Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Krystal_s #2952 üzenetére

    Ez igaz, hogy hálózati probléma esetén másik modemmel is probléma lesz, csak az a baj, hogy nálad nem derült ki eddig, hogy hálózati probléma lenne, mert ugye mint írtad, már jártak ott a szerelők, átnéztek mindent, 2x modemet cseréltek stb..
    Na most ebből legelőször két dologra tudok következtetni, az egyik ami már ismert és ugye eddig ezen az állásponton voltam a tapasztalatom szerint, hogy az a modem-router kombó a hibás, ami egyébként is egy kalap szar, a másik meg ugye az, hogy balfaszok a szerelők, ami egyébként nem újdonság, mármint hogy vannak olyan szerelők, akik egyáltalán nem tudják, mit csinálnak az alap dolgokon kívül, mint a kábel feszítése, behúzása, dugózása stb, csak az a baj, hogy ma már ez kurva kevés egy hibaelhárításhoz.

    A TC felületét sajnos nem ismerem, így nem tudom, hogy van-e olyan rész benne a csatornáknál, mint pl. az Arris modemeknél, hogy Correcteds, Uncorrectables stb., mert abból kiderülne, hogy vonalhiba van, vagy tényleg csak a modem szar, de a lényeg, hogy ebben az esetben, mikor a nálad lévő eszközökkel nem lehet kideríteni a hibát, illetve a szerelők se értenek hozzá, akkor olyan nagyon sok más dolgot nem lehet csinálni, mint elkezdeni a hibafeltárást pl. modem cserével és így tovább.
    Egyébként nem muszáj elmenni az ügyfélszolgálatra, be kell jelenteni a hibát, menjenek ki, ellenőrizzenek megint mindent, cseréljenek modemet ha nem találnak hibát, viszont a cserénél meg kell nekik mondani, hogy abból a szarból már az a 3., adjanak inkább egy normális kábelmodemet legalább arra a célra, hogy kiderüljön, hogy mi a hiba, ha már ők nem tudják megállapítani.
    Esetleg még annyi, hogy ha esetleg a közelben (pl. 1-2 utcányira max.) van olyan ismerősöd, akivel jóban vagy és PR-es és mondjuk nincs semmi problémája az internettel, akkor meg lehetne vele beszélni, hogy pl. 2 napig cseréljetek modemet és ha nála hibátlanul működik ami nálad van, nálad meg ugyan azt csinálja az övé, akkor abból kiderül, hogy hálózati probléma van, vagy hasonló, persze erre inkább akkor van szükség, ha pl. a modemen nincs olyan hiba jelzés, mint amit fentebb írtam, ha van, akkor abból lehet következtetni arra, hogy mi is a probléma.
    Az is lehet egyébként, hogy az egyik erősítő a szar, ami csak az internet esetén lehet érezni, bár akkor az erősítő utáni többi előfizetőnek is kellene, hogy hasonló probléma legyen az internettel, de lényeg, hogy ha szeretnéd, hogy a hiba végre elháruljon, illetve először is kiderüljön, hogy mi a hiba, akkor valamilyen irányba lépéseket kell tenni, ami lehet akár még a szolgáltató fenyegetése is a hatóságokkal a legvégső esetben az elégtelen szolgáltatási színvonalra hivatkozva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák