Új hozzászólás Aktív témák

  • vidotom

    kezdő

    válasz Reggie0 #25 üzenetére

    Megeshet, hogy nem akkora katasztrófa a kipufogó megtoldása, mint elsőre gondoltam. De valami azt súgja, nem véletlenül nem látott még senki sem ilyet. Én biztos nem. Ha nem lenne para, akkor szerintem szinte minden műhelyben rákötnék a próbapadon reszelgetett jármű kipufogójának végére a gégecsövet.

    Aggregátor kültéren: mondjuk egy társasházban ez némileg komplikált vezetékezést jelentene. Az esetenként több-tízméteres hosszabbító problematikájáról nem is beszélve.

    Láttam-e már építkezést:
    Az építkezés nem ér véget a szerkezetkész állapotnál. A munkaórák jelentős része utána már beltérben történik. Amihez nem árt, ha van áram. Ami pedig nem mindig van bekötve. Néha még az utcába se.
    Talán már lejöhetett, hogy nem MO-on tengetem mindennapjaimat. Amerre én lakom, ott sem kolbászból készült az utolsó szaki kerítése is. Viszont rendes munkavédelmi felszereléssel dolgozó / gázállarcos / fülvédős / mobil akkumulátort magával hozó festőt / asztalost / villanyászt / légkondist / napelemest / egyebet már igen.

    Errefelé aggregátort szinte egyáltalán nem használnak építkezéseken. Pedig mivel sok az újonnan beépített terület, nem magától értetődő a kiépített áram jelenléte. Láttam már traileren cipelt Tesla Powerwallt a tetején napelemekkel építkezésen. De ha pöfékelnek, ott általában direkt egy tengely meghajtásáért teszik, amire még nem igazán van villanymotoros megoldás. Például az ultranagy nyomású vízsugár előállítására használt kompresszor és szivattyú, amivel a festéket mossák le a betonról. De ez már erősen off topic

Új hozzászólás Aktív témák