-
GAMEPOD.hu
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Visszaállt az eredeti név, sorry.
-
addikt
Vissza a jövőbe... thx
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Kalandor #2604 üzenetére
Dánke.
Nem gondoltam volna, hogy egy kívülálló volt a háttérben. Mármint, hogy de, csak nem ÚGY kívülálló. Mondjuk így viszont hatványozottan nem értem.
De miért kellett törölni egy rakat (tizenkilenc...) hsz-t? Végre valamiben egyetértés volt..
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
atidzsiforc
őstag
Ugy nez ki oktoberi mondoconon lesz qc "lan"
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
atidzsiforc
őstag
válasz atidzsiforc #2609 üzenetére
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Franklin
addikt
válasz atidzsiforc #2611 üzenetére
cu @ lan
-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz atidzsiforc #2614 üzenetére
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
5150
aktív tag
[ Szerkesztve ]
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
frango13
aktív tag
Most komolyan itt tartunk 2018-ban, hogy launcher updatenél le kell tölteni újra a játékot...Komolyan mondom...
:)
-
5150
aktív tag
q3dm17 – new map in Quake Chimpy
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
-
5150
aktív tag
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
5150
aktív tag
válasz atidzsiforc #2624 üzenetére
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
atidzsiforc
őstag
ja hogy meg mindig fps-tol fugg a kliens updaterateje. 90fps-el kell jatszanom h ne laggoljak...
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
frango13
aktív tag
válasz atidzsiforc #2629 üzenetére
Gyenge a feltöltési sebességed? Mert a géped az bika.
Én is eléggé szopok. i5 2500, 8Gb ram és gtx960 2gb kevés neki... 720p full lowon "picmip" okoskodással is beesik az fps a nyíltabb mapokon 70 környékére és szaggat, akad is mint a fene, ergo képtelenség lőni. Viszont a kisebb, zártabb mapokon feltűnően jobban fut(Blood Run,Vale of Pnath,Awoken és a Corrupted Keep is egész jó.). Nem ártana, ha beraknák, hogy lehessen mapra is szűrni a keresésnél.:)
-
atidzsiforc
őstag
válasz frango13 #2632 üzenetére
nem a framerat-el van baj, 200fps felett tudom tartani a jatekot majdnem minden szituban. picsafust adsl van csak ezen az utcan. speedtesten 0.56mbps felsav, 10mbps korul lefele. erre vagyunk ketten, szoval ha nem egyedul vagyok itthon es kiengedem a frameratet, random kihajit a maprol a jatek mikor vminek a szelen ugrandozok
picmip trukk semmit nem er, mar nem geforce 2-kkel nyomjuk. legalabbis nalam semmilyen lathato javulast nem eredmenyezett teljesitmenyileg.
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
frango13
aktív tag
válasz atidzsiforc #2634 üzenetére
Ez ismerős nekem is. Még a béták elején az 1mbit is kevés volt neki. Pont ezért hagytam akkor a pi..ába a játékot, mert értelme nem volt szenvedni.
Ez a "picmip" piszkálás nekem azért ér valamit. Stabilizálja kicsit az fps-t. Kis mapokon 110 felett van stabilan. Ennek kell örülni. Fasza. De ez ilyen játék, ha nincs legalább 1000 dolcsis géped nem veszed fel a versenyt...:)
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Új engine nem lesz, ahogy konzol és cfg se.
Ezen felül: értelmes HUD-ok, teamoverlay, dropweapon, 30 sec weapon respawn, normális ütközéskezelés csapattársakkal, say / team_say bindok, fegyverspecifikus beállítások, item timerek megszüntetése mikor? Több, mint EGY ÉV kellett, hogy legyen többféle célkereszt, de a méretet még mindig nem tudod állítani...
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Az.
---------------------------------------------------------------
(#2636) frango13: "De ez ilyen játék, ha nincs legalább 1000 dolcsis géped nem veszed fel a versenyt..."
2000 dollárosokon is öröm nézni, hogy droppol a framerate.
