-
GAMEPOD.hu
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Hogyne lenne input lag. 200 fps alatt kifejezetten ocsmány fajta. Normális RAW mouse input sincs.
Nem durvák az effektek? Szó szerint SEMMIT nem látni a játékból. A terepszínű skinek meg überrészletes falak csak rátesznek egy lapáttal a csillámorgiára; az ember ott van KÖZVETLENÜL előttem és nem látom, gecc.. Viszont legalább nem is hallom, így kiegyensúlyozott az élmény. ^^
Nem tudunk, mert egyelőre két csempilyonom van, amiből az egyik ráadásul Kluccs. QL-ben viszont puffoghatunk, bár nem vagyok dueler.
A Q3 / QL szép. Max. grafikán a mai napig kifejezetten kellemes látvány a színek, kontraszt és textúrák miatt, 1001-féle módon szénnébutítva meg szimplán csak kívánatos. Miközben szó szerint (ismét..) egy darab pixelt azonnal észreveszek a képernyőn bárhol átsuhanó enemyből.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nem "így gondolom", hanem ez egy fizikai tény. Olyan késése van az egérnek, hogy örömésbódottá. De sajna vannak még ennél is nagyobb problémák.
Bár abban igazad van, hogy ez nem az én játékom. Ami 21 év hűség, vallásos megközelítés és 7000+ játékóra után elgondolkodtató. Meg elég szomorú - mármint fejlesztői részről, hogy ezzel rukkolnak elő és ráaggatják a Quake nevet.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Srsly.
A reakcióidőm minden nyűgöm ellenére is 200 ms alatt van + aimwhore, némi gyakorlat is akad a műfajban, így eléggé fel szoktak tűnni az ilyen dolgok.
A másik végleten meg van, akinek a 60Hz-es kijelző se. Ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Fene tudja. Az Alienware Area-51-ben elvileg (max 3db) RX580 van. Nincs Vega változat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Akkor velem nem akarsz? Vagy csak nem olvastad amit írtam korábban? Pont duelbe akarok néha gyakorolgatni kicsit.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Bazz te is melós vagy már?! Ez gáz, akkor ha elversz majd, akkor ki kell találnom valami mást a "Á.. egész nap melóztam, fáradt vagyok már" szövegem helyett.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Eskü, elterveztem tegnap, hogy írok ide most már akkora "rinyálást", hogy mindenki itt dumál, de játszani senki nem jön... Nézegettem estefele a fórumot, vártam, hol a group, steambe is rákerestem, de semmi.. Aztán most látom, hogy végre megvan.
Ma este ha lesz valaki online akkor majd lehet megkereslek benneteket egy kis duel miatt ha van kedvetek. Tegnap nyomtam hét meccset kb. Légyszi gyertek játszani, jobb szeretek "ismerősökkel" harcolni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
atidzsiforc
őstag
Nagyon sok helyen szar a clipping, pl burial chamberen a vulkanikus maradvanyok stb es random beakadsz. Ezzel regebbi jatekokban nem volt baj mert nem volt annyi detail a geometriaban, de manapsag is meg lehetne rendesen csinalni, csak nem gondoljak at.
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Fejből vágom az összeset, lassan minden kis félreeső sarokkal együtt.
Nem gonosz lennél, csak nem érted / nem jól értelmezed, amit írok.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Jelmondatunk:
"A krumplik is zöldségek, adjunk nekik esélyt!"[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Valamikor lemérhetjük a skilledet duel-ben. Én vagyok a középszar szint. Csak legutóbb olyan sokat játszottam Refl3x-szel, és random dueleket, hogy kicsit elegem is lett. Bár nem azért mert kikaptam, vagy felhúztam magam, csak sok volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
: D
Engem is. Hogy mekkora bullshit. Csomószor tökfölösleges tervezni, mert 5 millió kiosztott damage és 3,5 perc totális kontroll után kapsz az arcodba friss spawnból egy full random savas nyáltengert meg 8 szöget felülről, hogy még esélyed sincs látni vagy hallani, ami érkezik.
Szerintem számos alkalommal előfordul, hogy abszolút érdemtelenül viszi az (akár tervezett, akár random) összetűzést az a fél, akinek már ötvenhatszor szanaszét kellett volna döglenie.
Igen, a "TDM" vicces tud lenni. Tegnap számtalanszor volt egyszámjegyes a csapatban, volt, hogy egymásutánban. A HETEDIK perc elejére csak meglett neki az ELSŐ fragja.
A rekord viszont -2 az embernek, 10 perc után. Ehhez is kell már egyfajta veleszületett skill.
Meg vagy háromszor kezdődött el úgy, hogy 3v4, vagy 2 fragkülönbségnél, 8:40-kor quitol a nyomorultja. Persze gondolhatod, hogy ki volt 10-ből 8-szor a 3-as felállásban - lassan már fel se veszem az ilyeneket.Egy gyöngyszem a sokból;
: D
Hamar feladtad. Gyere nyugodtan, remekül lehet gyakorolni a full team carry-t. Aztán hébe-hóba feltűnnek olyan meccsek is, hogy mind a 8 ember két számjeggyel operál és kb. végig szoros.
Hogy kis pozitív is legyen; tegnap 48 tatyót / dobozt / küblit / vaultot nyitottam és végre van egy negyedik csempilyonom is, Anarki személyében. Az utolsó előtti szamovárban volt - pedig már kezdtem kitérni a hitemből, hogy még ekkora mennyiség mellett sem tudok semmi értelmeset nyitni.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Tudom. Azért nem ilyen amatőrökre kéne bízni ezt a franchise-t. Saber a konzol Halo-ival és egyéb noname multiplatform vackaival, meg SyncError, lol.
Ahhoz képest, hogy még ki sem adták, elég sokan fizettek érte teljes árat.
A játéktechnikai dolgokat félretéve még egy --->PRE-ALPHA<--- UT4 is 56x különbül fut. Egy nyomott UT. : D[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Imádom ezt az 'early access'-t. UT4 pre-alphaban (!) sokkal különb, ha elvonatkoztatunk attól, hogy UT. Ha id-s vizeken akarunk maradni, akkor meg ott volt pl. a DOOM closed beta (még csak closed beta, NEM early access, amiért emberek már fizetnek); gyönyörűen folyt a kép és harapott az egér, nagyságrendekkel magasabb grafikai beállítások mellett is.
Megnéztem volna, hogy hogyan játszol Q3-at egy 166 MMX-en (még Q2-nek is karcsú). Főleg, hogy 333 Celeron + 128 MB RAM + Voodoo 2 12 MB-tal sem nagyon volt több 40-50-60 fps-nél Win98 alatt (persze visszabutítva, nem fullon).
A differencia csak az, hogy nem azért nem ment jobban a nem abszolút csúcskategóriás gépeken, mert Carmack májsztró Saber-mintára dilettáns lett volna, hanem azért, mert az engine valóban korszakalkotó volt; tényleges, spline-alapú felületi görbületek, animált textúrák, software rendering teljes mellőzése, kutyafüle. Csodájára jártak az emberek, és konzisztens volt.
A QC motorja meg még csak nem is topkategória GFX-terén. Persze ez önmagában totál lényegtelen egy arena fps-nél, messze a legkevésbé fontos tényező, de érted, még csak azt sem tudják mondani, hogy azért ilyen moslék a performance, mert fotorealisztikus ufók hörögnek benne egymás arcába.
Nem véletlen, hogy anno számos játék licencelte az id Tech 3-at. Hogy ezt hány fogja? Van egy tippem.A QL-nek amúgy meg nagyságrendekkel nagyobb a gépigénye, mint a Q3-nak, mert frissítve (és bővítve) van a kód, de single threaded maradt. A hatványozott gépigény különösen igaz, ha nem csak duelt játszol, hanem olyan játékmódokat, ahol számos player lehet egyszerre a képernyőn.
Aztán egy új Quake-et mihez hasonlítsak? Battlefieldhez?
Nem kiégni kell. Egyszerűen egy szemét, amit összetákoltak. Na nem nagy meglepetés, ha megnézed, hogy előtte milyen platformokon és miken tevékenykedtek. Nem is tudom, hogy id mit gondolt, amikor szerződtette őket..
Hasonlítsd már össze egy pure id Tech 6 játékkal (pl. DOOM (2016) vagy az új Wolfenstein), hogy mekkora különbség van performance és reszponzivitás tekintetében. Igen fájdalmas az a különbség - és nem a Saber javára.[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ennyi erővel semmiről nem lehet tapasztalaton és tényeken (jelen esetben, hogy a végeredmény egy nagy raklap fos) alapuló véleményed, aminek nem vagy szakértője.
Senkit nem érdekel, hogy milyen nehézségeik vannak. Nem szívességből ülnek a klaviatúra mögött, hanem kellemes fizetésért - a végtermékért pedig a felhasználók is a zsebükbe nyúlnak. Arról nem is beszélve, hogy egy nagyon patinás franchise van a fókuszpontban, amit nem kéne így lejáratni.
Igen, egymilliárd oka lehet. Az egyik például az, hogy nem kellett volna egy ilyen semmitmondó (és gyak. irreleváns) háttérrel rendelkező fejlesztőgárdát egy ekkora projekt mögé állítani. Nézd már meg, miken dolgoztak korábban és azok milyen minőségűek / milyen értékeléseket kaptak. Egy igazán tehetséges és képzett gárdának nem ilyen a portfóliója.
Aztán gondolkodni kellett volna; ha már időközben teljesen elkészült az id Tech 6, akkor nem kellett volna tovább erőltetni ezt a hybrid szemetet. Mert mindenkinek jobb lenne az úgy. Így meg marad az állandó toldozás-foldozás, könnyedén megkérdőjelezhető és ízekre szedhető eredménnyel, ahelyett, hogy betonstabil alapon nyugodna az egész.Rajtam kívül szerintem kevesen akarták annyira, hogy egy új Quake KIRÁLY és realtíve sikeres legyen. Igazán nagy már sosem lesz az arena shooter műfaj, de érted. A valóság viszont közbeszólt - és tökéletesen szinkronban van az id 2009 óta folyamatban lévő ténykedésével..
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
És a Q4, Q3, Q2 és QW (/Q1), igen. Miképpen a megmaradt quakerek 98%-ának szintúgy, ahogy azt abból az előbb linkelt Tim Willits-szánalomból is láthatod.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Vanir
veterán
Nekem kb. két hete van meg a PUBG, és egyszer sem volt olyan stutteringem, meg durva FPS dropom,mint amit a QC produkál.
A strafe dolog meg azért zavar, mert fognak egy ezer éves mozgás rendszert, és egy patch alatt átbuherálják, mermérne.Amúgy félreértés ne essék, nem csak azért járok a topikba, hogy köpködjem a játékot, és nem mindenáron utálni akarom (sőt, meg akarom szeretni), de ez nevetséges.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Megértem, hogy a QC 40 pingen is hulladék kódja után ez a kérdés felmerül.
A lényeg, hogy olyanok programozzák, akik értenek is a szakmájukhoz, nem pedig csak valami kocsmában szedték őket össze az egyik legpatinásabb franchise-ot földbe döngölendő.Az MW1 (vagy akár a BO1 is) 100-as pingen még simán játszható, nincs istentelen warp, packet loss hegyek, hit detection anomáliák és társaik. 80-90-nel majdhogynem olyat lövök, mint 30-cal.
Vagy néztél pl. QW netkódot? Az méginkább tankönyvi eset; 100-150-ig teljesen örömteli, közel sem érzed annyinak - cross-continent play is érdemben megvalósítható. Példás kód a mai napig, pedig időközben eltelt két évtized.Így lehet 100-120-on jó a kód; hogy profik írják, a Zenimax és (főleg) a Saber meg elkerüli messziről.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
5150
aktív tag
Ilyen alapon agysebészkedni is "kb. a legnehezebb nem egy robot meló" de én nem hiszem, hogy akkor is ezt mondanád, ha valami kontárabb agysebészt kapnál vérprofi helyett. Amit irsz értem, de ez amit leirtál, nem ad felmentést hozzánemértés, vagy alkalmatlanság szempontjából. A meló akkor is nehéz lesz, ha egy kevésbé hozzáértő, vagy egy profi team fekszik neki. Nem ez dönti el, hogy kapnak e felmentést a végeredményre való tekintettel, vagy sem. Hanem az, hogy a végén a produktum ad e legalább annyi újat és élményeket, amennyit kitörölt az eddigi összes Quake játék által képviselt és megélhető játékélményből. A másik szempont a játék futása, optimalizációja. Ilyenről jelen pillanatban még egyszerűen nem is beszélhetünk, nem téma. Maximum a hiánya. Bika erős gépek kellenek a normális, korhű grafikához, és azokon a gépeken is van, hogy beesik 60fps alá, meg lagol. Cserébe csilivili, kikapcsolhatatlan fényeffektusokat vakuz a pofánkba miközben kitakarja a fov egyharmadát legalább. A hangok meg baromi távolinak hatnak. És erőltetik ezt a felesleges hibrid enginet. Miért nem volt nekik jó a doom 2016 perfect enginje? Miért nincs konzol? Miért nincs még alfa szintű vulkan támogatás sem a tesztelőknél? Nem volt elég idő? Akkor arra se legyen, hogy azzal kezdik, hogy kiveszik a régi legendás pályákat és belebasszanak tökönrúgott tininindzsateknős hangú röhelyes dinoszauruszt, ami fröcsköl és úgy néz ki grafikailag, mintha kinai fröccsöntött plasztikból alkották volna. Az se semmi, hogy a leendő játékosok felénél el sem indul ilyen olyan okokból, miközben ugyanazokon a gépeken állitásuk szerint minden más játék fut rendesen. Múltkor láttam silencep-t inkább játszani paladdinsal. Pedig sil összelőtt pár kopejkát QC-ben. Mégis ennyire hatja meg. Néha még QLbe is feljön. Múltkor jött vele clawz is ott lógni, meg aratni. Gondolom megtehetnék ennyi erővel, hogy duelezgetnek gyakorolnak a következő versenyekre.
[ Szerkesztve ]
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Mindjárt megsajnálom őket, a magyar viszonylatban milliós fizetésükkel együtt.
"Játékot készíteni kb. a legnehezebb nem egy robot meló."
Szerintem űreszközöket FORTRAN-ban programozni húzosabbnak hangzik, de nem török kenyeret - egyelőre legalábbis.
No de mindegy. Azt kell mondanom, hogy sorry, de nem érdekel, hogy meghalt a nagymamájuk. Ők választották ezt a hivatást, én meg csak az alapján ítélek, amit letettek az asztalra. Az pedig elég siralom anélkül is, hogy a QC-t belekevernénk. Az empátiának és szentimentalizmusnak ezen a területen nem osztottak lapot - szép is lenne...
Szóval nem mindenkinek való ez a programozás történet, pláne nem egy akkora páston, mint amekkorát az id / Quake hozott magával.Amatőr banda. Amit bárki láthat, aki megnézi a portfóliójukat. Mondjuk Zenimax-nál / id-nél a felelős HR-es is hasonló kategória lehet, mint ők, mert az ő szemét speciel nem verte ki ez. A linkelt "patinás" lista minden további hozzáfűzendő nélkül is ouch gg. A sok kiválóbbnál kiválóbb címet látva a felsorolásban bennem is megfogant, hogy 105%-ra rájuk szeretném bízni a következő Quake fejlesztését..
"100 ms latency nekem speciel mindenben sok."
Alapesetben kinek nem? A lényeg az, hogy míg egy QW vagy MW1 100-zal is simán játszható, addig QC-nél tökmindegy, hogy mennyi, mert így is, meg úgy is fos.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
5150
aktív tag
Ez igaz, de az is, hogy az early access-től sem válik senki profivá És igen, megnézném ennyi idő alatt milyen quaket hozott volna össze mondjuk legalább egy treyarch. Zenimaxnál mindig is jellemzően a szarevés dominált, az azt követő fejetlen kapkodással. Nem lep meg, hogy ezt a brigádot kukázták valahonnan, de tették volna valami másik, kisebb cimmel. Nem egy QUAKE-el
[ Szerkesztve ]
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
olbaidhun
őstag
"Felementést jelen esetben az early access ad"
nem ad mindenelkövetett, alapvető, disznóságra felmentést.. de ha valami csodából adódóan mégis adna, meddig?(#2018) finest
Az hogy vér Istvánka fizet érte..(#2025) [oWn]f4te
A saber tényleg mellékvágány, Carmack újdonsága meg egészen más irányba tart (Cukkenburgerrel a háttérben), függetlenül a doom16 nagyszerűségétől..[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
addikt
"Mellesleg, akinek enyire nem jön be az miért van itt / játszik vele?"
Attól még hogy valaki fikázza, nem azt jelenti, hogy nem szeretné, hogy jó legyen. Szörnyülködni pedig szabad végülis. Olyan mint a magyar foci. Egy rakás xar, de még is szorítasz neki, ha megmérettetésben vannak/vagyunk.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
atainprison
senior tag
+1
Azt megértem, hogy az ember leírja a véleményét (rossz tapasztalatokat is persze) a játékkal kapcsolatban, de az már kicsit sok mikor valaki a fórumban kérdez valamit, amire kb. az a válasz, hogy hagyd a francba, ez egy sz@r, játsz inkább mással (főleg úgy, hogy az illető lehet hónapok óta el sem indította a játékot). Szerintem is van bőven hibája még a játéknak, de közel sem olyan rossz, mint amilyennek a fórumot olvasva tűnik. -
5150
aktív tag
Ez egy fórum. Ha nem tudod mi az és mire szolgál, nem vágom TE mit keresel itt és egyáltalán hogy lehetsz moderátor. Sehol nem láttam kiirva, hogy aki ide ir kizárólag pozitiv kritikát fogalmazgat meg, mert te megtárgyaltál már valamit valakikkel és szakmabeliként véded a zenimax bérelte roncsbrigád becsületét. Ne keverd össze a cenzort a moderátorral. Az pedig már mindennek a teteje, hogy az emberek képébe vágod, ha nem tetszik el lehet húzni, még ha ilyen ph-s sneaky módon teszed is. Láttunk már quaket, tudjunk mi az a quake (a magam részéről legalábbis '96 óta "nézegetem") ahogyan azt is hogy mi nem az és milyennek kellene lennie. [oWn]f4te-et név szerint kiemelni, gúnyos jelzőkkel bélyegezni nem csak manipulativ húzás de értelmetlen is, mivel ennyi erővel felsorolhatnád eme "népes" topik hozzászólóinak legalább felét, kezdve velem. Még ha nem is vagyok "mester". Szerintem egy moderátornak nem az a feladata, hogy az emberek véleményét véleményezze és közölje hogy nem tetszenek, ha nemtetszésüknek adnak hangot valamivel kapcsolatban, amivel kapcsolatban neked más a véleményed, utána pedig megkérdőjelezni a jelenlétük, hozzászólásaik létjogosultságát és ajtót mutatni...
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
olbaidhun
őstag
Jól emlékszel, éppen [oWn]f4te a nagymester ebben, de ettől még van igazsága, hogy csalódott és szimplát többet várt ettől a frencsájztól.
Lehetek őszinte? Szívesebben tolok konzolos exkluzívokat és pár más finomságot, ha időm engedi. Pedig láthatod (bőven van előzménye), hogy elsők között nagyon bíztam a QC fejlesztésben és mai napig várom pl a vulkan patch-ot...
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Á, nem kell. 20 éve kvéker, ESR-en is van egy egészséges 8k posztom, szóval nem lenni nebántsvirág.
Az oké, hogy nem vagy kvéker, neked századannyit sem jelent ez a szó, mint pl. nekem. Nem voltál aktív tagja a community-nek az elmúlt ~10 évben, így valószínűleg az a Zenimax-id-SyncError-os undorító és retardált szarrágás is érintetlenül hagyott, ami minket, többieket nem. Persze, hogy közel sem állsz olyan érzelmi töltettel és quake-related-(játék)technikai háttérrel hozzá, mint azok, akik szerves részei voltak a franchise-nak, nagyon sokáig visszamenőleg. Ez teljesen ok, nincs ezzel semmi probléma.
Én csak egyet nem értek. Elmondásod alapján magad is programozó vagy. Talán belőlem is az lesz. Pont egy olyan szakma, ahol kevéssé nézik a papírt és az a döntő, hogy mit tudsz élesben.
Leginkább ezért nem tudom feldolgozni, amiket írsz; szakmabeliként igaz, hogy jobban rálátsz a fejlesztési folyamatokra (egyelőre legalábbis), de pont ezért nem kellene kiállnod egy ilyen századrangú brigád mellett, pláne, hogy egy EKKORA nevet tapicskolnak a sárga földbe.Nekem sértené az önérzetemet (és jelen vetületben a foglalkozásomba fektetett időmet, hitemet) , ha a szakterületemen egy kontárt vennék a védelmembe. Amit nem tennék soha, hiszen annak a tudománynak a bohóca, amiben én is képviseltetem magam.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Renault, Dacia topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Hobby elektronika
- NBA és kosárlabda topic
- Fujifilm X
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia