Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz Hyena #576 üzenetére

    Sajnos a Popcorn support magyarán szólva döglött, sajnos én is ezt tapasztalom az A300-as óta, kritikán aluli a cég hozzáállása a hibajavításokhoz, én már lemondtam erről a cégről, a készülék messze nem ér annyit amennyit ezért kérnek, pláne nem az új modellek...

    Valami a 200-as szériánál történhetett a cégen belül, mert onnan kezdve kezdett lecsúszni a szoftverek minősége, addig azért oda is figyeltek a felhasználókra, de utána eluralta a céget a profit éhség, és az a gyanúm, hogy az értelmesebb szoftveresek más cégnél fojtatták munkájukat.

    ''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

Új hozzászólás Aktív témák