Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz #13110016 #17 üzenetére

    Saját vagy családon belüli tapasztalatok:

    Renault 21: masszív, elpusztíthatatlan, de rohadt.
    Citroen BX: a hídrós részéhez csak nagy nehezen sikerült megfelelő szakembert találni (sokan belenyúltak, de kiderült, hogy lövésük sincs róla), ha azzal volt baj, tényleg baj volt. De amúgy viszont jó és megbízható és iszonyú kényelmes autó volt.
    Citroen Xsara: hírhedten rossz autónak ismeri mindenki, az édesanyámé az utolsó sorozatban volt, és alapjában véve elment 160 000km-et úgy, hogy a motorjához, futóművéhez, kasznijához nem kellett nyúlni, a tolatóradarja mondjuk sose volt jó, de ez volt az egyetlen valódi gond vele (meg az, hogy a szervízben eltörték a középkonzolt...). Ja, meg hogy a gumisok utálták, mert a francia felnit szerelni sz@r volt... :DDD

    Ettől még pro és kontra mindig voltak és lesznek érvek. Bármelyik PSA autó esetében esetében az 1.6 THP (a híres-hírhedt 'Prince' motor) például egy pénztemető, senkinek sem ajánlott...

    Ott van az én VW Golf-om, amely például motorikusan tök jó, de tényleg hányadék, ahogy a kapcsolók öregednek, megkoptak pár év után. Ott van a húgom példája most a Passat-al, ami nagyon nem olcsó kategória, és a szervízben képtelenek megcsinálni.
    Ott van édesanyám Ford B-Max-a, amelyben az új 1.0 literes háromhengeres varrógép van (és a fogyasztása nagyobb, mint a Golf-omé, hiába állít bármit a prospektus...).
    De láttam Toyota Hilux-ban 100 000km-nél sebváltócserét, ami szintén homlokráncolós dolog...

    Természetesen meg lehet magyarázni, hogy X vagy Y márkát miért nem akarod megvenni. De ez kb. teológiai vita esete, racionalitás nem feltétlen van mögötte. Voltak, vannak, lesznek példák jó és rossz konstrukcióra, gyártási minőségre minden nemzetnél...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák