Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz CPT.Pirk #21 üzenetére

    Intel, NVIDIA és AMD külön-külön API-jára is jóval olcsóbb fejleszteni, mint OpenGL-en keresztül támogatni mindhárom cég hardvereit. Ez itt a fő gond. Ha lenne mindenkinek saját low-level API-ja, akkor az nem lenne probléma. Azokat támogatnák és kész. Persze egy közös low-level API akkor is jobb, de ha teszem azt, mindegyik gyártó külön low-level API-ja HLSL-t használna, akkor gyakorlatilag csak két extra ember kellene a program kifejlesztéséhez, ahhoz képest mintha egy közös low-level API lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz CPT.Pirk #28 üzenetére

    Nem a toolokon múlik. Nyilván kell egy jó validátor, profilozó, debug, de a fő előny ott van, hogy amit megírsz a low-level API-ban, azt elemezni tudod. Látod, hogy hol van a gond és kijavítod. A high-level API-ban a driver elrejti előled a munkát. Érzed, hogy gond van, de nem látod hol. Ez növeli meg drasztikusan a fejlesztési időt, mert csak akkor tudod javítani a hibát, ha megérted, hogy miért van, de ezt jelenleg nagyon sokszor nem tudod megtenni, mert nincs teljes kontrollod a programfuttatás felett. Nagyrészt a driver csinál valami varázslatot, hogy jó legyen, aminek örülsz, de ha ezt nem teszi meg, akkor nem fogod tudni kideríteni, hogy miért nem varázsol a te kódodban.

    Ezt a varázslós, feketedobozos, "igazából nem tudod mit csinál a driver" rendszert akarják leváltani.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák