Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Csak ez egy buta teszt, eleinte poénnak szánták, de nem sokat mutat meg abból milyen a zajkomfort. A régi autók is mind zajosak voltak, de nem mindegy milyen frekvenciájú zaj jön be. Ha kioltja a beszédhangot, még csak hangosnak sem kell lennie, már nagyon zavaró lesz. Lehet más kocsikban meg egy decibelmérővel kimérhető módon nagyobb a zaj, de tudsz mellette simán beszélgetni, akkor azt komfortosabbnak érzed.
Szerintem ezt ma már bármelyik új autó megugorja, nem is kell hozzá feltétlenül elektromosnak lennie.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
válasz Stauffenberg #52 üzenetére
Nem is vitatkozom vele, hogy nem jó teszt
Szerintem ezt ma már bármelyik új autó megugorja, nem is kell hozzá feltétlenül elektromosnak lennie.
Hááát, azért nem egészen sajnos Még a prémium kategóriában se.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Depression
veterán
válasz WinstonWolf #37 üzenetére
Sajnos ott nem csak akkumulátort kellene cserélni, hanem a komplett töltésvezérlést is, meg még ki tudja mi mindent.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
mjani1172
addikt
válasz Steve_Brown #51 üzenetére
Ne most hasonlítsd össze mikor már lefutott, hanem új vagy fiatal állapotában.
Nekem egy 1,8 as volt, automata, elég hosszú áttételekkel, és halkabb volt mint a P3.[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
válasz Stauffenberg #55 üzenetére
Várjál, én az ujjsercegésre értettem, amit írtam, nem a beszélgetésre Sztem elbeszéltünk egymás mellett (legalábbis én melletted)
Beszélgetni ofc lehet, nem kérdés.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Stauffenberg
nagyúr
De az ujjsercegés egy buta teszt, erről beszéltem. Tudom van ilyen szokás az elektromos autós tesztekben, csak értelmetlen.
Bármelyik mai autóban, legyen az benzin, dízel, hibrid, már bőven tart ott a zajszigetelés, hogy tök más a zajkomfort, mint akár csak 15-20 éve, simán lehet beszélgetni még pályán is (ebben az is segít, hogy kézi váltóból is egyre inkább terjed a 6 sebességes, még kisautókban is). Lehet az ujjsercegést pont nem lehet hallani, de attól még jól el lehet beszélgetni és a zenét sem kell feltétlenül üvöltetni.
-
Ezekiell
veterán
válasz Stauffenberg #58 üzenetére
(#53): Nem is vitatkozom vele, hogy nem jó teszt
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.