Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Prowler #235 üzenetére

    ""A "lámpánál 50-60 métereket ráver a többi autósra" megmosolyogtató, de mint minden ez is nézőpont kérdése": vagy jól kell mérni. Megnézed a szerző adatlapját, debreceni. Ha Debrecenben szerezte ezeket a tapasztalatokat, akkor teljesen oké, mert itt annyira bénán és álmosan vezetnek az emberek, hogy rollerrel is le lehet lépni a többséget a lámpánál.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Integrale

    veterán

    válasz Prowler #235 üzenetére

    Egy Punto II 1.2 éppen elmarad 0-100-ban a dizel Octaviától (0,6 másodperc).
    A 0-100 egy dolog, sokkal rugalmasabb egy ilyen TDi, mint bármilyen kisebb szívó.
    Az, hogy kit mennyire hagy le lámpánál, semmit sem jelent, kik vannak körülötte? Azok mennyire balfaszul indulnak, megvárják a zöldet, vagy már rajtolnak sárgán?

    "Bad reklám is reklám too"

  • Integrale

    veterán

    válasz Prowler #244 üzenetére

    "az átlag autók többsége jóval gyengébb egy ilyen 110 lovas Octavianál"
    Szerintem ez messze nem igaz. Nem mellesleg, az Octavia nem átlagautó?

    "Bad reklám is reklám too"

  • Integrale

    veterán

    válasz Prowler #246 üzenetére

    Régen voltál Magyarországon. :K

    "Bad reklám is reklám too"

  • Upo

    addikt

    válasz Prowler #244 üzenetére

    Meg az is kérdés, hogy a többiek tudják-e hogy verseny van. :DDD

    Én nem vagyok amúgy egy versenyzős típus, régebben gyengébb autókkal jobban paráztam pl. egy előzés miatt, a mostani autóm megfelelő, nem okoz gondot egy előzés végrehajtása, sokkal nyugodtabban is várom ki a sorom. Nem szoktam amúgy száguldozni, de a tötymörgést útálom, ha kell akkor kihasználom az autó dinamizmusát, ami azért olykor okoz másoknak meglepetést. Kicsit sleeper a gép messziről nézve, egy I-es Yaris 1.5 TS, azért néha élvezem a fejeket amiket tudnak vágni a nagyobb autókban, nem úgy megy mint amire számítanak. Rövid a váltója, igen jó kiosztással, olyan 2 literes tdi-hdi-ig mind le szoktak maradni. Legjobban 100 fölött mennek össze a tükörben, aztán 5-ikben olyan 140-150 között vált a vezérlés, ott még egyet beletol, 180-ig elég hirtelen el lehet jutni, azután már szolídabban gyorsít. A váltó rövidsége miatt 200-nál nem megy többet, ez a tiltási fordulat a piros mezőben, de azért nem szoktak rám visszajönni, hiába tudnának azok végsebességre többet. De ez azért nem rendszeres, én egyenletesen szeretek menni. De olykor jön nagyobb fekete autó foncsorozott napszemcsivel, a kis yarist természetesen meg kell előzni. Engem nem zavar ha megelőznek és utána elmennek. De van amikor a következő kanyarnál még nekem kell miatta a tartott tempómról fékezni. Vagy ha van hely akkor lendületből megyek el mellette. Van aki utána visszaelőz, látom a lila fejét, mert ugye egyenesben egy csimpánz is tudja tolni, aztán a következő szinte egyenes kanyarnál megint akkorát fékez hogy a 105 tempomattal megint utolérem. Ja, és még rosszabb mikor a fél vagy egész autóval még át is megy a szembejövő sávba. Én mindig szigorúan sávon belül maradok, ha fél akkor minek hajt ennyire... Na az ilyen fogalmatlanoknál szoktam egyszercsak a lovak közé csapni. Van amelyik még ekkor is próbál küzdeni, de persze az első kanyarnál elmaradnak csúfosan, aztán ha eltűnt a tükörben akkor visszaállok a nyugis tempóra és megyek tovább. Ha már megelőzött akkor ne tartson már fel, sok paraszt van aki képtelen egy yaris mögött nyugodtan menni mert yaris.
    Ha már itt vagyunk, fogyasztásra most 6.7 az utolsó 2000 km-en (megvásárlás óta vezetem spritmonitoron, ~38.000 km adatai benne vannak), általában városi menetek vannak inkább, de mostanában sokat kellett pályázni, és a normál pályatempó a rövid váltó miatt 4-5000-es a fordulat (ezt kimondottan utálom, de a dinamizmusnak jót tesz, és ha kell akkor 40-200-ig elvan ötödikben), örülök ha ilyenkor 8 liter alatt tudom tartani az autópályás fogyasztást (200 körül mondjuk olyan 25l... :B ), de országúton olyan 6.5 környéke, városban 5 alá nem nagyon megy, de a környékén tudom tartani a fogyasztást. Ha meg a közelünkben a kedvenc kanyargós szakaszomon üres az út (szerencsére belátható jó messzire), és élményre vágyok akkor nem érdekel a fogyasztás.

    Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

  • simonzé

    addikt

    válasz Prowler #235 üzenetére

    Esküszöm, azon gondolkodom, hogy kiragasztom a hátsó ablakba a régi mobilomat, és felveszem ahogy elmaradnak a többiek. Persze akkor azt fogja mondani a T. közönség, hogy "persze, biztos sport módban játszod az agyadat, zé, hogy bebizonyítsd az igazadat."
    De lassan tényleg fel kell vennem, mert a kétkedők miatt már külön figyelem pár napja, hogy akkor most tényleg én nyomom túl agresszívan? Vagy valóban csak behalózom, hogy ellépek a néptől? De nem.
    Na holnap megpróbálom rávenni magam a videózásra, pedig nagyon nincs ám hozzá hangulatom. :)

    Még annyit, hogy ma egy Escort jött mellettem, és meglepett, hogy tartotta a lépést. Elszoktam már ettől, na! :) A srác vigyorgott rám, hogy jót gyorsultunk. Pedig csak ő gyorsult, én simán közlekedtem. 50-nél én elvettem a gázt, ő meg elment mellettem, és akkor láttam, hogy (a felirat szerint) egy Escort RS Turbo volt. :D

    [ Szerkesztve ]

    I don't fit in. I fit out.

Új hozzászólás Aktív témák