-
GAMEPOD.hu
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekkGyver
aktív tag
Éppen a napokban foglalkoznak a híradások azzal, hogy a nagy gumigyárak elkezdték szabadalmaztatni a tömör gumikat, már a tesztelési fázisban vannak, tehát autókon is pár éven belül megjelenhetnek a defektmentes kerekek.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
A hátsó sárvédőt egy "protézissel" fel kell emelni, elől ha jól tudom csak egy csavart kell cserélni lapos fejűre.Elvileg gyorsítani fogja, ha moddolt szoftver van rajta, mivel az kerékfordulat alapján tilt le 30 körül. De érdemes inkább a 10"-os kerékhez való modot csinálni.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Jhonny06 #1187 üzenetére
A max sebesség 30-32 körül van, az nem öl meg semmit, csak a motor teljesítményét lehet felhúzni akár 1000W-ig. Jobban gyorsul, dinamikusabb, erősebb, de valamiért a 32 a plafon akkor is. 600W felett már nem célszerű hosszabb emelkedőn tolni neki, főleg melegben, de amúgy bírja.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Szerintem nem feszültség függő, csak a motorvezérlő ennél a fordulatnál tilt le. Ha felemelem a rollert, úgy semmi terhelés nincs, de akkor is beáll ennyire. Mellesleg (ahogy olvastam) plusz két cellát bír el a motor, 55V felett már elfüstöl a vezérlő.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz silver87 #1198 üzenetére
Önmagában a tuning nem, de a 4km emelkedő pont elég ahhoz, hogy kinyírd a motort egy túlhúzott szoftverrel. Elméletileg 250W-os a motor, de rövid időre (peak) elvisel nagyobb áramot is. A gyári szoft 500W-ra korlátozza ezt, viszont tuninggal akár hosszabb időre 1000W-ot tudsz neki beállítani, ami egyenes út a tekercsek elolvadásához, vagy a FET-ek elfüstöléséhez.
Ha neked több erő és ilyen hatótáv kell, akkor egy plusz akku beszerelése lehet a megoldás, és egy óvatos szoftveres tuning, ami a végsebességet 30-ra emeli.[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Én 3 napos korában már raktam is rá a CFW_W szoftvert, azóta már vagy ötvenszer frissítettem. Ebből a fele azért volt, mert raktam bele PRO kijelzőt, és ahhoz PRO szoftver kell, azzal viszont buktam a szépen kikísérletezett régi beállításaimat.
Eleinte bátrabban próbálkoztam durvább értékekkel, de egy párperces gyorsulgatásos teszt megijesztett, mikoris rendes "vasaló szaga" lett a motornak, úgy felmelegedett.[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz pumpedlix #1236 üzenetére
A fékbovdent önmagában nem elég kiengedni, hozzáérhet a másik oldal is. A 2 leszorító csavart érdemes kilazítani, és akkor lehet jobbra-balra állítani a féket, vagy le is leget venni az egészet, és akkor tuti nem ér el semmit.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz silver87 #1235 üzenetére
Ennél olcsóbban, csak ha te építed az akkupakkot. De elég lehet a 10S2P is, az fele annyiból megvan.
Egyébként (ha jól tudom) ha töltést érzékel, akkor átkapcsol az elektronika, és úgy nem működik a roller.
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
-
mekkGyver
aktív tag
A Pro szoftverrel nekem is hullámzik. A régebbivel nem vettem észre, bár ott a KERS-et is ki tudtam kapcsolni, ebben nem. Gondolom a kettő összefügg.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Kryczek #1312 üzenetére
Azok javasolnak ekkora nyomást, akik nem tudják rendesen felpumpálni. Hozzá szokták tenni, hogy "valamennyit úgyis leereszt, amikor leveszed..." Ha én kompresszorral felfújom fém toldón keresztül, akkor annyi marad, amennyit a műszer mutat, az tuti. Így 4 felett már nagyon ráz, pedig rendesen lesúlyozom.
Én kerek 4-et fújok bele, az a tesztjeim alapján pont jó kompromisszumnak tűnik.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Biluxzsolt #1331 üzenetére
Apró különbségek vannak, amiket én sem tudok pontosan, utána kell olvasni, de a egyik legfontosabb változás, hogy a kormány-összekötő kapocs régebben alu ötvözet volt, az újabbakon már vas. Ezt egy mágnessel lehet ellenőrizni. A régin (úgy rémlik) műanyag volt a fékkar is. Aj újabbon "mi" felirat van, a régebbin csak a logo. Ami nem látható, hogy az újabbakban 2 biztosítékos a BMS, a régiben csak 1 van. 1.3 verzióról egyébként nem tudok. Az újakhoz már nem kell alapból hézagoló, de a régihez sem ajánlott a nyomtatott, inkább a gumi.
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #1341 üzenetére
A végsebesség csak egy "jogi" korlát, önmagában annak növelése nem tesz kárt, csak a motorra adott teljesítménnyel kell vigyázni, főleg, ha huzamosabb ideig van terhelve. Sík terepen tudna gyorsabban is menni, csak sajnos a gyári vezérlő nem enged többet.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Ha az összefogó kapcsot fogja a mágnes, akkor már az új van, a csavart meg sorozatszám alapján lehet tudni, hogy visszahívás utáni-e. Linket most nem tudok, meg kell guglival kerestetni.
