Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz JColee #13896 üzenetére

    Valamit lépnem kellett, miután ti lazán elvoltatok elöl a távolban én meg mindig belassultam. Ráadásul a fejlesztés és a kísérletezgetés fontos az autósportban. :D

    És ugye Zoza is megérkezett. A szerver problémáknak annyi haszna volt, hogy volt több időm tesztelni.

    Amúgy Spanyolban nagy áttörést akartunk Szabesszel. Igazából én 3 fronton támadtam volna: egyik ugye a setup amit előbb magyaráztam, a másik pedig, hogy úgy gondoltam, hogy mivel spanyolban kevés a lassú rész, ezért megéri majd 0 kiállással megcsinálni. Hát nagyon nem. Bahreinben túl sok a féktáv, ott elvetettem a 0 kiállás ötletét, de sajnos spanyolban is el kellett vetnem. Szabesz meg pont 2 kiálláson akart lenni, tehát egyikünk se a megszokott alapján, és jól bekavartunk volna Horcsáéknak is, hogy most akkor a BMW-nél mi a taktika. :D
    Nekem még annyi újításom is volt a spanyol futamra. hogy számomra kezdett gyanússá válni a hibázgatás a futamokon és ezért (is) átszoktam a délután 4 órai kávézgatásra. Mert délután szoktam kávézni, de ősszel 6 óra körül csináltam, verseny napján 7-8 körül!!! És azt vettem észre CS-ben, hogy nem tökéletesen megy a tervezett mozdulatok megvalósítása. Tehát a finom mozdulatok nem úgy mennek ahogy kéne. Ezért gondoltam azt, hogy a kávé miatt volt minden versenyen valami olyan fatális láb- vagy kézmozdulatom, ami bajt okozott. És spanyolban szerencsére nem is csináltam nagy bajt.
    Tehát én a kávéval úgy vagyok, hogy szellemi munkához meg fizikai erőlködéshez jó, de ha óvatos fizikai meló van, pl CS, akkor csak felidegelem magam, hogy elbénázza a kezem a mozdulatot.

  • proof88

    addikt

    válasz JColee #13896 üzenetére

    Igen, hátul direkt teszem negatívra a kerékösszetartást, ha azt akarom hogy jobban kanyarodjon a kocsi. Elöl kb sosem pozitív, ott a negatív jól jön ahhoz hogy megkezdj egy ívet. Hátul a pozitív segít stabilizálni, a negatívval instabilabb lesz, de ugye ez segíthet is, ha jobban kanyarodsz vele.

    Szóval lényeg a lényeg, Monacoban már állítgattam ilyen meg olyan HyperGripet, de még mindig a 2-es setupomra voksolok. :D Tehát setupban nincs előnyöm másokhoz képest (persze van, mert magamhoz csináltam). De mindegy, mert a pontokat nem időmérőre osztogatják. :D

    Ja és még valami: spanyolban még az segített nekem, pl. a gyors jobbos emelkedőben ami a dombra vezet, ami után a hátsó egyenes van, szal a 2. szektor vége, hogy aszimmetrikus rugózást állítottam be: tehát asszem BE 130 N/mm, JE 120, BH 110, JH 100. Így általában jobban kanyarodott jobbra a kocsi. Úgy érzem, emiatt már indokolatlanul meredeknek tűntek a szárnyaim, de mivel már hétvége volt és olyankor nem tesztelek, ezért hagytam ahogy van, néha egy kis módosítás tönkreteheti az egészet, mármint ha alulkormányzottá válik a kocsi, az halál.

Új hozzászólás Aktív témák