Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim-Y

    veterán

    válasz dunc #5212 üzenetére

    Tisztázzuk (bár lehet ezt tudod).

    Be tudsz állítani magadnak egy skint-t, ezt a többiek akkor látják, ha nem állítottak be enemyskin-t. Be tudsz állítani egy enemyskin-t, ekkor minden ellenfél olyan lesz. Illetve be tudsz állítani teamskin-t, ekkor minden csapattagod ilyen lesz. Vagy egyiket sem állítod be, ekkor FFA-ban minden ellefél úgy jelenik meg számodra, amilyen karaktert ők választttak maguknak.
    Más lehetőség nincs. üdv

    [ Szerkesztve ]

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz dunc #5212 üzenetére

    Ez a cvar ami neked kell;

    \clearcvar cg_forceEnemyModel

    "Ha nem látszik mi értelme külsőt választani?"

    Semmi. Azon kívül, hogy játék közben melyik model hangjait találod megfelelőnek ugrás / sérülés közben.

    A hitbox-ot is keel és tankjr tölti ki a legjobban, előbbi r_lodbias -2, utóbbi r_lodbias 2 mellett.

    Ezt valamennyire tudod kompenzálni r_lodbias 0-val, ha sokféle enemymodel van, de a pontlövő fegyverek (elsősorban rail) nem lesznek konzisztensek a különféle enemymodellek és azoknak a lodbias-beállítás (hiánya) miatti hitbox-pontatlanságai miatt. Az egyiken néha átmegy a rail, a másikon nem, a harmadikat akkor is eltalálod, amikor a célkereszt 2 mm-rel a model mögött van, etc. Ez minden, csak nem jó.

    Aztán ott vannak a brightskin-ek, amiknek előnyéről biztosan nem kell esszét írnom. A gfx-beállításaiddal kontrasztos színű modelleket pixel-szinten kiszúrod nagy távolságokból is.

    A nagyon világos *.cfg-k (r_mapoverbrightbits 10, r_overbrightbits 1, r_gamma 1.4+, etc.) esetén a nem-bright modellek is láthatóak, de mivel mindenki úgy fog kinézni, ahogy azt magának beállította, így sem lesz konzisztens, amit látsz. Az egyiket észreveszed ~50 m-ről, a másikat 10-ről is épphogy csak. Tudod őket force-olni blue, red, sport_blue, etc.-kategóriába (cg_forceEnemySkin), akkor valamicskét javul a helyzet, de még így sem a legjobb - meg nem is ezt akarod.

    Mivel a hangjaik is különbözni fognak, az egyiket hallod 15 m-ről a falon túlról, hogy közeledik, a másikat meg csak akkor veszed észre, amikor befordul előtted a sarkon. Ha meg netán teamgame-re adnád a fejed, csak még nagyobb káosz lesz. Ez megint minden, csak nem jó.

    Én anno, amikor bejött az OSP a brightskin-ekkel, zokogva néztem föl az égre, hogy vééégre. Legalább akkora élmény volt, mint mikor fölfedeztem az r_picmip-et és a nomip-fegyvereffekteket. Végre LÁTTAM. :>

    [ Szerkesztve ]

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

Új hozzászólás Aktív témák