Új hozzászólás Aktív témák
-
#52815360
törölt tag
Kiváncsi lennék, hogy tényleg el is érte, vagy csak hirverésből találják ki ezeket a rekordokat.
-
WayneGace
őstag
Az az érdekes, hogy, ha elkészül a játék és a sok vevő el kezd vele játszani, akkor megnőnek a költségek. Gondolok itt szerver fenntartásra. Valamint nem biztos, hogy megjelenés után annyian megveszik, mint amennyien már megvették. Tehát nem feltétlenül éri meg nekik hamar befejezni a játékot. Persze megjelenés után is jöhetnek a dlc-k és hasonlók, amik hozzák a pénzt.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
VictorHUN
aktív tag
Birnám meg sem jelenne a játék a befizetők meg cseszhetik a pénzüket mert saját rizikójukra adakoztak
David Icke: Ébred már az oroszlán
-
#52815360
törölt tag
-
szallasi007
őstag
válasz Sontir Fel #8 üzenetére
Szerintem a kolléga arra gondolt hogy videókon kívül senki nem tudta még kipróbálni, és kicsit erős hogy csak az jelenik meg mennyi pénzt pumpáltak már bele és semmi kézzelfogható eredménye nincs. Szóval ha holnap azt mondják sry de a játék sz@r lett újraírjuk és majd két múlva jön a béta mindenki csak pislogna mint hal a szatyorba.
-
Sontir Fel
őstag
válasz szallasi007 #9 üzenetére
Tavaly vasaroltam egy urhajot es alpha hozzaferest es akkor ki is tudtam probalni.
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
-
SunMount3r
nagyúr
Most-már meg 2016? Én még az idei dátumról tudtam... De lehet hogy csak álmodtam...
Mind 1... Jöjjön mááááár!!!
-
rodrigez
senior tag
válasz szallasi007 #9 üzenetére
Attól még, hogy az emberek pár hónap alatt összelapátoltak rá 72 misit, az nem azt jelenti, hogy 2 hónap alatt a fejlesztők demóvá tudnák gyúrni a pénzösszeget. Nyilván őket is meglepte a támogatás mértéke, de attól még gyorsabban nem fogják összedobni a játékot. Hozzáteszem nem is kell. Túl régóta várnak a rajongók egy űrszimulátorra, hogy egy összecsapott, az idő sürgetésének engedő alkotás legyen belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Shing
őstag
válasz szallasi007 #9 üzenetére
Hogy lenne kézzelfogható eredménye? Jó ha a játék elkészül 2016-ra...
-
etejedu
őstag
Nem akarok rosszindulatú lenni és alapod adni bármiféle negatív irányzatnak, de tény; egyre több az ilyen alpha pre-alpha félig kész játék amibe be be dobáljuk a pénzt aztán várunk hátha kész. Ha mégse lenne kész hát akkor ez van! Levédik magukat az alfa meg "kiksztárkeres" szöveggel, hogy semmi sem garantált bla bla bla. Megy ez még pár évig nagy pénzeket bezsebelve aztán megunják a játékosok és visszaáll minden az eredeti felállásba: Csak kész játékot fognak megvenni az emberek. Vagy marad a f2play amiben elviselünk minden negatív velejárót és mikrotranzakciót.
-
Shing
őstag
Hát azok ilyen random early acces steam játékok. Bár nem tudom, hogy mennyi volt közülük kickstarteres. Ott vannak viszont olyan játékok mint a Divinity: Original Sin, de a Pillar of Eternity is jónak tűnik. Ezekbe sok pénzt tettek és ki is használták. Azért senki sem gondolhatja komolyan, hogy ezek csak számolgatják a pénzt és ülnek 72millión.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz szallasi007 #9 üzenetére
Mielött leírsz valamit nem ártana tudni is valamit a témában...
"Szerintem a kolléga arra gondolt hogy videókon kívül senki nem tudta még kipróbálni, és kicsit erős hogy csak az jelenik meg mennyi pénzt pumpáltak már bele és semmi kézzelfogható eredménye nincs."
A hangàr modul elérhetö már régen, a dogfight modul (arena commander) multi is rég használható, sürün jönnek hozzá a patchek, és sorban kerülnek be az új hajók.
Nemsokára indul az fps modul és a social/planetside is.Ezen kívül folyamatosan tájékoztatják a backereket, soha játék még ilyen nyíltan nem készült, ahol a készítés folyamatába így bele lehetett látni.
Szóval gondold át amit írtál.
Egyébként a single része év végefelé várható, utánna indul majd valamikor a PU.
