Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    Tényleg durván sokat tud a motor de minek? Már úgy minek, hogy fejlesztették x évig a motor aztán gyorsan összedobtak mellé egy játékot (ami olyan is lett) de a motort nem adták el senkinek. Tehát gyakorlatilag van egy nagyon szép techdemo. Anno sem értettem, hogy a CryEngine 1-et miért nem licenszelték. Ellenben ott van pl. az Unreal Engine, lassan már az aknakeresőt is az hajtja pedig aztán az ennyire nem csili-vili. Szóval ha csak nem akarják majd a jövőben licenszelni akkor minek ez a nagy hype? Egy darab játék alá nem hiszem, hogy túl nyereséges lenne egy ilyen motort megírni.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

  • Archer

    őstag

    válasz madgie #76 üzenetére

    Nehezebb fokozatokon sokkal reálisabb a fegyverek sebzése szóval hülyén hangzik de majdhogy nem a nehezebb a könnyebb :) Normalon (vagy medium, nem tudom már hogy voltak a fokozatok) a fegyverek sebzése egy vicc, mintha valami kínai légpuskával lövöldöznék. A fölötte lévő fokozaton (hard?) sokkal élvezetesebb volt a fent leírtakból kifolyólag. Mondjuk amikor elértem az alienes marhaságig, így is abbahagytam. Tudom, hogy Deltán vannak még nehezítések (nincs célkereszt, nem jelzi a gránátokat stb.) de annyira nem érdekelt, hogy méh azon is nekiálljak.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák