Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Vigilante #2264 üzenetére

    Tőlem játszhatsz vele 24/7, nekem édesmindegy. Vannak akik a Barbie Fashion Designerrel teszik ugyanezt, nincs ezen mit vidulni. ))

    "bethesda azért nem egy trehány munkákat kiadó cég"

    Á. Csak az ÖSSZES játéka közismerten hírhedt a TONNÁNYI bugról és glitchről, egészen a '90-es évek elejétől számítva. Kicsit nézz utána neten. Ill. pl. a Morrowindet / Obliviont / Fallout 3-at is a modderek és az iszonytató mennyiségű (ingyenes) hozzájárulásuk tették naggyá. A megfelelő (és fulligényes) modok nélkül ezek a játékok alsóhangon 30-40%-ot veszítenek az élvezeti értékükből. Személyes tapasztalatból is tudom, sokszáz óra van a trióban. A Fallout franchise-ban meg legalább 1000 - igaz, itt az első és második, Black Isle félistenek által fejlesztett epizódok magasan a Bethesda révén világra segített 3 és 4 felett állnak a szerepjátékok ranglétráján. Na jó, a 4 már nem is szerepjáték, csak egy RPG-elemekkel dúsított open world FPS.. :W

    Amúgy meg nem a Bethesda fejlesztette a QC-t (csak kiadta), hanem a Saber Interactive. A linket nézd meg. Érdemes. Főleg a "Games developed" kicsiny táblázatát. Aztán ne sajnáld az időt (5-10 perc) arra, hogy megnézed a címeket gamefaqs.com-on, vagy csak a wikipedián. Egy olyat nem fogsz találni, ami olyan minősítést kapott, amit szívesen felvállalnál, tekintve, hogy kb. bazári kétpálcás az összes. Upsz, most spoilereztem. Kis kedvcsinálónak itt egy YT videó az első játékukból: [link] A kiadás éve 2003. Most írd be google-be, hogy "2003 best fps game", és nézd meg, hogy mikkel jött ki egy időben. Aztán nevess. Vagy sírj. Vagy ebben a sorrendben.

    id-ből már kb. csak SyncError bábáskodik a QC felett - bár ne tenné. Neki köszönhettük anno QL-ben a loadoutos ökörséget és társait (egészen addig, míg a mentálisan regresszált újításait szinte teljesen elsöpörte a népharag, egyesével, egymás után - így kénytelenek voltak őket javarészt visszavonni) és "világmegváltó" ötleteit most a Csempionszban kamatoztatja. Legújabb agyszüleménye az a csodálatos, még tovább butított "szerverkereső". Mert milyen nagyszerű az, mondá ő.

    Tim "Donut" Willits is már a Rage 2-vel foglalatoskodik. Szerintem rájött, hogy jobb kicsit távolabb állni a nyájtól, amikor jön megint az a népharag. ;]

    Értem én, hogy lelkes vagy, csak a tényekkel állsz kicsit hadilábon - de ezen lehet segíteni. :))

    "Lehet az 1300 órányi Crysis 3 után tűnt csak annyira igyekvőnek a fejlesztőgárda itt, mert a C3-nál pl pár patch után az Crytek szart rá, ahogy az EA is hacekerekre"

    Na itt van a kutya elásva. Más a perspektíva. Számomra ~8000 óra kvék után egy trehány, huszadrangú fánkzabáló bandának tűnnek, akik magasról tesznek arra, hogy a hűséges, évtizedes rajongók (akiknek tagadhatatlanul óriási szerepe volt abban, hogy az lett a Quake fogalom, ami) mit szeretnének. A community java osztja ezt a véleményt. Ha aktívan jelen lettél volna az elmúlt ~9 évben, te is osztanád.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák