Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
válasz Synthwave #21 üzenetére
Azért utána még volt pár évig. Nem az agyon okosított, downsizeingolt "csodákra" gondolok De egy vastagon gyárilag tartalékosra hagyott 2.7 v6 biturbo még mindig elég nyers hozzá, hogy élmény legyen a vezetés Pláne, ha az ember gyereke kicsit foglalkozik is vele.... Kézi váltó, kikapcsolható bizbaszok.... Nem egy drift autó, de az önzáró difi azért tud tréfás lenni még egy kotróba is....
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz Synthwave #44 üzenetére
2000 magasságáig azért még lehetett különbséget tenni legalább a gyártók között. Mármint formavilágan.
Egy sima 2001-es A6os az egyik autóm a nevezett motorral. Formára persze messze van a legendástól
A motor viszont... .Ha emlékeim nem csalnak, akkor még a Lamborghini-vel került az Audihoz az alapja. És bár sokan Lambo fejlesztésnek tartják az 5.2 v10-et is, semmi közük hozzá mérnöki szinten. Azoknak a motoroknak az alapjait még a Cosworth tette le. Amit meg szerintem nem kell bemutatni valakinek, aki szereti az autókat Nem Tsi meg Tfsi.... Amik persze korszerűbbek, de......"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Prémiumot kér a TSMC a Tajvanon kívüli gyártásért
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Egérpad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Filmvilág
- További aktív témák...