Az a driveres picmip-szerűség meg csak NVIDIA kártyákkal működik - és nem tournament legal.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
atidzsiforc
őstag
válasz frango13 #2636 üzenetére
For the record: 1024x768 full lowon tolom hogy normalisan menjen.. mondjuk a net miatt igy utolag ertelme nincs sok, de szethuzott 4:3ban legalabb anarkit is el tudom neha railezni a borotvaeles reflexeimmel
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz atidzsiforc #2639 üzenetére
i7-5820K @ 4,2 GHz + 16 GB DDR4 + GTX 980 Ti, és 1024 x 768 full low, hogy normálisan menjen. Na, erről a játékról beszélünk. : '
---------------------------------------------------------------------------------------------
(#2640) 5150: Nem hallottad még ezt? Tetőpont / kicsúcsosodás nélküli, unalmas, whatever gém volt.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
frango13
aktív tag
Nem tudom ma mi van, de most különösen fos az egész. 4-6 playerig még jó, de ahogy becsatlakozik a maradék iszonyat unhit lesz. A csúcspont az volt mikor instán a kuporgó Stroggot közelről telibelőttem és nem volt hit(Én komolyan nem nagyon emlékszem, hogy valaha láttam vonla ilyet multi játékban, hogy ennyire elvesznek a semmibe a lövések. Mert az megint más dolog, ha késik vagy el van csúszva a hitbox, de hogy álló karakteren egyáltalán nem regisztrálja a hitet....Durva.). A másik gyöngyszem, amikor ellövöm az embert a hit hang megvan, de se a szám nem pattan fel és meg se döglik. Cserébe én persze egyből meg is haltam. Fos így ez az insta is. Vagy Stroggoznak, ami aztán rohadt skilles(Főleg, hogy úgy bukfencel meg tekereg néha, hogy azt se lehet látni, hogy igazából hol is van.)vagy Visorral megy a defenzív camp. Az a szomorú, hogy ez eredményes is...
:)
-
kNG
senior tag
válasz frango13 #2642 üzenetére
Milyen data centerekre vagy csatlakozva? Nem lehet hogy "kicsit" magas a pinged?
MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)
-
frango13
aktív tag
Most már komolyan nem értem ezt a játékot...Eddig kín szenvedés volt céloznom. Pont ezért idegesített fel, mert tudtam, hogy nem vagyok ilyen béna(QL-ban megy). RG-vel ilyen 25-35% volt az accom. Ma meg érdekes módon tudok lőni. Meg van a 45% környéki acc. Mi a tököm változhatott... Mert az unhitség és a késések ugyan úgy megvannak. Fps is ugyan olyan f.s. Akad is rendesen a nagyobb mapokon, viszont, ha most ráhúzom a célkeresztet az enemyre, akkor az rá van húzva. Tartani is tudom rajta szépen...
:)
-
atidzsiforc
őstag
válasz frango13 #2647 üzenetére
ql-ben joval nagyobbak a hitboxok, qc-ben a karaktermodellre huzott gombokbol meg kapszulakbol van osszeaggatva [link] mielott ezt implementaltak, a karaktermodell volt a hitbox. Nem tudom hogy gondoltak id tech 4 jatekokban volt ilyen, ha jol emlekszem, de csak lanon, online szervereken nem.
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
frango13
aktív tag
válasz atidzsiforc #2648 üzenetére
Ezt vágom, hogy már ilyen, de nem emiatt. Direktebb az egérkezelés érzetre talán? Én accellel képtelen vagyok lőni(Jó QL-ban .01-el játszok, de ott rendesen működik minden.) és olyan volt, mintha nagyon minimális accel lett volna. Pozitív és negatív is. "Béták" alatt is ez volt az egyik ok amiért nem játszottam többet. A lényeg, hogy normálisan nem tudtam "ráragasztani" az enemyre a célkeresztet. Instát nyomtam ma (Vagy 4-5 órát. Baszus de rég játszottam ennyit egy nap...Mindegy.) Nyx-szel és baromira élveztem. Jumpolgatás össze-vissza(Közbe megy a jump up.), pörgés forgás folyamatosan, enemyt meglát ráhúz és putty. Ezt hiányoltam eddig is, mert ezt élvezem -a látványos játékot, mégha annyira nem is eredményes sokszor- ebben vagyok jobb, de eddig szenvedés volt és nem ment. Maga a játék talán most először nem bas.ott fel és nem amiatt hagytam abba. Nem hiszem, hogy egyik napról a másikra tanultam meg lőni QC-ben.
Ja meg de, egy DM-et lenyomtam. RL-rel csak akkor találtam el eddig levegőben enemyt, ha szerencsém volt. Most meg simán lőttem kontrolláltan a levegőben is a karaktereket. Ezért nem értem, hogy hirtelen mi történt...
Lehet, hogy szerver oldalon csináltak valamit, mert kliens patch ha jól látom nem volt semmi. Stabilabb vagy mittudom én. És ez tényleg nem placebo vagy valami. 15 éve játszok mindenféle fps-t. Van tapasztalatom. Vágom, hogy mikor van valami gáz.:)
-
GEIL
addikt
válasz Synthwave #2641 üzenetére
Ez röhej.....hogy ilyen gépen is droppoljon....úgy sz@r ahogy van....nemtudom mit kéne kódolniuk rajta, de már nekiállhatnának mert 2018 ban ez szégyen.
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------