Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    addikt

    válasz boost #123 üzenetére

    Jó, lehet, hogy általánosan volt ez megfogalmazva a cikkben, főleg a nem is olyan távoli jövőre nézve. A példád azért eléggé drasztikus, de azért nem olyan hirtelen és gyorsan történt meg a váltás a szilárd csőjátékok és a full open world darabok között. Persze, ilyen változások tekintetében kell valamennyi hardware, de optimalizálással meg grafikai csúszkákkal ezt nagyon minimalizálni lehet.

    (WoW: MoP 7 éves laptopomon elfut 20-30fps-el egy Geforce 6100-on és eszik 100mb vram-ot és 200mb ram-ot, új gépemen pedig 1.7gb vram-ot és 2gb ram-ot - és ezt csak a csúszkák miatt)

    Szerintem a legtöbb ilyen dolog kis idő és energiabefektetéssel megoldható lenne 'previous-gen'-re is, (tényleg, PC-n mi számít next vagy prev gennek? - a mesterfajzat az egyszerre mindkettő? :D) ami nem a grafikát, vagy merőben új fizikai motort jelenti

    - na mondjuk valami új fizikai motor jöhetne már, ami ténylegesen a már itt is sokszor leírt véletlenszerű / kontakt helyétől függő törésmodellt, környezeti rombolást vezetné be. Ahhoz azért kellene jobb vas, csak a kiadók nem ezzel hanem a grafikával törődnek, ahol szerintem elérkeztünk arra a pontra, hogy közel sem látszanak meg annyira az egyes grafikai újítások mint amennyi energiát belefektetnek.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

Új hozzászólás Aktív témák