Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz JColee #13896 üzenetére
Valamit lépnem kellett, miután ti lazán elvoltatok elöl a távolban én meg mindig belassultam. Ráadásul a fejlesztés és a kísérletezgetés fontos az autósportban.
És ugye Zoza is megérkezett. A szerver problémáknak annyi haszna volt, hogy volt több időm tesztelni.
Amúgy Spanyolban nagy áttörést akartunk Szabesszel. Igazából én 3 fronton támadtam volna: egyik ugye a setup amit előbb magyaráztam, a másik pedig, hogy úgy gondoltam, hogy mivel spanyolban kevés a lassú rész, ezért megéri majd 0 kiállással megcsinálni. Hát nagyon nem. Bahreinben túl sok a féktáv, ott elvetettem a 0 kiállás ötletét, de sajnos spanyolban is el kellett vetnem. Szabesz meg pont 2 kiálláson akart lenni, tehát egyikünk se a megszokott alapján, és jól bekavartunk volna Horcsáéknak is, hogy most akkor a BMW-nél mi a taktika.
Nekem még annyi újításom is volt a spanyol futamra. hogy számomra kezdett gyanússá válni a hibázgatás a futamokon és ezért (is) átszoktam a délután 4 órai kávézgatásra. Mert délután szoktam kávézni, de ősszel 6 óra körül csináltam, verseny napján 7-8 körül!!! És azt vettem észre CS-ben, hogy nem tökéletesen megy a tervezett mozdulatok megvalósítása. Tehát a finom mozdulatok nem úgy mennek ahogy kéne. Ezért gondoltam azt, hogy a kávé miatt volt minden versenyen valami olyan fatális láb- vagy kézmozdulatom, ami bajt okozott. És spanyolban szerencsére nem is csináltam nagy bajt.
Tehát én a kávéval úgy vagyok, hogy szellemi munkához meg fizikai erőlködéshez jó, de ha óvatos fizikai meló van, pl CS, akkor csak felidegelem magam, hogy elbénázza a kezem a mozdulatot. -
proof88
addikt
válasz JColee #13896 üzenetére
Igen, hátul direkt teszem negatívra a kerékösszetartást, ha azt akarom hogy jobban kanyarodjon a kocsi. Elöl kb sosem pozitív, ott a negatív jól jön ahhoz hogy megkezdj egy ívet. Hátul a pozitív segít stabilizálni, a negatívval instabilabb lesz, de ugye ez segíthet is, ha jobban kanyarodsz vele.
Szóval lényeg a lényeg, Monacoban már állítgattam ilyen meg olyan HyperGripet, de még mindig a 2-es setupomra voksolok. Tehát setupban nincs előnyöm másokhoz képest (persze van, mert magamhoz csináltam). De mindegy, mert a pontokat nem időmérőre osztogatják.
Ja és még valami: spanyolban még az segített nekem, pl. a gyors jobbos emelkedőben ami a dombra vezet, ami után a hátsó egyenes van, szal a 2. szektor vége, hogy aszimmetrikus rugózást állítottam be: tehát asszem BE 130 N/mm, JE 120, BH 110, JH 100. Így általában jobban kanyarodott jobbra a kocsi. Úgy érzem, emiatt már indokolatlanul meredeknek tűntek a szárnyaim, de mivel már hétvége volt és olyankor nem tesztelek, ezért hagytam ahogy van, néha egy kis módosítás tönkreteheti az egészet, mármint ha alulkormányzottá válik a kocsi, az halál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Bestbuy játékok
- Half-Life 2
- E-book olvasók
- További aktív témák...
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest