Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    (#17) TcGood: Nem mondod! :Y Meg se látszik... Kár, hogy a vita szempontjából teljesen irreleváns. A mikrotranzakció nem hoz annyi pénzt, mint a jelenlegi fizetési modell, ezért egyik cég sem fog átállni erre.

    (#18) Necroman_Mk2: A konzol mögött meg ott a Microsoft, meg a Sony és úgy istenigazán egyiknek sem érdeke támogatni a cloud-ot.

    Na és igazándiból ezért gyűlölöm, mikor 100-an kapcsolódnak bele utólag egy beszélgetésbe. Már kifejtettem, hogy ez a "gépfejlesztési kényszer" nem tűnik el, csak átterhelődik a szolgáltatóra. Az OnLive meg bebizonyította, hogy a havidíjas szolgáltatásra nemigazán bukik a nép, ez pedig nem nagyon fog változni a későbbiekben.

    (#19) gbors: Ugyan mikor fog a cloud a jelenlegi konzol/PC elé ugrani? Ha már olyan drágák lesznek a hardverek, akkor azért pl az OnLive-nak ugyanúgy kell fizetnie, mint nekünk.

    Ez a "nem mindig ugyanakkor játszotok" meg hülyeség. Cserébe a napi játékidő lehetséges intervalluma jelentősen kibővül, így egészen biztos kialakulnának olyan pontok, amikor a felhasználói bázis közel 100%-a játszik.

    Egy ilyen cégnek be kéne biztosítania magát minimum arra, hogy a játékosok 100%-a játszhat egyszerre és akkor még egy nagyon necces szintet mondtam. Namármost egy ekkora gépparkot szinten tartani... Még a Google is megszenved, sokkal nünasznyibb szolgáltatásokhoz a géppark fejlesztésével.

    A warez ellen meg a kiadók számára jóval olcsóbban is fel lehet lépni, mint amekkora veszteségeket be fog termelni az OnLive. A Ubisoft-féle DRM jelentősen olcsóbb megoldás és ha ráfekszenek a témára, akkor ugyanolyan biztossá is válhat.

    Mind1, ezt a vitát lezártnak tekintem részemről, mert el kellett kezdenem ismételgetni magam, amit nem szeretek. :)

Új hozzászólás Aktív témák