Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz KaiotEch #4003 üzenetére
A 12428 at felejtsd el. Meg úgy az összes Wltoys autót. Gyerek játék mind. 2 nap alatt leaprítod. Sajnos itt is építeni kell ha jót akarsz,vagy venni egy jobbat,és veretni nem szerelni. Tanácsot nem tudok adni mit vegyél mert nem dtiftelek,de ne Tamyia legyen az tuti. Amúgy a drift elég nehéz buli,hogy szép és jó is legyen. Legalább annyira mint szemüvegben kapukat kerülgetni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
ADAM1337
nagyúr
válasz KaiotEch #4003 üzenetére
Mennyi a keret az egészre ?
RTR szettet szeretnél vagy összerakni darabokból ?
Csak ha beton is akkor a cs mod-os gépek kizártak. (AWD-s drift gépek, amiknek a hátsó kerekük többet forog mint az első, ezáltal folyamatos driftre kényszeríti az autót, ez betonon szétkapja a hajtás láncot, szönyegen viszont nagyon jól irányítható rwd élményt ad.)[ Szerkesztve ]
-
Necronom
senior tag
válasz KaiotEch #4003 üzenetére
Ja hogy ja
Az tenyleg fontos, hogy mennyit szansz ra....
Igazbol akkor szerintem szerezz egy barmi szijas tura autot elso latasra, tegyel ra drift kereket es ennyi...
A kinezetevel tudsz mit kezdeni aranylag occon, egy jobbfele kaszni ujonnan 7-14 ezer, amit aztan festeni kell izles szerint....termesztesen ilyet is lehet loni hasznaltban szepeket
Igy akkor hajra, az irany jo, ilyen szempontbol akar a Tamiya is jo lehet, de a TT annyira nepauto, hogy nincsen erteke, hiaba ruhaztal be ra..minap lattam FB 11 ezerert vacsa uj alapot a csako csak az elektronikat es a kasznit szedte ki a dobozbol.....es tegnap meg nem kelt el...TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Necronom #4007 üzenetére
Egyetértek, kezdésnek egy awd tura autó drift kerékkel, esetleg rtr-be van pár olcsóbb hobbyking-es cucc, ami amúgy yokomo. (hobbyking mission-d, anno 25 körül mozgott roller, elektronikával, egy táv hozzá meg aksi olcsón kihozható)
Én a Blaze DFR-t is néztem, csak kültérre mondjuk én valami zárt pinion/spuros megoldást keresnék, de ha van keretünk akkor lehet nézelődni. -
Necronom
senior tag
Kinek van elerheto kozelsegbe Szekesfehevar?
05.05-en a fehervari Alba Ring automodell palyan tesztvezetest tartunk
Lenyege, hogy felmerhesd magad es a tudasod.
Adott az auto, kezedbe kapsz egy tavot es persze az egesz moka INGYENES!
A teszt 3 korbol all, amiben megszokhatod a palyat, majd 3 perc idomert futam, ez az eredmeny bekerul az adatbazisunkba es ajnalunk szamodra egy megfelelo KCSD kategoriat!Erdemes kijonni akar nezelodni is, akar autozni is egyet!
Mindenki szeretettel latunk!TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
SoulReaver
veterán
válasz Necronom #4011 üzenetére
Én sajna nem vagyok a közelben....
Más....
A radium 50C 6500mAh akksim be adta a kulcsot.... Haverral rámértünk és az egyik cella 3.8V a másik meg 0.4... Nem értem, hogy hogyan történhetett ez. A szabályzónak elvileg le kellett volna kapcsolnia.
Ez is akkor jött elő, amikor megint megszorult egy kis kavics a spur védő háza alá....
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4012 üzenetére
Nem biztos, hogy akkor tortenik az ilyesmi, amikor mesz vele....
Atlagban tolteskor keletkezik cella zarlat. vagy pedig akkor amikor hirtelen nagyon nagy aramot akarsz leszedni az akksibol.....megeshet, hogy beszorult kavicstol a motor annyira megcupantotta az akkut, hogy betojt szegeny...ilyenkor semmilyen szabalyzo nem kepes reagalni, ez nagy valoszinuseggel akksi bibi
Amit irtam is regebben az akksik valos C erteke jo, ha a fele a rairtnak
Probald feltolteni azt az egy cellat NiMH modban, ha sikerul 3V fole toltened, akkor utana probalkozhatsz rendes toltesseles ha nem kinabol van, akkor batran reklamalj vele a boltban
[ Szerkesztve ]
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4014 üzenetére
Attol, hogy zarva van, egy mailt, egy fb messengeres uzenetet mindenkepp meger
legalabbis jelentsd be a hibat, hiszen nem is reg vasaroltad
ird meg nekik hozza az elektronika adatokat es a hibajelenseget - valszeg kapsz egy cseretTAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4016 üzenetére
Ne is ugyanilyenre, a tipus felejtos innentol...barmi masra, de ha nem is probalkozol, semmi sem lesz belole
Akar egy masik hasonlo kapacitasu akksi is jo es legalabb valami csokkentett aron adjak.....
Nem vedem sem a magyar boltokat sem a Jakot konket, maradnek partatlan, de ha jot akarnak maguknak es meg akarnak tartani mint vasarlo, akkor kapnod kell valami kompromisszumos dolgot...Mas: ez kicsit mellelott fogalom attol, hogy nem nyult hozza, attol meg a kis kinai a marek rizsert siman es nagy ivben tojik a beallitasra....ellenorzes meg ilyen cegnel nincs, csak a darabszam a lenyeg.
Lattam hogyan keszul a VRX..Amikor meg a Vince Huang volt ott aki a gyartasert felelos mernok volt a cegnel, akkoriban nagyon sok fotot kaptunk .....hihetlen munkakorulmenyek kozott dolgoznak, muanyag vodrokon ulnek TOBB szazan egy fem asztalnal es rakjak ossze az autokat, kerekek nelkuli muanyag ladakba vannak pakolva az alkatreszek, azokat a foldon csusztatva cipelik a "gyartosorra"Volt mar VRX Spirit PRO auto a kezemben, aminek a kormanyosszekoto rudjanak egyek felen nem volt menet - de ez nem eldobva lett, hanem a gombfejkupakot egyszeruen ratolta a kis osszerako szakember
Szoval igy diohejben ennyit arrol, hogy nem nyult hozza....nos eppen ez a baj, de ettol meg nem jo a foghezag beallitasa - raadasul a csavarok se voltak utanahuzva szerintem....
Amit mindig irok hiaba spiater anyag a pinion, egy rendes foghezag beallitassal, a csapagyak es a csapagyhazak atnezesevel rendre kikerulhetok ezek a bajok....Csak ismetlem magam: salakos helyen a Spirit buggy egy egesz nyarat ment, mindekozben sem spurt sem piniont nem csereltem rajta
A 2WD buggy osszeepites utan teljesitett egy 8!!! oras versenyen, ami azt jelenti, hogy az auto csak akksicsere idejere allt meg. Azok utan jomagam mentem vele egy szonyeges teli szezont
Mindekozben sem spur, sem pinion nem lett cserelve az auton....TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
üszök
őstag
válasz SoulReaver #4014 üzenetére
Anyám. Még jó,hogy lehet kapni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4018 üzenetére
Nos a Turnigyvel nagyon nem losz melle...de az is pont ennyire tuti akku mint a mostid
Egyebkent ezzel is csak porul jartal szerintem...ennyire nem szokott hibas szeria lenni a kinai nevesebb akkukbol...tovabbra is mondom, hogy szoljal a boltnak, mert jo ha ok is tudjak es te is kapsz valamit
Zippyt ne az mar reg le van irva...
LRP draga es poposodik, de amugy jo
Nalam a Gens Ace nyero pakk, nem olcso, de szerintem annyira nem is draga
Itthon nem kaphato...
Rengeteg akksi van, sokat probaltam en is, de mindenkinek masok az elvarasai....teny, hogy minel olcsobban szerzed az akkut, annal valoszinubb, hogy hamarabb tonkre fog menni...ez ilyen
Vannak extrem draga akksik, amik annyira nem is olyan jok...fokepp versenyes korokben
Es nemgyozom elegszer hangsulyozni, hogy a C ertek! Kinai akkuknal tessen megfelezni egyszeruen
Megnezni mit tud felvenni a motor maximum, majd ahhoz valasztani megfelelo C erteku akkut, ez lenne a legfontosabb
Az viszont egyertelmu, hogy mikor valami megszorul a hajtaslancban valami, olyankor azt nem tudod elore kiszamolni, a motor irdatlan mennyisegu ampert kepes felvenni....csoda, hogy a szabi nem ment tonkre egyebkent nalad, bar ugye nem is tudom a pillanatnyi max amperszamot mar neki, de valahol 700 korul volt emlekeim szerint
Versenyzesben errre a szamra szoktak akksit valasztani...es hat ez a tuti, de nem mondom, hogy hobby celra is ezt muszaj, inkabb maradj a motor max. aramfelvetelenelparszor mar leirtam, de szrintem sosem eleg
Akkumulátor C-értéke
A "C" érték elméletileg arra utal, hogy mekkora az a folyamatos áramerősség melyet az akkumulátor károsodás nélkül elvisel.
A kiszámolása a következőképp történik.
Az akkumulátor kapacitása (Ah) szorozva a C értékkel.
Egy példa a kiszámolásra amiben az akksi kapacitása 2200mAh és 25C terhelhetőségű.
2,2Ah (2200mAh) * 25C= 55A
Némely LiPo akkun két számot láthatunk, ebből a második nagyobb érték, a rövid ideig tartó (30 másodperc) maximális áramerősség.
A gyors tölthető akkumulátorok esetében a megengedett töltési áramerősség alapesetben 1C. Korszerű LiPo akksik ennél nagyobb, akár 2-5C áramerősséggel is tölthetők, de ezt csak akkor alkalmazzuk, ha a gyártó erre utalást tesz.
Gyakorlatban a C értéket vegyük kritikusan, ez egy nehezen ellenőrizhető mérőszám, és a gyártók a jobb eladhatóság érdekében szépíteni szokták.
Már egy 10C kisütés is azt jelenti, hogy 6 perc alatt merítjük ki akkunkat. Láttam már 1350 mAh LiPo-n 90C feliratot feltüntetve, mely érték összesen kb. 40 másodperc üzemidőt tesz lehetővé! Ráadásul a vezetékek és az alkalmazott csatlakozó (XT60) teljesen alkalmatlan volt ekkora áramerősség (121,5A) átvitelére.TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
Ne hidd hogy ez draga
Odaat ez igenis ismert holmi, Kinaban eloszeretettel hasznaljak versenyekben, eleg jol teljesit
Kinai es kinai termek kozott is hatalmas kulonbsegek vannak
A kinai selyem is kinai...nem hinnem, ha maig lenne konkurenciaja sem araban, sem minosegbenTAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
üszök
őstag
-
üszök
őstag
-
Necronom
senior tag
mindig mondom, hogy itt ebben a topikban keverednek az igenyek...
tenyleg nem tudom hany darab altalad irt akksi jonne meg ennyi penzbol es milyen a HK-rol, de mar eltavoldtam a Turnigyk es hasonszoru pajtasaiktol...egyszeruen nem eri meg az arat meg egy eves turnusokban sem
en nem szeretem dobalni ki az akksikat, viszont nalam hasznalva vannak rendszeresen
nincsen sok akksim, mivel egy szezonban nem versenyzek sok kategoriaban
igy a ket darab akksimnak ki kell birja a szezont csere nelkul....
nem hiszem, hogy erre barmi mas akku kepes lenne gond nelkul
sot tudom...TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4028 üzenetére
Egesz biztosan nem az rchub mukodteti, az nem mukodtet semmit sem, csak a forumjat
A kerdes jo, egeszen biztosan ismerem oket, de nem szemelyesen - a palyatulajokat meg fokepp nem
Regebben is volt ott rendes offroad palya, ment ott a ROS sorozat, de tuti nem ezen a palyan, ezt valaki csak ugy csinalta szerintemTAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
Ezen a ket helyen erdemes nezelodni ITT es ITT
Jopar eve nem hasznalok mast, csak ezeket
A kisebb teljesitmenyu onroad autokban mar 2 eves akku megy teny, hogy eszrevehetoen kezd gyengelkedni, ezt multkor tapasztaltam
1/10 buggyba minap vasaroltam 4600-as shortyt, most jo ara van, azzal ellesz a buggy egesz nyaron, sot meg a teli szezont is ki fogja huzniTAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4028 üzenetére
uppsz letelt a szerkeztesi ido
a pottyosket szemelyesen ismererem, aki felakta a videot
de ez 2011-es!
ez volt az a palya amirol beszeltem, ezen ment a ROS sorozat...de ma mar nem tudom mi van a palyaval, tavaly is csak egyetlen versney ment le mar ottviszont van szep onroad palya! es mennek is rajta szepen ugyesen
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
gozom se nincs ez milyen penz
es ez nem hardcase nem tennem autoba
irtam, hogy nem olcso, viszont jo akksi..megbizhato, azt tudja ami ra van irva, megfelelo a kabelezese belol, a forrasztasok nem engednek el 80 foknal stb stb[ Szerkesztve ]
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4035 üzenetére
hat keressetek meg pottyosket, kerdezzetek ra a palyara
Kiss Ferenc a tulaj, nyugodtan hivatkozz ram
kissferko@t-online.hu, 30/9045-485huha..ha mar 17T forrosodik az baj
am en is 19-21-et mondtam volna, de akkor ott valami baj van, ha 17T meleg a motor
csapagyak atnezese, hajtaslanc atnezese mindenkepp javallott....
