Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Na nagyjából megtaláltam a válaszomat..kipróbáltam.
első blikkre,..és nem hinném hogy alapjaiban változna meg:
Érzetre, autókezelésre annyira szimulátor mint az rFactor,...sztem tök az a csapásirány, ahogy az autó mozog, ahogy fékeződik...GTR2-rFactor nekem.
Azaz szimulátor, és akár bajnokságok is mehetnek vele...sőt a Masters is nyithat nyugodtan az ilyen tipusú ligázás felé, sztem lenne igény rá, és ha a résztvevők komolyan vezetnek, akkor a játék alkalmas a ligázásra.
Saját véleményem szerint.
Nagyjából értem azt is hogy miért nem lehet ítélkezni felette...azon kívül hogy még nekem is ingatag a véleményem, mert kevés még ez a játéktapasztalat. Ezért csak nagyjábólok.
Hangulatban, látványban betalált...kb. ezt is kerestem karriermódban (bár még mindig lehetne küszködősebb).
..és végül az AC vs. CARS
Az AC más csapásirányon mozog fizikában, számomra ha nem nézem a sallangokat, a látványt a hangulatot, akkor egy GTR2-rFactor vs. AC jönne ki, és számomra nem kérdés, mert az autókezelése terén nekem az AC nem csak a rF-GTR2-t veri..nálam veri az rF2-t is.
De értem miért nehéz kérdés ez, az AC is egy más felfogást hozott a szimezésbe, és most ezt teszi a CARS is,..talán van akinek ez így egymás után már túl nagy elsúlyozás a kőkemény, de tényleg übergránit unevezett HC szimhez képest (Legyen az az LFS mondjuk).
Annyi hogy a CARS az az rFactor vonal autókezelését hozza..talán jobbat is, látványban-hangulatban viszont a legjobbat hozta.
Ez azért elég meggyőző.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen