Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tDr1v3r

    veterán

    válasz N@idia #34716 üzenetére

    GPU-ban gyengébb volt, a multiplatform fejlesztőknek meg nem volt kifizetődő R&D-re időt/pénzt fordítani a heterogén programozás kiismerésére. De végeredményben gyengébb lett a multiplatform címek nagy része, csakhogy ez sokakat hidegen hagyott.

    Én ahogy néztem a külvilágban (nem itt) a többségnek csak feláll tőle hogy erősebb gépet választott és szereti fikázni a gyengébbiket. Úgy gondolom hogy ez hihetetlenül szánalmas és visszataszító és a PH-ra nem kéne befolynia... bár ahogy látom már teszi.

    Az AC Unity-nél még nem lett bizonyítva hogy fizetett volna az MS. Ha az lesz akkor én is fikázni fogom őket, mert ez nem megengedhető... mindkét platformból ki kell hozni a kötelezőt, ha a látvány maga nem különbözik (nem is kell) akkor a felbontás legyen nagyobb az erősebbiken. Végülis kábé ekkora erőkülönbség van a két gép közt. Én nem fogom elsírni magam ha 900p 2xAA lesz XO-n az 1080p 6xAA-hoz képest, nem kell emiatt a másikat is annak a szintjére hozni.

    (#34718) Tegla80: Neked ez csak indok a fikára szerintem, ha az erő fel lenne cserélve is ugyanúgy kardoskodnál a Sony mellett, csak mással. :)

    [ Szerkesztve ]

    disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3

Új hozzászólás Aktív témák