Slim-ot megmondja más, én nem tennék bele ilyen sz...kat.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Contra oldalon ott a nagyobb súly és méret, azzal is számolni kell, ha cipelni is akarod emeletre, vagy tömegközlekedésre. A másik dolog, hogy OK, hogy nagyon reklámozzák páran a 3D nyomtatott cuccaikat, de kínából fillérekért lehet mindent rendelni, és szebb és tartósabb is, csak várni kell rá 2-3 hetet...
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #1436 üzenetére
A 3D-s fialament csíkokból nyomtatott műanyag jobban bírná, mint a fröccsöntött? Ne viccelődj! Értem én hogy a hazait támogatod, de azért ne túlozzunk. Nekem is van 3D nyomtatóm, de ha erőnek és hőnek van kitéve a műanyag, akkor inkább a kínai rendelés. A kábelek pántolását szintén nem ajánlom, mert úgy kisebb a kábel mozgástere, nem tud olyan ívesen hajlani, és könnyeben eltörik benne a vezeték.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz eFeMeR74 #1440 üzenetére
Hát én meg pont az ellenpólust képviselném. Már az első héten ment fel a tuning soft, majd a PRO kijelző beszerelése, ami miatt úgyis ugrik a gari. Nálunk vidéki kisvárosban nincs nagy forgalom és sokat számít reggel az a plusz 5-6 km/h meg a nyomatéknövekedés gyorsításkor. Lassan elkészül a szabályozás, és a nagy teljesítményű rollerek biztosan szívatva lesznek, de - ha igazak a pletykák - az m365 még bele fog férni a limitbe, így marad jó és olcsó "rollerként" használható jármű. Egyelőre én biztosan nem vennék nagyobbat, így tuninggal nem is érzem szükségét sík terepen...
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz pczolee #1467 üzenetére
Mi az, hogy fél év gari? Olyan nincs! Hazánkban min. egy év jótállással kell árulni mindent 10e ft felett. Egyébként jobb lett volna vásárlás előtt tájékozódni, mert úgy tűnik, hogy kicsit átejtettek azzal a hamisítvánnyal...
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz pczolee #1474 üzenetére
Reméljük sikerül visszacsinálni. Ha az eladó azt mondta, hogy eredeti, akkor mindenképpen jogod van ehhez. Igaz, árat nem írtál, de jelen esetben ez nem is releváns. Egyébként rengetek kínai (klón) műszaki cikk van, amit érdemes megvenni, mivel ár / érték arányban jobbak is az eredetinél, még ha nem is hozzák annak minőségét, de van hogy még azt is felülmúlják (pl. DJI). Az M365 egy rendkívül jól árazott termék, szerintem lehet azt mondani, hogy ennél olcsóbban ilyen "minőséget" nem nagyon lehet előállítani, ezért a klónjai mind elmaradnak valamiben. Ha ez olyan dolog (és általában olyan), ami miatt pár hónap múlva dobhatod ki az egészet, akkor azt megvenni nem spórolás, hanem pénzkidobás!
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Én is csak megerősíteni tudom a többieket. Nem sok km-t megyek naponta, amíg jó idő volt kb. napi 10km-t, de reggel rendszeresen enyhe térdfájással ébredtem. Most, hogy a rossz idő miatt félreraktam a rollert, ez elmúlt. És akkor még az is igaz, hogy folyamatos koncentrálás kell a rolleren, mert egy ág, vagy nagyobb kő is komoly sérüléshez vezethet, ez miatt eleve fáradtan érkeznél már a munkába, de ha megfordítom, egy fárasztó nap után hazafelé nem tudsz figyelni (ne adj isten szürkületben főleg), és akkor szállsz el egy kisebb gödör miatt. Tudom, hogy nem az a "fíling", de jártam korábban robogóval, majd 50-es "gyorsaságival", az inkább megfelel ekkora távra. Én éppen azért váltottam rollerre, mert a rövid táv miatt tovább tartott előszedni, meg leparkolni a motort-protektort-sisakot, mint amennyi maga az utazás volt. De 20-30km felett már megéri, sőt ajánlott is védőfelszerelést is ölteni.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Ha "labortáppal" próbáltad, akkor már valószínű, hogy tényleg halott, főleg, ha 5V-ig feltoltad!.
Az egy LED (dióda), amit áramkorlátozás nélkül nem szabad bekötni. Nem kioktatásképpen mondom, de jobb lett volna ezt is előtte megkérdezni, vagy kicsit olvasgatni, mielőtt feszültséget kötsz rá. Ettől függetlenül a másfél volt lehet tényleg kevés. Nem rángat gyorsításkor felkapcsolt lámpával?[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Szerintem a kamionban elfér 1-2 villáskulcs meg a pótgumi (vagy folt), és gondolom a javításra is akad fél óra szabadidő. A tömörgumival kirázza a beleidet, és - típustól függően - lassabb és instabilabb is lesz a roller. Amelyik meg elfogadható komfortban, az hamar kopik, és akkor nem nyertél vele semmit ha gyakran kell cserélni.
Ez a defekt téma túl van lihegve erősen. Ha nem jársz lapos gumival, semmivel sem gyakoribb a defekt, mint egy kerékpárnál, csak a kerékpárosok nem szokták posztolni. A másik, hogy a nagy rettegés miatt minden szir-szart beleraknak a kerékbe (pl. defektvédő szalag, slime...) és sokszor azok miatt kapnak defektet.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Casehouse.hu - Iphone Samsung Xiaomi Apple Watch Airpods tartozékok
- BONTATLAN, zsír új ZAGG Pro Stylus 2 érintőceruza, 2 év garanciával!
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz