Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A`rpi

    Topikgazda

    válasz Sirandrish #63266 üzenetére

    Meggyőződésem, van hogy még ennél nagyobb pingekkel is kell számolni konzolok esetében.

    Régebbi igazi vérbeli COD-1-2 nagyon is érzékeny volt a magas pingre. 80-100 számomra már játszhatatlan.

    Újabb játékok multija sokkal "konzolosabb" kevésbé veszik észre a nagyobb pingeket. (szerintem)

    Ezelőtt 8 évvel benne voltunk a Codozásban rendesen, csináltunk szervert is, de az akkori netek 2-3 embernél többet nem igazán szolgáltak ki laggmentesen. (ha szerver voltál, az akkori szerény feltöltés miatt)

    Ezután nem sokkal vett a barátom x360-at, és volt hogy ő volt a host 8-10 embernek. Sokáig nem értettem ez hogy lehet, részben azért lehetett, mert a játék már "butítva, vagy optimalizálva kinek hogy tetszik", soha nem laggolt, a játék láthatóan, ez már máshogy volt megírva, ez szerintem igaz a mostani játékra is. Biztos sokat javult a kód is, de az is ziher, hogy pontatlanabb mint a régi játékok szerintem.

    Vannak olyan játékok, pl Uncharted, ahol nincsen dedikált szerver, hanem az a szerver aki legelőször lépett be a lobbyba. Na pl ott is elképzelheted milyen pingek vannak, főleg ha a gyerek jól betorrentezik, de laggot nem látsz, max annyit érzel nem "adja" annyira a játék.

    Ha érdekel a ketyere, ki tudod próbálni, posta költséget ha állod, tudom küldeni ajánlottan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák