-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz malphitee #19785 üzenetére
Valamit elrontottak most az update-el de elvileg holnap jön javítás Ilyen hibák előfordulnak, majd javítják. Az meg hogy te azzal fenyegetőzöl hogy mész vissza pc-re, az gondolhatod hogy mennyire érdekli őket
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
Madwe
nagyúr
válasz malphitee #19785 üzenetére
Azt nyilván nem lehet elvárni, hogy bármilyen játék bármilyen részletességgel 1080p/60fps legyen. Egyrészt idővel többet hoznak ki a gépből, másrészt viszont az adott szinten ahogy épp megértik, fejlesztői döntés hogy mihez ragaszkodnak, 30/60 fps, milyen felbontáson, esetleg ezekben gyengébb de grafikailag összetettebbet akarnak elkészíteni? azzal nincs baj hogy ha egy cím 900p/30fps pl, ha ez áll jól a játéknak. Egy fps-nél fontosabb a felbontás mint egy kalandjátéknál. Ami gond, hogy egy autós játéknál inkább több teret akarnak részletesebb auto modellekkel mintsem 60 fps-t, ami szerintem alap lenne, nem is kérdés hogy lejjebb mehetnek e...
Pc-n nyilván szebb eredmény érhető el, ha leprogramozták és megvan hozzá a vas. Csak videokártyára 2x annyit tudsz költeni (lassan 3x) mint a ps4re összesen. Vagy beteszed sli-be többször is...
Amúgy szerintem rendben van a ps4 hwja ezért a pénzért, már most is szépek rá a játékok és innen csak jobb lesz. Én az ai és hasonlók fejlődésére várok, ami ha minden igaz még jópár (2-3) év mire játékokba kerül, mert kb egy új szakmát teremt teljesen új megközelítésben.
-
Mister_X
nagyúr
válasz malphitee #19785 üzenetére
Ha most nagyon alapszintre vinném az érvelésemet:
PS3 - 2.1 TFLOPS (GPU - 1.80 TFLOPS)
PS4 - 2.0 TFLOPS (GPU - 1.84 TFLOPS)Azaz látni, hogy az elméleti maximum terén "jobb" a PS3. Viszont nem csak ez kerül a mérlegre tányérjára. Elég ránézni a meglévő játékkínálatokra. Lehet van (volt) erő a Cell-ben, de az RSX egy nagy rakás lófekália volt, RAM és VRAM mennyisége nevetséges. PS4-ben minden közvetlen elérésű, van RAM dögivel, az egész architektúra fejlett, gyors és programozóbarát. Egy PS3 éppen elbírt 720p-ben egy Tomb Raidert, PS4-en meg feltupírozva kaptuk 1080p-ben, 60FPS-sel. Jön a HD Last of Us, az konkrétan átlépte a PS3 határait, erre ez is feljettebb kiadásban jön PS4-re.
és ezek után nincs fejlődés? Lószart. Megmondom én mivan, a fejlesztők egyszerűen nem fognak milliókat beleölni, hogy a programozógárdák még több időt fordíthassanak a kód optimalizálására, mert egyszerűen nem térül meg. Jó a sok hülyének 30FPS-sel is, azt legalább az esetek többségében stabilan.
Hogy a first party címeknél miért van így? Ott fordított a kocka: ha pénz van is, idő nincs az optimalizálásra, mert el kell adni valamivel a gépet.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo Switch OLED Dual-Boot CFW 18.0.1, 512GB microSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel