Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Radeon_5 #61 üzenetére

    "Mondjuk objektiven nezve azt sem lehet konnyu meghatarozni, hogy hol is van a 'normalis' reklamozas hatarvonala."

    Meg lehet határozni.
    1. A reklámozott termékből legyen készleten legalább annyi, hogy 2 óra hosszáig vásárolható legyen. Ha hálózat hirdet, egységenként minimum 5-10 darab. Az olcsóbból a több. Nem létező termékre, nem lehet árkedvezményt adni.
    .2. A reklámnak a kedvezményes termékekről kell szólnia. Az nem jó, ha az egerekre adnak 50% kedvezményt, de a reklámban notebook és monitor látszik.
    3. A reklámban nem lehet kamu hivatkozás az árkedvezmény mértékére.
    Például egy héttel az akció előtt 20-30% áremelést hajtanak végre, majd 20% árengedményt adnak.
    4. Az árkedvezmény mértékét nem lehet más forgalmazó árához képest megadni. Egy ideig az Amazonon lehetett órát 98% árkedvezménnyel kapni. Az ár így is 5 euróval volt magasabb, mint a többi kereskedő átlagára.
    5. Nem lehet tartós az árkedvezmény. Ha éveken keresztül 20% az árkedvezmény, akkor az az ár. A 20% megtévesztés.

    Valamit bizonyosan kihagytam, de az látszik, hogy eléggé behatárolható, mit kell betartani az akciókban.

    A vásárlóknak is lenne tanulni valójuk, de ez egy másik történet.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák