Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz malphitee #19785 üzenetére

    Valamit elrontottak most az update-el :((( de elvileg holnap jön javítás :)) Ilyen hibák előfordulnak, majd javítják. Az meg hogy te azzal fenyegetőzöl hogy mész vissza pc-re, az gondolhatod hogy mennyire érdekli őket :DDD

    A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.

  • Madwe

    nagyúr

    válasz malphitee #19785 üzenetére

    Azt nyilván nem lehet elvárni, hogy bármilyen játék bármilyen részletességgel 1080p/60fps legyen. Egyrészt idővel többet hoznak ki a gépből, másrészt viszont az adott szinten ahogy épp megértik, fejlesztői döntés hogy mihez ragaszkodnak, 30/60 fps, milyen felbontáson, esetleg ezekben gyengébb de grafikailag összetettebbet akarnak elkészíteni? azzal nincs baj hogy ha egy cím 900p/30fps pl, ha ez áll jól a játéknak. Egy fps-nél fontosabb a felbontás mint egy kalandjátéknál. Ami gond, hogy egy autós játéknál inkább több teret akarnak részletesebb auto modellekkel mintsem 60 fps-t, ami szerintem alap lenne, nem is kérdés hogy lejjebb mehetnek e...

    Pc-n nyilván szebb eredmény érhető el, ha leprogramozták és megvan hozzá a vas. Csak videokártyára 2x annyit tudsz költeni (lassan 3x) mint a ps4re összesen. Vagy beteszed sli-be többször is... :)

    Amúgy szerintem rendben van a ps4 hwja ezért a pénzért, már most is szépek rá a játékok és innen csak jobb lesz. Én az ai és hasonlók fejlődésére várok, ami ha minden igaz még jópár (2-3) év mire játékokba kerül, mert kb egy új szakmát teremt teljesen új megközelítésben.

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz malphitee #19785 üzenetére

    Ha most nagyon alapszintre vinném az érvelésemet:

    PS3 - 2.1 TFLOPS (GPU - 1.80 TFLOPS)
    PS4 - 2.0 TFLOPS (GPU - 1.84 TFLOPS)

    Azaz látni, hogy az elméleti maximum terén "jobb" a PS3. Viszont nem csak ez kerül a mérlegre tányérjára. Elég ránézni a meglévő játékkínálatokra. Lehet van (volt) erő a Cell-ben, de az RSX egy nagy rakás lófekália volt, RAM és VRAM mennyisége nevetséges. PS4-ben minden közvetlen elérésű, van RAM dögivel, az egész architektúra fejlett, gyors és programozóbarát. Egy PS3 éppen elbírt 720p-ben egy Tomb Raidert, PS4-en meg feltupírozva kaptuk 1080p-ben, 60FPS-sel. Jön a HD Last of Us, az konkrétan átlépte a PS3 határait, erre ez is feljettebb kiadásban jön PS4-re.

    és ezek után nincs fejlődés? Lószart. Megmondom én mivan, a fejlesztők egyszerűen nem fognak milliókat beleölni, hogy a programozógárdák még több időt fordíthassanak a kód optimalizálására, mert egyszerűen nem térül meg. Jó a sok hülyének 30FPS-sel is, azt legalább az esetek többségében stabilan.

    Hogy a first party címeknél miért van így? Ott fordított a kocka: ha pénz van is, idő nincs az optimalizálásra, mert el kell adni valamivel a gépet.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák