Új hozzászólás Aktív témák
-
Realradical
őstag
válasz marcus.fenix #1 üzenetére
Mégis a legsikeresebb játékok gyártói, ezen azért rágódhatsz egy darabig.
ON: Teljesen igazuk van, idáig akármennyi MMO-t próbáltam mindegyikben ment a WoW/aktuális játék vita/spam a general csatikon.
Bár szerintem nem elég csak sci-fi irányba elmenni , hanem teljesen új UI és rendszer is kéne egy olyan MMO-hoz ami le akarja mosni a WoW-ot. Ez pedig a Blizzard saját új műve lesz szvsz.
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
félisten
válasz marcus.fenix #1 üzenetére
Lol.
Azért abban igaza van, hogy a wow-on felnőtt generációnak tényleg kell vérfrissítés, különben inkább visszamennek wow-ozni.
-
arpi6k
addikt
-
hommeros
őstag
válasz marcus.fenix #4 üzenetére
Nahát ezen jót nevettem
Amúgy a mondás is úgy tartja, jótól nem szégyen lopni!Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Realradical
őstag
válasz marcus.fenix #4 üzenetére
Ehh Blizzard/Győzike... te tudod.
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
D_r_u
tag
válasz marcus.fenix #9 üzenetére
Csak a kíváncsiságom kedvéért felsorolnál néhány játékot mondjuk az elmúlt 5 évből, amelyek hű, de sok újdonságot és reformokat hoztak a játékvilágba?
Hellgate az nem Blizzard termék, bár a mögötte álló emberek ex-Blizzardosak, de ennek ellenére nem sok köze volt magához a Blizzardhoz.
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #9 üzenetére
Szerintem a Blizzard nem is a (másolt) koncepció miatt lett sikeres, az még nem elég az üdvösséghez. A Blizzard játékok erőssége a lore és a hangulat, ami viszont már saját kútfőből került ki, ez a nem mindegy. Azért az nem véletlen hogy a legtöbb játékuk etalonnak számít a maga kategóriájában.
Az meg természetes, ha egy cégnek fontos a profit, de a Blizzard legalább figyel egy kicsit a rajongókra is.De abban azért egyetérthetünk szerintem, hogy van valóságalapja annak amit állítanak. Én is WoW-ozok, de egy másik ugyanilyen vagy hasonló mmo miatt nem fogom ott hagyni azt a sok beleölt órát és mások sem, ahogy ez látszik is (pl Warhammer Online).
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #13 üzenetére
De mivel a játékosok szívéhez nőtt a 99000. szintű sötét félelf csatasámánpaladin, és valószínűleg elfelejetették hogy ez csak egy qrva játék, így marad a WoW...
És ez miért baj? Ha nekem az adott mmo tetszik és még nem untam rá, miért kellene egy másiknak nekikezdeni?
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #15 üzenetére
Igaz, viszont nem is jobbak (most csak a fantasy témájúakra gondolok). És pont ez az, ha nem tud elég pluszt nyújtani úgy nem fognak váltani. Én általában kipróbálom az újabb mmo-kat, mégis milyenek (már amelyiknél van rá lehetőség), úgy hogy tapasztalatból beszélek. Ha ingyenes játéktól van szó, az megint más. A WoW mellett én is játszogatok eggyel, mert nem tudok mindig és nem is akarok előfizetni rá, de ha egy havidíjas darabról van szó, akkor azért kell egy bizonyos plusz hogy otthagyjam (vagy mellőzzem egy ideig) ha már ennyit belefektettem. Például az Age of Conan világa nekem nem tetszik annyira, így a játékot is kevésbé élvezem, akármennyire jó is a grafika vagy a harcrendszer, stb.
Az EVE Online meg pl (állítólag, ezt még nem próbáltam, de a listán van) egy jóval komolyabb, összetettebb játék mint a legtöbb MMO, ezért rétegjáték. Na meg sci-fi témájú, nem fantasy ez is lehet visszatartó erő (én mondjuk szeretem mindkét stílust).
Arról meg egyik fejlesztő sem tehet, hogy a játékosok többsége az egyszerűbb, kevésbé összetett játékmenetet részesíti előnyben.[ Szerkesztve ]
-
ChromeX
addikt
válasz marcus.fenix #4 üzenetére
most komolyan a győzikéhez hasonlítod a blizzardot? igy sem vettem komolyan az első hszedet meg szerintem senki sem igazán de ezen megjegyzés után...
