Új hozzászólás Aktív témák
-
Ultrazord
tag
Én esküszöm nem látom a külömbséget. Legalább gyorsabban fut?
-
LLKobe
veterán
De jó lenne ha a Witcher -be is implementálnák a dx12-t.
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
-
flashpointer
őstag
A második videóban 1:40-nél dx 12 alatt sokkal több ellenség jön úgyhogy az nem jó
-
emre33
addikt
Geforce 680 milyen dx12 tier szintet tamogat?
ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
Sir Ny
senior tag
JÁTÉK!
hogy mondják magyarul:
> A hardvergyártók is ráfekszenek a DirectX 12-reA legjobb megoldások már akár a jövőheti PH! és mobilarena címekbe is bekerülhetnek!
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
leviske
veterán
-
Kaiku
senior tag
Azért elég kiábrándító, hogy bár évek óta azzal vakítják a felhasználókat, hogy DX12-es VGA meg Win 10. Erre most fekszenek csak rá a DX12-re. Magyarán amit kb egy hete írtam, hogy 3-4 évig még nem lesz DX12-es játékok tömkelege, mivel a hardverek sem igazán léteznek hozzá. Ami van az még a specifikáció végleges lezárása előtt jött ki. Játék meg csak mutatóba van hozzá. Az már csak "poén" lenne ha jönne a DX12.1 azzal a magyarázattal, hogy igazából ez lesz az eredetileg tervezett DX12.
[ Szerkesztve ]
-
Kaiku
senior tag
válasz Malibutomi #18 üzenetére
Azért mert egyes játékok nyomokban tartalmaznak DX12 effekteket az még nem azt jelenti, hogy "teljesen" kihasználják a DX12-es tudását. Az utólagosan "taknyolt" JC 3 max pár effectet fog tartalmazni. Nem hiszem, hogy milliókat fognak belefektetni.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Mondd csak, te elolvastad a cikket, vagy a cím alapján szóltál most hozzá?
Szerintem sose volt még olyan API, aminek az összes képességét kihasználta volna akár egy játék is a kezdetekkor. Ráadásul ez a DX12-nél szerintem nem is fog soha bekövetkezni, mert ha jól értem, elég szabad kezet adott a Microsoft a fejlesztőknek és a gyártóknak.
A DX12 terjedésébe inkább az szólhat bele, hogy itt a Vulkan és gyakorlatilag azokon a kiadókon túl, akik megakarnak jelenni a Windows Store-ban, nem hiszem, hogy lenne más, akinek érdeke volna DX12-t használni. Jelenleg még az Intel és nVidia érdeke is a Vulkan volna az Androidos jelenlétük miatt.
-
Z_A_P
addikt
DX12-vel egy FX-8370 majdnem utoleri jatekban a i7-6700K-t!
OK
-
kpal
veterán
Remélem a 12 valóban előre lépés lesz , nem úgy mint a 9-ről 10-re váltás.
-
Kaiku
senior tag
Látod ez a baj. Manapság már teljesen elfogadott, hogy ha egy játék használ egy effektet akkor az már DX12-esnek van eladva. Pont, hogy az lenne már végre a jó ha azokat a technika fejlesztéseket mind beépítenék amiktől javulna a teljesítmény és ez lenne a természetes és majd ekkor nevezik DX12-es játéknak.
(#22) Z_A_P
Könyorgöm, ne a beépített bench markokkal, tech demokkal példázzatok már. A kiadott játék legyen a mérvadó
[ Szerkesztve ]
-
Hasitasi x2
csendes tag
Üdv!
Tudna valaki segíteni mert nem értem ezeket a teszteket. A futuremark Dx12-es tesztjét megcsináltam otthon. DX11 alatt ~1,4 Mill draw callt tud a rendszerem, DX12 alatt pedig 8,6Mill-t.
Mindenhol azt hallom hogy az NV kártyák nem gyorsulnak DX12 alatt. Valamit rosszul csinálhattam?
Alkatrészek: I5 4570 + GTX980.
Köszi.
"És abban az egy pillanatban Királynak éreztem magam"
-
MongolZ
addikt
"annyit elárult az NVIDIA, hogy több GameWorks effekt is helyet kap majd benne"
Miért ráz ki a hideg ettől a mondattól?
Mi az az effekt, ami csak és kizárólag Skylake IGP-n tud futni?
-
csaba951
veterán
válasz Hasitasi x2 #25 üzenetére
Pedig igen, a Rise of the Tomb Raider-ben (Nvidia támogatott játék) pl. megugrik a min. fps - "cserébe" kevesebb a max. fps is. Összességében profitál belőle a játék.
AMD támogatott játékokban (Hitman, Ashes of the Singularity) azért nem gyorsul, mert ezeknél nemes egyszerűséggel nem készítette el a kiadó az Nvidia optimalizációt, az AMD optimalizációt meg igen.
DX12 alatt a készítőknek kell elkészíteni konkrét kártyákra a kód optimalizálását. A készítők simán dönthetnek úgy, hogy ezt csak pár kártyára csinálják meg, a többiek meg így jártak!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De elkészítették. Például az Ashes of the Singularity esetében direkt az NVIDIA miatt lecserélték az eredeti multi-engine kódot egy olyanra, ami nem dönti be a GeForce-okat. Ez például az AMD-nek lett rossz, de nekik nem baj, ha lassulnak 3-4%-ot, mert van miből.
Azért a fejlesztőknek nincs túl sok választási lehetőségük. Az AMD és az Intel dokumentálja publikusan a hardvereket, míg az NVIDIA nem. Hiába akarod az optimalizálást, ha nincs a kezedben egy olyan anyag, ami megmondja, hogy mit hogyan kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
R-O-B-I
újonc
MB a sztár!
[Három Kívánság] -
MASSlag
tag
Az android támogatáson túl hardveres szempontból is jobb lenne az Nvidiának és (főleg) az Intelnek a Vulkán, (pl. nem kellene kavarni az AMD-s szolgáltatások miatt). Technikailag nem úgy tűnik, hogy a DX bármiben is jobb lenne (sőt, SPIR-V). Ennyire fontos az UWP, win store, xbone?
Már kellene reklámozni a Vulkánt, hogy az emberek értékeljék, mint fícsört.A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem az a fontos, hanem a toolok. Az addig oké, hogy az AMD-nek maradt egy rakás toolja a Mantle-ös időkből, és ezekre építhetnek a DX12-nél és a Vulkan API-nál. De kellenek toolok az NV-től és az Inteltől is. A DX12 áll úgy, hogy ott már az NV-nek a fejlesztőeszközei relatíve használhatók. Az Intelé nem az még, és az Ashes ezért nem fut még Intel IGP-vel DX12-ben.
A Vulkan ugyanez. Amíg az AMD simán áthozza a Mantle tooljait, addig az NV-nek és az Intelnek ezeket még ki kell fejleszteni stabilra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MASSlag
tag
Akkor, ha jól értem a DX időelőnye miatt kap most nagyobb hangsúlyt, mert előrébb járnak a toolok fejlesztésével a gyártók. Esetleg, az MS ad supportot a gyártóknak, a Khronos pedig egyszerűen csak tojik rá, oldják meg (as usual) ?
Azt nem tudom eldönteni, hogy most ez az egész csupán egy kötelező válasz az MS bejelentéseire (figyelem fenntartás), vagy a piac ennyivel elkötelezettebb a DX felé.Vulkánról nem sok hír jön a PH-n. Mondjuk a linuxos oldalakon mindenhonnan az folyik, de ahová az új API-k kellenek nem sok vizet zavar a Linux.
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amíg a Vulkan nem tud felmutatni semmit a gyakorlatban, addig a DX12-t fogják nyomni a gyártók. Amint jönnek a Vulkan játékok rögtön elkezdenek azzal is foglalkozni.
A Khronosnak vajmi kevés köze van ahhoz, hogy a gyártók mennyire hatékony toolokat adnak a fejlesztők kezébe a saját hardvereikhez.A Linux a gyártók nézőpontjából abszolút lényegtelen. Egy kerekítéssel ér fel a piac mérete. Ha a Vulkant elkezdik nyomni, akkor azt is a Windowsra vonatkozóan teszik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dr. Akula
nagyúr
Mondjuk ehhez a japó MMO-hoz jobban illik a DX11-es szaggatás, amúgy is breakelve mozognak, akkor nemmindegy ha a hardver is besegít az effektbe?
-
aktív tag
válasz Dr. Akula #37 üzenetére
Akkor még szerencse, hogy nem a HW gyártók írják a játékokat.
A játékgyártóknak az az érdekük, hogy minél több gépen fusson a termékük, lehetőleg minél kevesebb energiabefektetéssel. Emiatt nem hiszem, hogy olyan környezetben fejlesztenének, ami az egyik HW gyártót kizárja, vagy esetleg játszhatatlan sebességgel futtatná. Ezzel instant elveszítse a saját piacának egy jelentékeny részét.
De még a HW gyártóknak sem érdeke igazán, hogy ellehetetlenítse a fejlesztést a saját eszközeire (bár az nVidia a HW leírások hiányával nem éppen baráti, de ennek is meg van az oka és már ők is kicsit lazítottak).
[ Szerkesztve ]
-
MASSlag
tag
válasz Dr. Akula #36 üzenetére
Az a "japó MMO" egyébként amerikai, talán azért is olyan darabos a mozgás. A japánok játékok általában igényesebb mozgáskultúrával rendelkeznek. Nézz meg egy új Street Fighter vagy egy Tekken movelistet, persze ott is képesek ilyenre.
A Wushu egyébként kínai harcművészet, a kung-fu alapján (helyett) kreálták az 50-es években. Kevés filozófiai tartalommal, inkább a látvánnyal operál.[ Szerkesztve ]
A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
togvau
senior tag
"DirectX 12-es optimalizáláson kívül, de annyit elárult az NVIDIA, hogy több GameWorks effekt is helyet kap majd benne"
Aha, tehát akkor a dx12-es gyorsulást ki is nullázzák egy gameworks-el
hitler, sztálin, micro usb
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó egy MSI GeForce GTX 1650 4GB GDDR6 128bit (GTX 1650 SUPER GAMING X) Videokártya ! (hiányos)
- Asus Nvidia GeForce RTX 2060 Rog Strix Gaming OC 6gb RGB, GDDR6
- Gigabyte RTX 2070 Super 8GB Videokártya
- Gigabyte Geforce GTX Windforce 1660 Super 6Gb
- Hellhound AMD Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 - doboz, gari