Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    Tigerclaw, Bambano.

    Ebből a 2 hsz-ből is csak az látszik, hogy fogalmatok sincs az egészről marketingről és hirdetési rendszerről.
    És ez nem támadás, egyszerűen csak tény.
    Nincs is ezzel semmi baj, ti nem ezzel foglalkoztok, nem ehhez értetek.

    Csak ahhoz, hogy ennek ellenére ekkora magabiztossággal jeletnsétek ki, hogy ez az egész hirdetősdi ócska és haszontalan, ahhoz baromi nagy ego és szemellenző kell.

    Csak hogy kicsit képben legyetek - ha érdekel titeket (vagy ne is olvassátok tovább, csak szidjátok tovább a fb-ot)
    Egy JÓ hirdetésnél egy JÓNAK mondható átkattintási arány 1%, egy JÓNAK mondható konverzió aztán a weboldalon szintén 1%. Igen, baromi sok embernek kell megmutatni és soknak kell kattintani, hogy aztán vásárlás legyen belőle. Ezután jön a remarketing, hasonmás közönsége és további expertebb hirdetési taktikák.

    Nem abból áll egy hirdetési stratégia, hogy hirdetés --> kattintás --> vásárlás.

    Ennél jóval bonyolultabb.

    Sőt, alapból ezt az egészet megelőzi egy megfelelő marketing stratégia.

    Persze, benne van a pakliba az is, hogy te TV-t vettél, és aztán 1 hétig látod a tv-ről szóló reklámokat, amikor neked már felesleges.
    Meg benne van az is, hogy valaki sosem kattint semmire.
    Meg valakinek mindig irreleváns hirdetéseket tol a rendszer.

    Ez mind igaz és mind benne van a pakliba, közel sem 100%-os ez a rendszer.

    Viszont azt nektek is be kell látnotok, hogy ha ez ennyire haszontalan és semmirekellő rendszer lenne, akkor nem használnák a cégek.

    A helyzet viszont az, hogy bármilyen "rossz" is a fb algoritmusa sok szempontból, még mindig a leghatékonyabb és legolcsóbb hirdetési eszköz, HA TUDATOSAN, és JÓL HASZNÁLJA a hirdető.

    Ha a végén csörög a kassza és többet kerestem mint amennyi elment hirdetésre, akkor pluszos a sztori, mindenki boldog.

Új hozzászólás Aktív témák