[ Szerkesztve ]
Battleforge-> Skylords Reborn F2P https://forum.skylords.eu/
-
Cathfaern
nagyúr
válasz marcus.fenix #13 üzenetére
Nah, két dolog:
1. Egyrészt szerintem félreérted a Blizzardot, ők nem leszólni akarják azokat, akik másolják őket, hanem azt mondják, hogy amíg nem találnak ki forradalmiat mások, addig nem fogják tudni "letaszítani" a WoWot a trónról. Ez már személyes megjegyzés, hogy ez azért igaz, mert amit a jelenleg fantasy mmorpg zsánerből ki lehet hozni, azt a Blizz kihozta belőle, innentől már csak részleteken lehet módosítani, amivel meg a problémát lásd a következő pontban:
2. mmorpg alapvetően olyan játék, hogy ha elkezdesz eggyel játszani, és megtetszik, akkor el tudsz vele lenni bármeddig, amíg a fejlesztők készítenek hozzá új tartalmakat. Minél több időt eltöltöttél már vele, annál kevésbé lesz kedved elkezdeni egy teljesen újat (ezt ugyebár az "rpg" kategória is erősíti, azzal hogy fejlődik a karaktered). WoW már elég régi játék, nagyon sokan legalább 1+ év játékidővel kezdenek, amit nem fognak kidobni azért, hogy ezentúl ne a bal felső, hanem a jobb alsó sarokba kattintsanak ahhoz, hogy megnyissák a táskájukat. És emiatt jönnek ki hiába hasonló játékkal, mert ha csak mindenben jobb egy picit, még az is kevés ahhoz, hogy váltsanak. -
fordfairlane
veterán
válasz marcus.fenix #4 üzenetére
Ezek a dolgok csak úgy megtörténnek...
Érdekes módon mindig a legsikertelenebbek mondják azt, hogy mennyire nem kunszt sikeresnek lenni.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
válasz marcus.fenix #20 üzenetére
Még jó, hogy az életben azért nem minden úgy van ahogy te gondolod. Mert akkor teljesen sikertelen lennék... Persze Győzikét azért tényleg nem érhetem utól... nem vagyok hozzá elég hülye
Hát azt mindjárt gondoltam, hogy sikerességed a Blizzardéval vetekszik, de az én tapasztalatom más.
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
válasz marcus.fenix #22 üzenetére
Már csak így tippelve, szerintem te sem vagy olyan sikeres mint a Blizzard...
De én nem is állítom azt, hogy a siker az csak úgy jön.
Kéne neki más játékfejlesztőket oltogatni hogy nem érdemes másolni a WoW-ot. Nem.
Mert hogy? Ha ilyen egyszerű mások hátán nagyot alkotni, akkor miért nem csinálják azt a többiek, nos? Talán mert nem is olyan egyszerű ez. Beszólhat a Blizzard azért, mert a többiek a WoW-ot koppintják, amit ők csináltak és tettek sikeressé? Már miért ne?
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
válasz marcus.fenix #24 üzenetére
Gondolom hogy az összes MMORPG-t kipróbáltad, és onnan tudod hogy a WoW-ot koppintják.
Néhányba belenéztem, elég erősen emlékeztetett a felületük a WoW-ra.
x gon' give it to ya
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #24 üzenetére
Azért még annyit elmondhatnál, ha a Blizzard úgymond ctrl+c => ctrl+v módon gyártja a játékait, akkor mitől annyira sikeresek? Hiszen egyik sem mutat semmi újat, vagy nem?
-
Viktor77
titán
válasz marcus.fenix #22 üzenetére
"A Blizzard találta föl az RTS-t? Nem, volt egy Dune 2. A Blizzard találta fel a hack&slasht? Nem, bár a point&click az ő műve. Övé volt az első MMORPG? Nem."
Viszont mindegyikből megcsinálta a legsikeresebbet. Ami egy játéknál még lehet véletlen, de három különböző stílusban aligha. Felrovod nekik, hogy nincs újítás a játékaikban. Azaz baj lenne, hogy a tömegeknek csinálnak játékot? Minthogy a tömegek általában szeretik a bevált dolgokat. Hiába, az ember már csak ilyen.
Az általad felsorolt játékokban lehet, hogy van innováció (amúgy ha jól tudom, a Borderlands is hack'n'slash, csak 3D-ben), csak emlékezni fog-e rájuk valaki is mondjuk 10 év múlva. Fog velük több százezer, millió ember játszani még akkor is? Kétlem. Szóval sokra mentek az egyediségükkel.Csinálni kell. Kész. Pont.
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #29 üzenetére
"Inkább fogták a már bevált koncepciót (megint)"
Végül is évente ontja az újabb rókabőröket. Ja, nem várj, az az EA. Szerintem kevered a kettőt."...ha valaki új belépőként megvette a játékot, nem kellett csalódnia mert nem egy kísérletet vett kézbe, nem bétatesztelésre hívták pénzért, hanem egy majdnem hibátlan, évek alatt polírozott játékot kapott."
Ezt nem is értem hogy képzelik. Indítok is egy petíciót "More bug in SC2" címen asszem."Érdekes hogy mennyire harcoltok és kötekedtek, amikor egyértelmű hogy a Blizzard sikere nem az innovációról szólt, hanem egy atombiztos stratégiáról amit napjainkig is alkalmaznak."
A mocskok, de nem baj, én azért valószínűleg jót játszok majd az "új" játékaikkal. Amik megint sikervárományosak (persze nincs semmi kőbe vésve)."Nem érdekelte őket hogy mennyien fognak sírni a Ghost után..."
Dehogynem, eleinte ők is sokat vártak a játéktól, de nem sikerült teljesíteni az elvárásokat és ha jól tudom nagyrészt nem is a Blizzard készítette a játékot. Mindenesetre, a nyilatkozatok szerint nem teljesen kizárt, hogy valamikor majd újraélesztik a projektet."..., az elemzők szerint nem termelt volna elég profitot, ezért eldobták. Szöges ellentétben azokkal a lelkiismeretes fejlesztőkkel akik akkor is végigvisznek egy projektet, ha az bukásra van ítélve, a Blizzard sikerének titka a rideg számítás."
De a Blizzard nem is ment csődbe, sőt...De azért várjuk meg mi lesz az eddig ismeretlen titkos projekttel is. Igaz, sajnos ez is MMO lesz, de állítólag valami forradalmi újdonsággal készülnek és nem a zeddigi világokra fog épülni.
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
válasz marcus.fenix #29 üzenetére
Hm. A Dune-ban volt nevesített fő karakter, akivel félig RPG-szerűen kellett végigjátszani a történetet, vagy ezt a Blizzard hozta be a Warcraft 3-mal? Melyik is volt az az MMORPG, amelyik először épített a szűk hardcore réteg helyett a casualokra, vagy az, amelyiknél először volt a fejlődésben fontos szerepe a küldetések teljesítésének és a lore megismerésének? Csak nem a WoW?
Nem mellesleg a Ghost azért nem lett kiadva, mert nem lett elég jó a belső Blizzard-standard szerint. Ugyanez történt a Warcraft Adventuresszel is, ami egy point&click kalandjáték lett volna. A Blizzard azért ilyen sikeres, mert ha valami nem jó, akkor nem adják ki. Igaz, hogy bukott játékok is lehetnek jók, van erre nem egy példa - nyilván mindenki tud is mondani párat -, de sokkal több olyan bukást látunk, ahol az az oka a sikertelenségnek, hogy a végeredmény szar lett.
szerk: amit a #13-ban írsz, az meg azért marhaság, mert a Guild Wars nem bukott meg cseppet sem (igaz, kevesebben játszanak vele, mint a WoW-val), míg az Age of Conannel az volt a baj, hogy nem hozta azt, amit ígért és egyszerűen el lehetett benne jutni arra a pontra, amikor tényleg nem lehetett benne semmit csinálni az előrejutásért, csak az ellenfeleket halomra ölni - ami a "nyugati" típusú MMO-kban már nem elfogadott, csak a keletiekben.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Viktor77
titán
válasz marcus.fenix #33 üzenetére
Most akkor azért szar szerinted a WoW mert sokan játszanak vele? Ha 200.000-en nyomnák akkor minőségi lenne (ez jön le abból amit írtál)? És miért gondolod, hogy a WoW játékosoknak nem ad olyan élményt, amit soha nem felejtenek el?
Szóval a Blizz ne legyen büszke magára, mert 11 millió játékosnak csinált játékot?
Nem mellesleg a Blizzard sem számított ekkora sikerre. Nagyon nem, ezért is volt olyan döcögős az indulás, amilyen. (Emlékezzünk a játékhiányra hónapokig.) Most tehetnek ők arról, hogy bejött amit kigondoltak? Semennyire nem rajtuk múlott, hanem csak is a játékosokon.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Lenry
félisten
válasz marcus.fenix #35 üzenetére
mert engem nem motiválnak a [...] a "játszom még egy kicsit hátha jön valami fasza drop vagy, lépek még egy szintet" témája.
miért miről kellene ez helyett szólnia?
a Dragon Age miről szól?Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Viktor77
titán
válasz marcus.fenix #35 üzenetére
"Tehát nem szar, csak nekem szar!"
Itt a lényeg. Ha csak ennyit írsz az első hsz-be, hogy "Szar a WoW", a kutya nem törődik veled, és nincs miről vitázni 35 hsz-en keresztül. Csak éppen te valamiféle ideológiát gyártasz mögé, aminek semmi értelme.
A fanboy szöveget meg szerintem hagyjuk, rád épp ugyanannyira igaz, csak épp ellenkező előtaggal, valamiféle ellen-fanboy vagy. Mindegy mit csinál a Blizzard, az csak szar lehet.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #40 üzenetére
Igazából a Dragon Age sem teljes értékű RPG, elég messze áll attól. De pont te mondtad, hogy nem igazán játszol MMO-val, így a WoW-ot sem ismered nagyon, különben tudnád hogy az a tartalom ami a Dragon Age-ben található eltörpül mellette (és akkor a témában íródott könyvekről ne is beszéljünk ami még pluszban hozzá tesz).
mod.:
"Anyit írtam, hogy a Blizzard minden, csak nem innovatív... Van négy xCraft-ja, készül az ötödik, van két Diabloja, készül a harmadik, és van még egy WoW. Kurva innovatív."
Most ha eltekintünk attól, hogy nem találtak ki egy új játékstílust minden egyes darabhoz, szerintem minden részben volt pár újdonság (vagy innovatív dolog ) ami elegendő volt a sikerhez. Például itt van a Starcraft amiben akár 100+ nagyságrendű sereget is irányíthatunk egyszerre, vagy a már említett hős rendszer bevezetése a Warcraft 3-ban, de akár a WoW-ban is rengeteg kisebb-nagyobb olyan újdonság található ami a megjelenése előtt egyik mmo-ban sem volt megtalálható.[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
válasz marcus.fenix #33 üzenetére
Én pl. kipróbáltam a Guild Warst. Az úgy épül fel, hogy a játékterület elenyésző része nyílt, ahová bárki bemehet (questhubok), és a tényleges játéktér teljesen instance-olt, ahol csak a csapattársaid vannak rajtad kívül. nekem ez annyira nem jött be, hogy hamar otthagytam.
A valódi MMO-knál ez fordítva van: van egy nyílt, hatalmas játéktér, és vannak kisebb instance-olt zónák, amik keményebb kihívást adnak. Az ilyenekben sokkal jobban érzem magam, mint a GW teljesen kihalt területein.A casualok megszólítása igenis erény volt, ha ez nem történt volna meg, akkor ma nem 11 millióan játszanának a WoW-val, hanem max. egymillióan (de inkább kevesebben), és nem lenne egymillió feletti aktív játékos a LotRO-ban, nem lenne AoC, WAR, nem készülne az SW: TOR sem... A pre-WoW MMO-kat ugyanis a nolifer hardcore gamereknek tervezték.
Nem mellesleg vannak MMO-k feljettebb harcrendszerrel (AoC, The Chronicles of Spellborn, Darkfall Online), vannak jobb grafikával (hadd ne soroljam) - a WoW előnye azonban az, hogy a Warcraft 3-ban megismertetett világba csöppentél bele rögtön az elején, annak a szándékosan elnagyoltságával és túlszínezettségével. (nem mellesleg ezzel megnyerték a gyengébb géppel rendelkezőket is; én gyakorlatilag 4,5 éve ugyanazon a konfigon játszom, és csak mostanában vannak olyan területek, ahol nem bírja a vas) A kezdeti küldetések után később vannak eredetibbek és jobbak is, és merem azt állítani, hogy a Wrath sztorija a legtöbb single RPG-nek simán odaver.
Nem mellesleg próbáltam több más MMO-t is ez alatt az idő alatt; a legtöbbje egyszerűen valamilyen oknál fogva nem jött be, ami ez alól kivétel volt, azt vagy a gépem nem bírta (WAR), vagy megszűnt (Tabula Rasa, Mythos - bár ez utóbbit jövőre újjáélesztik)."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Realradical
őstag
válasz marcus.fenix #43 üzenetére
No ez viszont nagy butaság amit írtál. Egy RPG a róla írt könyvekből profitál a legtöbbet.
Minél több minőségi háttere van egy világnak annál jobban fog érdekelni a kulcsfontosságú szereplők életének alakulása.