meg csak melegnek szabadna lenni a motornak, szoval amig az rendben nincs, addig nem szabad nagyobb piniont[ Szerkesztve ]
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4037 üzenetére
merd meg mindenkepp, 50 foknal nem illene melegebbnek legyen
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4039 üzenetére
azt mondtam, hogy most nem illene ettol tobb legyen a 17T pinionnal es ilyen kulso homerseklet mellett
a max a 80 fok, az ugy igaz, amikor kivul annyit mersz, akkor belul mar igencsak masok a korulmenyek
a magnes kezdi elveszteni az erejet, ezt te is fogod taasztalni, gyengul a motor, majd kesobb fust....
de idaig ne juss el, tegyel ra hutest, lehetoseg aktivat
de elotte mindenkepp ellenorizzed a hajtaslancottvamos
Az autok sokkak jobban razzak az akksit, mint pl egy repcsi - a repcsi max leesik, akkor kaphat az akksi nagy utest
Az autoknal ez folyamatos, repesztesz vele, akar ugratsz
A Lixx akksik nagyon erzekenyek erre, a muanyag tok kicsit vedi a cellakat ettol, plussz ha megis karosodik az akksi, ad egy kis plussz idot, hogy el tudd tavolaitani az autobol mielott leegne az egesz koceraj[ Szerkesztve ]
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
SoulReaver
veterán
válasz Necronom #4041 üzenetére
Na most voltam kint egy akku töltés erejéig (2400mAh 10c) Kb 15 - 20 perc, szinte végig csutka gáz meg finom homokon és magas fűbe rongyolás, amúgy nagyon megy tényleg... Iszonyat nyomatékos. Max hő fok 56C volt. Érzésre már ez is forró, de a mérő szerint 56 volt a leg magasabb hőfok. Kint 25 fok van.
[ Szerkesztve ]
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4042 üzenetére
az ugy rendben van....fuben melegszik a legjobban
de azert keszulejel majd hutessel
19T pinionnal is lehet majd probalniTAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4044 üzenetére
na jolvanjol
amig meg vagy elegedve a sebesseggel es amugy nem kivansz a kis jarganytol tobbet, addig szerintem hasznald
autokazz vele jo sokat, aztan majd ha ugy all a dolog, akkor kezdjel el esetleg varialni
odaig meg sok dolgot lehet csinalni az auton, pl jatek utan raeros idoben szetszedni, megnezni az olajat a telokban, difit atnezni, olajat tenni bele, rendesen megzsirozni, ahol kell a fogasokat (piniont/spurt sosem!)
csapagyakat megnezni, szoval rengeteg minden van azon felul, hogy csak tuning meg gyorsitsunk meg minden ilyesmi....no hajra![ Szerkesztve ]
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
SoulReaver
veterán
válasz Necronom #4045 üzenetére
Igen majd a telókban az olajat, meg a diffiben cserélni fogom valami minőségibbre. A teló rugók is gyengék egyébként.
Egyenlőre valami jó kis pályát kellene találnunk, ami offroad és tudunk rajta versenyezni is akár. Lassan lesz egy 3. ilyen vrx a csapatban, lesz már izgalom...Sajnos a led világitásomat fel kell adnom a hűtő venti miatt, pedig nem rossz dolog, amikor látom merre áll az eleje, ha kicsit eltávolodik tőlem.
-
SoulReaver
veterán
EZ a pinion vajon 0.6M ? Egyik tetves magyar rc boltban sincs 0.6M acél pinion amit szeretnék...... Külföldiről mire megjön.....
-
Necronom
senior tag
válasz SoulReaver #4047 üzenetére
szerintem el van irva, nincs olyan hogy 0.6p csak 0.6M
de elotte kerdezzed megEgy kerdest ez is meger, hogy mikor lesz
http://www.sgmodell.hu/-pinion-spur-fogaskerek-18110/2144-rw-racing-06m-19t-acel-motor-fogaskerek-pinion.html[ Szerkesztve ]
TAP - Tatabanyai Automodell Palya
-
lalipinto
csendes tag
Sziasztok!
Vettem én is egy Remo 1631-est. Szeretnék venni hozzá pótakkut, és rendes töltőt. Tudnátok ajánlani megbízható helyet és márkát?
Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!