Új hozzászólás Aktív témák
-
mcs
veterán
Le a kalappal előtted GAI!
Én csak azt sajnálom kicsit, hogy GT 430ból pont egy 64-bites szutykot fogtál ki. A 128as valahol a GT 440 közvetlen közelében lett volna, ugyebár csak órajel különbség van közöttük.
-
mcs
veterán
Hm, nekem anno volt mindkettőből AGP-s, és Inno3D. GDDR3asból ráadásul viszonylag ritka, 256 megás, ami ugyanazon az órajelen ment, mint a 128as Galaxy (500/1400 Mhz).
Bár teljesen kihajtani nem tudtam egyiket sem az akkori Sempron 2400+ procival, de a DDR2es változattal is meg voltam elégedve (400/667), hisz az is elegendő volt mindenhez, amivel játszottam.
-
mcs
veterán
válasz mephi666 #230 üzenetére
Annak ellenére, hogy a ddr2essel is elégedett voltam, a ddr3 egyértelműen gyorsabb volt még a procilimit ellenére is. A plusz ramsávszél hatása a Flatout2 féle vga függő játékokban szépen kijött.
Belegondolok, alsó kategóriában nem volt tré az Inno, hiszen oda elég volt a rendszerint ócska hűtésük. Gondolom neked is az a tipikus fehér lapátos venti-fekete hajszál borda kombó csücsült rajta.
[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
Amin nagyot néztem a cikkben, hogy a GF4 MX440 és 460 mennyire szépen szerepeltek az FX5200/5500hoz viszonyítva. Nem egy helyen pörköltek az utóbbiak orra alá.
-
mcs
veterán
Volt nekem anno Radeon 9550, ami majdhogynem azonos felépítésű, mint az mxek és kis fxek, legalábbis ha az 1 gigatexelből, és 400 mhzes ramokból indulok ki, viszont 4 pipe x 1 tmu kialakítással. Talán ez utóbbi miatt lehetett gyorsabb d3dben az említett geforceoknál még nyers erőben is?
-
mcs
veterán
Egy dolog van, ami nagyon szúrja a szememet: a Doom 3 eredmények
Ott 100%, hogy valami bibi lehetett, vagy oprendszer, vagy driver, mert a Gef2/4 MXek, és Gef4 Titaniumok normális esetben nem teljesítenek ennyire gyatrán benne. Emlékszek, nálam a 32 megás-128 bites MX400 hajszál pontosan 16 fpst produkált timedemoban 640 minimumon. Bátyám egykori Abit Siluro MX 440 SE-je pedig 32 fps-t nyomott ki magából, és a Ti4200 is kb. erre volt képes 1024 mediumon, árnyékok nélkül.[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
Igen, az a 76os limit is fura kicsit, mert a 3,4es prescott proci biztosan többre képes.
A Doom3 abból a szempontból nagyon jó teszt, hogy a ramsávszélességre erősen támaszkodik. 128 bites MX440el már el lehet játszogatni vele, de 64 bitessel katasztrófa, mert kb. harmad annyi fpst produkál helyenként. Ahhoz, hogy mindenképp rendesen fusson, megköveteli a 128 bites DDR-t.Amúgy ezidáig úgy gondoltam, hogy dx8 és dx9 között csupán annyi a különbség, hogy dx8ban nincs heat haze effekt.
-
mcs
veterán
Bakker, de sokszor belekukkantok ebbe a tesztbe, és mindig találok benne valami meglepőt.
Most a 9600GSO teljesítménye mosolyogtatott meg. Érdekes, hogy a 192 bites rambusz ellenére megveri a 9600GT-t, még ha amúgy tuningolt is volt az az MSi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen