Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
válasz Sirandrish #114 üzenetére
Megnéztem pár eladást a Bethesda játékaiból. A Skyrim az eladott 20 millióval és a Fallout 4 a 14 millióval tényleg szépen néznek ki, de ha mellé rakunk pár másikat is:
- Uncharted 4: 16 millió
- Marvel's Spiderman: 13 millió
- God of War: 12 millió
- Horizon Zero Dawn: 10 millióA számok nem tudom mennyire aktuálisak még, mert a Wikipédiáról néztem. De így is látszik hogy az Elder's Scrolls játékok lehet monumentálisak content-et nézve, de ez egy réteg játék erősen! Előző generáció óta árulják a Skyrim-et, ami az eddig legjobban fogyó ES cím és úgy nézve már a 20 millió nem sok. A Fallout 4 eladásai viszont már tényleg szép teljesítmény, mert az current gen cím és viszonylag rövid idő alatt hozott akkora profitot. Viszont a Bethesda többi játéka jó ha eléri a 3-4 millió kópiát. Gyakorlatilag pár jó IP-t vett ezzel a Microsoft, amik 5-10 évente szoktak megjelenni. Az nem akkora pénz már, ha olyan stúdiók mellé rakja az ember, akik 2-3 éves (netán éves) játék periódusokkal tarolnak.
Sokan úgy csinálnak mintha a Treyarch-ot vették volna meg. Közben meg a Bethesda nem több mint egy szép emlék a régi időkből. Egyedül ami tényleg ér valamit a mai sztenderdekkel szemben az az ID tech! Brutál látványos és jól optimalizált az engine-jük.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz Sirandrish #133 üzenetére
Az jó kérdés. Egy kör diagrammot megnéznék én is róla.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Majd kiderül a gamepass mennyire befolyásolja a gépeladásokat. Én azt kívánom hogy legyen igazad és akkor a Sony is előrukkol valamivel, ha érzi nincs nyeregben. Elvégre EA access is lett Playstation-ön valahogy.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Ebbe most ne menjünk bele, mert hátrányból kezdtek és csak generáció vége felé sikerült úgy ahogy lemosni magukról a launch körüli szarságokat. Most fog látszani hogy ez az előfizetéses modell mennyire érdekli a játékosokat.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
"Akkor azt venni kell továbbra is, mint a CODot mindkét platformon, csak PS-en drágább lesz."
Ez honnan jött? A Sony csak annyit nyilatkozott, hogy az ő általa birtokolt stúdiók játékai lesznek drágábbak, mert szeretnék megőrizni azok minőségét a következő generáción is. Az új gépekkel nő a játékok elkészítési költsége is (mint mindig).
Ha az EA 60 euro/usd felett fogja adni a játékait, akkor az minden platformon ugyan annyi lesz."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
válasz #54625216 #219 üzenetére
Mondjuk az mekkora már, hogy "nincs elég játékidő a mai játékokban". Én meg itt szenvedek 20-50 órás játékokkal, mert túl hosszú és ezer év alatt érek a végükre. Már egy 10+ órás játék is simán egy hétig kitart nálam ha napi 1-2 órát le tudok ülni elé. Eddigi leghosszabb játékaimmal hónapokat töltöttem el, ezek pedig a Diablo 3, Nioh 1, AC Odyssey, Borderlands 3, Horizon Zero Dawn, Death Stranding stb... A Witcher 3 meg már olyan hosszú, hogy az alapjáték végére sem értem soha, majd Ps5-ön patchelve újra kezdem.
Voltak rövid játékaim is, de ezt a generációt pont hogy nem ezek a címek uralták. Mikor kijött a Hellblade vagy a Plague Tale úgy örültem hogy végre valami lineáris, nem openworld, story központú játék készült és egy meglehetősen érdekes plot-al, karakterekkel... A játék hossza semmit nem jelent a minőségére vagy a mondanivalójára nézve.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."