Új hozzászólás Aktív témák

  • ADAM1337

    nagyúr

    válasz motoflug #3020 üzenetére

    Hát amit érdemes első körben, és megcsináltam:
    #1 Hátsó diffit zárd, le vagy vegyél zárt difit, elengedhetetlen.
    #2 csapágyazás, szinte gurul a gép magától, rengeteg terhelést leveszel róla, 6600ft körül van a csapágy szett de ég és föld lesz, végsebességben, és gyorsulásban is.
    #3 kormány összekötő nekem már gömbcsuklós, és a kerék összetartást tudod állítani, szélesebb ergo előre V alakban állnak egy picit a kerekek, jobban kilehet rakni driftre.

    Ami még hátra van:
    #1 Olajos lengés csillapító.
    #2 Gyro, nem akarom nagyon átalakítani a gépet, így csak mini gyro-t rakok bele, 2500ft körül.
    #3 Kormány szöget növelni akarom, van egy állítható szett 3racing-es, hoszabb kormány rúdazat, ez is kell, hogy jobban kifordíthasd, eddig csak ilyen 6ezer körül láttam, de majd még vadászok rá. [kép]
    #4 Kardán ?! Itt csak az a kérdés, ha már megnövelem a kormány szöget kell-e első kerék hajtás, mivel a féltengelyek miatt is nehezebben fordul a kerék, lehet hogy a végén csak hátsó kerék hajtásos lesz a gép.

    Dobálgatok majd be videót ha érdekel, hogy halad előre a projectem, gyakorolgatok vele, én is még csak most ismerkedek meg vele, kövi hónapban ezeket meg is csinálom amiket leírtam.

    Hol használom kérdésre: beton-ra van egy szett kerekem, ott gyakorolok, illetve van egy szett kerekem direkt szőnyegre, ha lesz időm akkor csepelre megyek majd ki.

    [ Szerkesztve ]

    UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó

Új hozzászólás Aktív témák