Ami PC-re íródik az ugyan egy sem lehet teljes értékű RPG, de ha már vitatkozol egy témában akkor használj guglit és keress rá a forgotten realms-re vagy legalábbis mutass fel némi tájékozottságot.
Nem véletlen, hogy az AD&D alapú játékok például szinte mind sikeresek lettek. Ehhez nagy százalékban járult hozzá, hogy milyen háttere volt -függetlenül a játékmenettől- lásd.: Eye of the Beholder széria.[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Wolverine
félisten
válasz marcus.fenix #43 üzenetére
Az RP a játékosokon múlik; elég sokan játszanak egy-egy adott történetet. Az in-game történet valószínűleg több embert érdekel, mint azt sejtenéd, gyakorlatilag csak a vérpistikék azok, akik leszarják.
Stratégia? Egy raid elég komoly stratégiát igényel. Akció? Arra ott van bármelyik harc.Amit a végén írsz, az már felesleges túlzás. Senki nem akar téged arról meggyőzni, mennyire nagyszerű a WoW vagy bármelyik MMO... csak arról, hogy előítéletekkel nézed az egészet. Amit te leírsz, olyat én is tudok produkálni, csak épp én az fps-ekről...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #43 üzenetére
Pont erről beszéltem, úgy teszel állításokat a WoW-ról hogy nem is ismered, különben tudnád most mekkora butaságokat írtál.
"Szerintem nem attól lesz valami RPG, hogy hány könyvet írtak mellé."
Ezt mondjuk nem tudom honnan szűrted le, mert én nem ezt mondtam, ha visszaolvasol.
Sőt, azt sem állítottam, hogy a WoW RPG, max annyit hogy tartalmaz olyan elemeket, mint ahogy a Dragon Age is."A hatalmas tartalom mellett (amit a WoW játékosok nagy része nagy ívben leszar)..."
És ettől miért lesz rosszabb egy játék? Ez meg ne a WoW vagy Blizzard hibája legyen már.[ Szerkesztve ]
-
HaaS
addikt
válasz marcus.fenix #9 üzenetére
Ámen.
Ha van valami hírleveled, akármi, feliratkozom.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Realradical
őstag
válasz marcus.fenix #51 üzenetére
Az az érzésem, hogy nem olvastad a 49-es hsz.-em.
Mi is szétszéledtünk és nehezebb egy partit összehozni, főleg, hogy egy modul nálunk volt , hogy fél évig is eltartott.
Viszont én már leszoktam arról, hogy rpg-t keressek egy pc játékban. Ha ezt keresed, szerintem mindig csalódni fogsz. Legalábbis egy fejlett AI kéne hozzá (aminek jó a fantáziája) aki mesél és feldolgozza a morális kérdéseket is többek közt, miközben bejoinol x player.
Kb. lehetetlen megcsinálni.Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Realradical
őstag
válasz marcus.fenix #59 üzenetére
Van egy haverom aki (most fogja be mindenki a fülét) egy tört wow szerveren GM. Ők szoktak eventeket csinálni ahol támadást intéznek egy város ellen, vagy meg kell találni egy eldugott kincset. Tulajdonképpen ami szörnyeket le kell küzdeni azokat mind ők irányítják. Jó kis történeteket kerekítenek időnként. (most így hirtelen meg nem mondom melyik szerver, sose játszottam náluk, csak videókat mutattak)
A Vampire_ the masquerade-nek volt ilyen storytelleres része, az kb. hasonló mint amit te írtál csak nyilván nem tolkieni a világ.
[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Wolverine
félisten
válasz marcus.fenix #59 üzenetére
Igen, nyilván ez a másik megvalósítási lehetősége.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
bozont
veterán
válasz marcus.fenix #51 üzenetére
Viszont azt nem mondta senki, hogy a WoW egy RPG lenne, vagy akármelyik mmo-ról legyen szó (a vérpistike meg egy külön állatfaj, más kategória ). Nem is értem, hogy jött ez fel.
#56
Ha ilyet keresel, nézz körül a Neverwinter Nights környékén. Ha nem is hivatalos mod-ról van szó, de létezik hozzá egy olyan amit keresel. Mindenféle modult lehet készíteni és a játékmester valós időben is beavatkozhat a játékba, történetbe. Nem tudom pontosan mi a neve, de még régebben egy lan-party alkalmával játszottunk vele, de a srácot nem ismerem aki hozta. Azt nem tudom neten keresztül lehet-e játszani a moddal, de nem elképzelhetetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- 2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
- Jelszókezelők
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Netflix
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest