Új hozzászólás Aktív témák
-
"Mondjuk objektiven nezve azt sem lehet konnyu meghatarozni, hogy hol is van a 'normalis' reklamozas hatarvonala."
Meg lehet határozni.
1. A reklámozott termékből legyen készleten legalább annyi, hogy 2 óra hosszáig vásárolható legyen. Ha hálózat hirdet, egységenként minimum 5-10 darab. Az olcsóbból a több. Nem létező termékre, nem lehet árkedvezményt adni.
.2. A reklámnak a kedvezményes termékekről kell szólnia. Az nem jó, ha az egerekre adnak 50% kedvezményt, de a reklámban notebook és monitor látszik.
3. A reklámban nem lehet kamu hivatkozás az árkedvezmény mértékére.
Például egy héttel az akció előtt 20-30% áremelést hajtanak végre, majd 20% árengedményt adnak.
4. Az árkedvezmény mértékét nem lehet más forgalmazó árához képest megadni. Egy ideig az Amazonon lehetett órát 98% árkedvezménnyel kapni. Az ár így is 5 euróval volt magasabb, mint a többi kereskedő átlagára.
5. Nem lehet tartós az árkedvezmény. Ha éveken keresztül 20% az árkedvezmény, akkor az az ár. A 20% megtévesztés.Valamit bizonyosan kihagytam, de az látszik, hogy eléggé behatárolható, mit kell betartani az akciókban.
A vásárlóknak is lenne tanulni valójuk, de ez egy másik történet.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!