Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    Na nagyjából megtaláltam a válaszomat..kipróbáltam.
    első blikkre,..és nem hinném hogy alapjaiban változna meg:
    Érzetre, autókezelésre annyira szimulátor mint az rFactor,...sztem tök az a csapásirány, ahogy az autó mozog, ahogy fékeződik...GTR2-rFactor nekem.
    Azaz szimulátor, és akár bajnokságok is mehetnek vele...sőt a Masters is nyithat nyugodtan az ilyen tipusú ligázás felé, sztem lenne igény rá, és ha a résztvevők komolyan vezetnek, akkor a játék alkalmas a ligázásra.
    Saját véleményem szerint.
    Nagyjából értem azt is hogy miért nem lehet ítélkezni felette...azon kívül hogy még nekem is ingatag a véleményem, mert kevés még ez a játéktapasztalat. Ezért csak nagyjábólok.
    Hangulatban, látványban betalált...kb. ezt is kerestem karriermódban (bár még mindig lehetne küszködősebb).
    ..és végül :D az AC vs. CARS :D
    Az AC más csapásirányon mozog fizikában, számomra ha nem nézem a sallangokat, a látványt a hangulatot, akkor egy GTR2-rFactor vs. AC jönne ki, és számomra nem kérdés, mert az autókezelése terén nekem az AC nem csak a rF-GTR2-t veri..nálam veri az rF2-t is.
    De értem miért nehéz kérdés ez, az AC is egy más felfogást hozott a szimezésbe, és most ezt teszi a CARS is,..talán van akinek ez így egymás után már túl nagy elsúlyozás a kőkemény, de tényleg übergránit unevezett HC szimhez képest (Legyen az az LFS mondjuk).
    Annyi hogy a CARS az az rFactor vonal autókezelését hozza..talán jobbat is, látványban-hangulatban viszont a legjobbat hozta.
    Ez azért elég meggyőző.

Új hozzászólás Aktív témák