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz Malibutomi #16 üzenetére
Leszögezném ha jó lesz gondolkozás nélkül megveszem mert az ötlet tetszik!
Valóban nem néztem utána pusztán a kapott dollármilliókért cserébe public tesztet én nem láttam. Láttam 2 videót amiből az egyik azt hiszem 15 perces volt a másik meg 45, azon kívül hogy beszállt egy űrhajóba (JÓ ÉG BEÜLT LÁTTAD????????????!!!!!!!!) és kizuhant az űrbe majd ott az alapokat megmutatták (majd hozzá valami faja kis botkormányosűrhajósgamepad) én nem látom hogy 72 millió mire ment elDe mivel látom te legalább jól informált vagy ezért mond el mi micsoda kérlek?
"A hangàr modul elérhetö már régen" - hangár mire jó? már mint tudom mi a hangár de itt mire jó?
" dogfight modul" - ez mi?
"Nemsokára indul az fps modul és a social/planetside is" - ezek mik?backereket - ők kik?
A legfontosabb talán: hogy tudom kipróbálni? -
Diopapa
addikt
válasz szallasi007 #17 üzenetére
Már bocsánat, de ki mondta, hogy a 72 millió "elment"? Amire elment / elmegy pénz az a kb 280 ember foglalkoztatása több kontinensen (pl most nyitottak Frankfurtban stúdiót, a nyakamat rá, hogy tele vannak Crytek menekültekkel) vagy pl a saját mocap és hangstúdió felhúzása.
Egyébként Chris Roberts azt mondta, hogy sosem lesz kész, de egyszer csak kiadják. Jelenleg úgy tervezik, hogy folyamatosan fejlesztik az idők végéig..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
GypsFulvus2
őstag
válasz szallasi007 #17 üzenetére
A hangár az otthonod, ott tudod a hajókat megtekinteni, a fegyverzetüket csereberélni, próbálgatni stb.
Dogfight modul: Az ingame dogfight modul. Ez gyakorlatilag arénaharc, AI ellen vagy valós ellenfelek ellen. Privát is publikus meccsek is szervezhetők már. Két pálya (aréna) érhető el jelenleg, a repülhető űrhajókat folyamatosan jönnek ki, illetve balacolják őket. Az irányítás és a harc nagyon összetett, kifinomult. Itt egy régebbi guide a repülésről. Ajánlom figyelmedbe a 22. oldalt. Eltart egy ideig, míg belejön az ember a repülésbe.A már szintén használható Murray Cup (verseny) ingame Versenyezhetsz 3 különböző pályán, barátokkal, vagy random ellenfelekkel. A videóban a csávó épp, új rekordot állít fel, s közben még fihurázik is egy kicsit.
A készülő FPS modul (várható megjelenés 1-2 hónapon belül)
A készülő Planetside modul bemutatója.
További indormációk magyarul itt Illetve a PH-s Star Citizen topic összefoglalójában.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz szallasi007 #17 üzenetére
Azért nem láttál public tesztet, mert még zárt, csak a backerek (támogatók) tesztelhetik. Ök viszont már tavaly óta. Videót pedig láthatsz ezrével ha beírod a youtube-on, rengeteg egyéni videó van fent.
A 72 millió nem ment el, az folyamatosan gyült/gyülik, és hogy mire költik, hát a kb. 200 ember és 5 stúdió akik dolgoznak rajta elég sok pénzt visznek el havonta. De ha csak beírod a google vagy youtube-ra hogy star citizen látni fogod hogy a fejlesztésre megy el a pénz, rengeteg az új info minden héten, folyamatosan mutatják a haladást. A játék modulokban készül, külön csapat dolgozik az fps részen, az ürhajós részen, a planetside-on(ez a leszállóhelyek ahol lehet rohangálni), és külön csapat a single player részen. Ezekröl mind szokott bemutató videó lenni, ahol mitatják hogy halad a fejlesztés.Hangár modul, ez készült el elöször, kivül-belül bejárhatóak benne a hajók, a véglegesben ez lesz úgymond a player "otthona".
Az arena commander (dogfight modul), egy multiplayer rész arena módban egymás ellen vagy AI ellen lehet repülni a hajókkal. Ez a hajók és repülésmodellek tesztelésére szolgál.
Az FPS modul ahogy a beve is mutatja az FPS mód tesztelésére lesz, online meccsekjel egymás ellen.
A planetside modul a bolygófelszini játékmenet tesztelésére lesz.Ezek még mind csak a támogatóknak elérhetòek, épp azért hogy a játékmechanikákat teszteljék, és így a támogatásukért bepillantást nyerjenek a fejlesztésbe.
Aki támogatja a fejlesztést a legkisebb csomaggal is, az kaphat alfa/beta hozzáférést, és a két végleges játékot amikor megjelennek.Aki nem támogat az leghamarabb az open beta indulásakor próbálhatja ki ami leghamarabb évvége körül indulhat.
A játék kb. két éve készül ami mmo viszonylatban nem sok, és ha normál kiadó által finanszírozva készülne, akkor még csak pár screenshotot, esetleg 1-2 perces teasert mutatnának belöle. Ezzel szemben itt a szemünk elött alakul, kb. a pre-alfa állapot óta mindent ami bekerül kipróbálhatunk (a támogatók) -
Necroman_Mk2
őstag
"Valamint nem biztos, hogy megjelenés után annyian megveszik, mint amennyien már megvették."
?!? A befolyt összeg szempontjából majdhogynem mindegy, hogy mikor érkezik be az adott pénz. Persze az ő szemszögükből minél előbb, annál jobb.
Hozzátenném, hogy itt nem "csak" egy előrendelést kapsz a későbbi késztermékre (aminek a megjelenése X, azaz változó...), hanem megkapod magát a játékot is, amihez folyamatosan érkeznek az újdonságok, bővítmények, illetve javítások - azaz lényegében egy folyamatosan bővülő univerzummal találkozik az, aki beruház a Star Citizenre. Egyébként ugyenez volt a Minecraft-nál is.
Az meg, hogy a készítők mikor érzik egy elsődleggesen online terjesztett játék esetében az 1.0 verzió elérkeztét, az csak lényegében rajtuk múlik. Szakadjunk már el végre valahára attó a korábbi időkben, főleg konzolos vonalon berögződött elmélettől, miszerint a "játék lemezes verzió az egy, szent, javíthatatlan és feloszthatatlan". Sajnos vagy sem, de az online és a folyamatosan növekvő sávszélesség alaposan átírta ezt a szabályt.[ Szerkesztve ]
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
eami
addikt
válasz GypsFulvus2 #19 üzenetére
ezek így külön külön tök jó demók, de azért kíváncsi leszek hogy áll ez majd össze egy nagy open world játékká. de ráérek, addig eláll a hajó ott a hangárban
-
wolfman
veterán
Minél több pénz folyik be, annál később készül el, mert annál több mindent pakolnak bele. Elméletben így ha csöpög a lé, sose lesz kész. Elég lesz már a jótékonykodásból.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
veterán
Az a 280 már inkább 320 körüli, köztük olyan emberekkel mint Ryan Church és mások, akik most jelentették be hogy kicsit kevesebbet tudnak foglalkozni a játékkal (freelancerek), mert épp az új Star Wars filmet heggesztik.
Többieknek:
Annyira imádom hogy olyanok puffognak bele, akik annyi energiát nem fektettek bele a hülyeségeikbe hogy egyáltalán utána néztek volna a dolgoknak, hogy hol áll, stb. Kellően nyílt a fejlesztés ahhoz, hogy az ember tényleg belelásson, mi történik, látni a fejlődést (ami növekvő ütemű ráadásul), stb.Ez a kész dolog meg ahogy Dio is mondja, sosem lesz kész. A WoW valaha készen volt/lesz? Mindig adódnak hozzá új tartalmak, felfedezhető területek, csakúgy mint a többi mmo-nál. A Star Citizen sem lesz kész, csak nő és fejlődik, valamikor (amikor már bolygók között barangolunk meg ingame pénzt költünk) azt mondjuk hogy oké, ki lett adva, de ettől még nem fog megváltozni semmi.
Jah és ne felejtsük el, hogy a nagy nyíltságnak más előnye is van. Effektíve látni és nyomon lehet követni, ahogy a fejlesztők FIGYELEMBE VESZIK a játékosok igényeit, pl nem volt elég jó a joy irányítás, módosítottak rajta, utána már sokkal többen lettek elégedettek vele. Ez egy normál fejlesztésnél kiadás után dőlt volna el, amikor a kiadónak már nem nagyon akarózik extra pénzt belepumpálni a cuccba. Folyamatosan lehet tesztelni a bugokat, hardverből adódó problémákat, stb. Folyamatosan lehet látni a hálózat terhelést, hogy milyen CDN megoldás kell, stb. Nem kiadáskor derül ki, hogy hopp, épp egytizedére lett bebecsülve a szükséges szerverkapacitás, meg bocsi, első héten leszedni nem tudjátok a játékot, nem még hogy csatlakozni, mert spóroltunk a szervereken. Volt egy "pár" ilyen az elmúlt 1-2 évben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
"Minél több pénz folyik be, annál később készül el, mert annál több mindent pakolnak bele."
Ami probléma lenne, ha csak akkor kapnánk meg a programot, ha készen van. De ez nem így van. Folyamatosan kapjuk a tartalmat, folyamatosan nő a játék (mint bármelyik sikeres mmo), tehát amennyiben folyik be a pénz, úgy folyamatosan egyre több és több tartalmat fogunk kapni. Ami részemről totál rendben van és örülök neki
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
wolfman
veterán
válasz Menthirist #26 üzenetére
Ez esetben elnézéseteket kérem, mert azt hittem ez még meg se jelent. Hallottam, hogy adtak ki belőle demot meg bizonyos tartalmakat kipróbálásra, de hogy már játszható, azt nem tudtam. Akkor az előbbit visszaszívom.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
veterán
Nem demót adtak ki. A játék nagy. Úgy értem NAGY. Több modulra van osztva, ilyen a Hangár, az Arena Commander, az FPS, a planetside/social modul, a squadron 42 és a Persistent Universe. Ezeket a modulokat adogatják ki, amint kiadható állapotban van. Elsőnek jön a 0.8, 0.9 és így tovább Hangár már van több mint egy éve, azóta egyszer totál átdolgozták őket, arena commander is van már elég sok hónapja, eleinte kevés hajóval (akinek nem volt olyan hajója ami repülhető volt, az kapott addig egy olyat ami közel állt hozzá), most pedig az AC 1.0-val már elég sok egyszermélyes hajó repülhető. Már akkor is volt benne rakéta, de december elején betették az újfajta sugárzási/radarrendszert (a hajódon minden sugározhat radar vagy hőjelet, illetve van radarkeresztmetszeted is, a rakéták pedig ezekre állnak rá, ezek zavarhatóak, így lehet lopakodni, játszani a sugárzási értékekkel, stb). Szóval az AC is folyamatosan fejlődik. Hamarosan jön az fps modul, amint készen lesz annyira, hogy kiadható legyen a 700 ezer backernek. Onnan is esnek majd ki hibák, balance, valami nem kényelmes, valami nem működik, stb. Ezeket a játékosok bejelentik, ők mérlegelik/kijavítják/megoldják. A planetside modulig majd változni fog még egyet a hangár, mert a hangárból lehet majd kimenni a városba, illetve majd haverok is bejöhetnek már a hangárodba. Ott betérhetsz eleinte pár, majd később több boltba, vásárolgathatsz majd eleinte Arena Commander Credit-ből (ami csak AC-ban használható és nyerhető), majd később rendes UEC-ből. Később pedig amikor már lesz másik város is, átjárhatsz, lesznek küldetések, és szép lassan kialakul a planetside-ból egy PU. Közben pedig majd jön egy Squadron 42 első fejezet, aminél a hosszra azt pletykálják akkora mint egy Wing Commander, az egy történet alapú single player játék lesz (bár talán lehet társakkal co-opozni is).
Szóval minden modul önmagában is fejlődik, amikor elsőnek kiadják, az még egy alfa állapot, amiben a felmerülő problémákat javítják, a kényelmetlenségeket újra megpróbálják megoldani, és idővel ezek az elemek összeölvadnak (pl az arena commander mivel így is egy virtuális szimuláció, de egyelőre még menüből vagy hajóból indítható, hamarosan jön egy szimulátor a hangárba, amin át úgy lehet majd elérni az AC-t, hogy az illeszkedjen a játék világába). Így olvad tehát össze korrektebb módon a hangár és az Arena Commander... Az FPS is várhatóan ebbe a szimulátorba kerül elsőnek, de a városba már fizikai testünkkel lépünk ki egy liften át (illetve mások hangárjába is)
Úgyhogy mondhatni, ez végülis nem egy demó, hanem egy folyamatosan, többszálon fejlődő alfa, amik egyszer egy nagy egésszé olvadnak össze, remélhetően seamless. De sokat elmond arról a komplexitásról amire törekednek két mostani design dokumentum, a mobiglass-ról és a pajzsrendszerről. Ez az az összetettségi szint, amire törekednek, aminek egy része már készen van, más része még úton.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Prémiumot kér a TSMC a Tajvanon kívüli gyártásért
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Egérpad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Filmvilág
- További aktív témák...