Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
Üdv. Az egész rankinggal az a bajom, hogy nagyon támogatja az unalmas játékstílust. Sokkal jobb a játék, ha belemegyek random csapattal egy intenzívebb területre, miközben a rankingnak pont ez árt a legtöbbet, mert 60%-ban ott leszünk az első 20 áldozat között. Azt meg persze nem értékeli túl, ha a maradék 40%-ban középmezőny vagy chicken dinner környéke megvan durvább killcounttal, egyszerűen többre pontozza azokat a játékosokat, akik egy kő árnyékában heverésznek alkalmanként fél órát kockázatvállalás nélkül.
Szóval morális válságban vagyok, ér-e annyit a rang, hogy az utolsó izgalmas percekért 20 perces üresjáratokban sunnyogjak, <<ilyen visszafogottan>>, csak azért, hogy később <<több hasonló módon felsunnyogott magasabb rangú camperrel lessük egymást a fűben heverészve>>
Telefonon játszom, úgyhogy eleve nem erőltetem a tökéletes eredményt, néha úgyis belecsörög valaki a játékba. Illetve nagyon ritkán notebookon, hivatalos emulátorral, de annak nem sokan örülnek
-
-NoVa-
őstag
Hát, 100-ból 1-4 számára szól épp a túlélésről, a többiek max megpróbálják. Most is mentem egyet, az Abandoned Resortban kezdtek Sanhokon, 3 fős lett a csapat, talán Arabok. Az egyiket instant némítottam, egy visítozó 12 éves bármilyen nyelven idegesítő. A másik hamar meghalt, a kissrácot felélesztettem, túlélte a resorts kipucolását, majd az első érkező újabb csapat leszedte. M416A-val dolgoztam, 4x scope, később egy SKS + 6x párost szedtem még mellé össze, aztán követtem a zónát. Végül egy híd tövénél lett vége. Mindenkit leszedtem, az utolsó túlélő a hídon maradt, én alatta. Volt nálam 2 adrenalin, 4 energiaital, és 3 painkiller, úgyhogy kivártam
Csak épp ha egy ilyenre jut kettő olyan, ahol nem találok fegyvert időben, akkor a ranking szerint negatív az össz eredmény. Vagy network lag, telefonhívás, bármi, és megint marad az átlagos Gold rank.
Szóval nem a játék rossz, hanem a pontrendszere nem tükrözi a tudást.
-
-NoVa-
őstag
Nem olyan tiszta a helyzet. A tegnapi chicken dinnerem 10 kill, 1 revive, 1500 damage, 190 heal, 25 perc, sSs grade, 29 pont.
Ehhez képest pár napja 3. helyezés, 5 kill, 0 revive, 570 damage, 50 heal, 32 perc, Ss grade, 75 pont. Lehet fejvakarva számolgatni, mit értékelt a játék. -
-NoVa-
őstag
válasz lkristóf #666 üzenetére
Ránéztem alaposabban, a legutóbbi patch utáni első pár játéknál nem hozta át minden statomat, és visszavágott 1300 pontos bronze-ra. Aztán másnap már újra a patch előtti 2700 körüli volt. Profi munka
Igaz, a BT füleskezelést is elrontották a patchhel, phone call módba kapcsol azóta a játék, 64 kbit mono. Be kell dugjak vezetékes fülest játszani, mint dédapáink.
De az továbbra sem jó, hogy épp nem játszom azért, mert nem biztos, hogy 3 gyerek mellett be tudom fejezni a fél órás kört, ha meg kilépek, durva minusz. -
-NoVa-
őstag
Mindenkinek lehet saját személyes élménye és preferenciája egy játékkal, az természetes. Az, hogy a pontrendszer egyféle stílus felé tereli a játékost, az már designprobléma. Lásd pl Deus Ex: Invisible War, ahol a játék nagy részén szellemként végiglopakodhatsz, vagy épp terminátorként mészárolhatsz tetszőleges skálán a kettő között,, a játék szinte bármit megenged, és támogat. A bossfightokat viszont egy kontraktorcég csinálta, ahol nem voltak ilyen tapasztaltak a designerek, így teljesen szemtől szembe küzdelemorientált harcot készítettek, ami egy erre egyáltalán nem upgradelt karakterrel szinte lehetetetlen akadályt teremtett, és teljesen felborította a játékmenetet is. Elismerték, totális tervezési hiba.
A Dishonored viszont egy kiváló példa rá, hogy tud ez működni, akár egyetlen gyilkosság nélkül végigjátszható, és élvezetes.A PUBG magán a játékon belül ezt jól oldja meg, a fegyverek sebzése, szórása, a célzás, mozgás, lövedékfizika, és sebesség az kiegyenlíti az esélyeket egy géppuska és egy sniper között, de totálisan szemet huny afelett a tény felett, hogy alapvetően egy szerencsejáték mechanikájára épül. Ma reggel pl óriási szerencsém volt, hogy a sok darálós kezdésben megtanultam rendesen mozogni, szűk helyeken kihasználni az összes fedezéket, és közelharcban túlélni, így ököllel győztem UMP ellen, és lett fegyverem. Végül 4. helyről lőtt ki egy level 3 armoros AWM-es player szemtől szemben, miközben oldalról egy M24 puffogott, nyílt füves területen kerülgettük egymás lövéseit egész sokáig.
Összefuthattam volna az első percben is ugyanazzal, tudott mozogni, tudott célozni, az úgy ugyanolyan veszélyes egy pisztollyal is, mint feltápolva. Ott csak egy távozik a helyszínről, a másik meg bukik jópár pontot, pedig kifejezetten jó élmény nagyjából hasonló képességű ellenféllel intenzív harcban részt venni vesztesként is. Az M24-es player inkább háttérzaj volt, kezelhető, tudtuk, hol van, nem talált fejre, sokat lőtt mellé, A másik turista kicsit arrébb heverészett egy domboldalon, és remélte, hogy nem látta meg senki. Gondolom napozott, és várta a biztos 2. helyet.
-
-NoVa-
őstag
Casual + család stimmel, solo vagy random 4 fővel, kikapcsolt mikrofonnal. Külön élvezem, hogy mindig más stílusú társakkal is kialakul hamar együttműködés, és a többiek mozgását olvasva összehangolódik a taktika, vagy eldől hamar, hogy ez nem csapat, és nehezített single player lesz.
Tegnap behívott duo-ba friendlistről egy magyar, aki valamikor régebben jelölt be 4 fős random teammatch végén. Látványos volt a különbség.
Menekült mások elől, ha nem tudott, akkor közelharcban pontatlanul lőtt, menteni kellett. Egyszer talált valakit, aki nem látta meg, és nyugodtan leszedte, amúgy inkább csak bújt, kerülte a közvetlen összecsapást. A vége felé amikor a kör szűkült, a buggyból kiszállva nem rohant, hanem hasalt, leszedték. Ez platinára (sok játékkal magasabbra is) elég, szóval így kell kezelni a rankingot.
Oldalról kaptam egy sorozatot fejre kb 50 méterről, amikor épp elintéztem volna a campert, aki kilőtte. Túlságosan ráfókuszáltam a vadászatra, tudtam hol van, kiürítette felém a fegyverét, én meg a fal túloldalán épp befejeztem a tárcserét, de ezalatt nem néztem körbe. Amatőr hiba... -
-NoVa-
őstag
Ebédszüneti gyors randomnak kaptam 3 társat, akik mentek és lőttek, és más fölösleges dolgot nem csináltak. Ugrópont a Military Base, onnan lesöpörtük a környéket. Konkrétan senki sem gugolt le, senki sem hasalt le, senki sem állt meg, max pillanatokra lootolni. 19 perc alatt megvolt a chicken dinner, 28 killt csinált a csapat. A már jól bevált silenced Vector 2x scope, silenced M416 6x scope párossal, mindkettőn extended quickdraw mag, level 2 armorban, de összesen 11 damage-t szedtem össze. 1 revive volt még az elején a csapatban, azt nem láttam, nem mindenki pont ugyanoda ugrott.
-
-NoVa-
őstag
válasz kelly416 #721 üzenetére
Nem, akkor is bekerül, azt a szerver intézi a végén. Az mindegy, hogy te közben másik játékban is szerzel/veszítesz pontot.
Plusz technikai info (főleg lkristófnál látok ugyanilyen időgyorsított vágásokat), iMovieban illik bekattintani a preserve pitch-et a felgyorsított részeknél
-
-NoVa-
őstag
válasz lkristóf #731 üzenetére
Sokmindenki kezelt itt szarul sokmindent, de legalább jó hangulattal megbeszélték a hülyeséget blablául. Vállaltad, következménye volt, megesik.
Legutóbbi chicken dinneremnél én is kaptam 3 törököt, de meglepően működőképes csapat volt. Annyira, hogy konkrétan az utolsó 2 percig nem volt killem, mert akárki előkerült, legalább ketten lőttük egyszerre, néha négyen is. A végén 4 nagy szikla között középen rekedve bepótoltam, Mini-14-el leszedtem az egész csapatot jó rálátással lefoglaló AWM-est, aztán Vectorral vártam, amíg az utolsó túlélő hibázott. Nagyon pontosan lőtt fejre, 2 társat leszedett egymás után, a harmadikat letérdeltette, de mivel nem látott engem, nem is mozogtam, azt hitte, hogy arrébb vagyok. Ahogy nekiindult elintézni a harmadik csapattársamat, kapott egy extended tárat
Máskor meg simán belefutottam olyan csapattársba, aki az autómat és a páncélomat is szétlőtte. Kaptam a levelet a rendszertől, hogy megvizsgálták, és kapott büntetést. Vissza nem lőttem, hagytam ámokfutni. Le is szedték hamar.
-
-NoVa-
őstag
<<Kis napi vágott>>
Konzervnyitástól a házhozrendelt fegyvertáron át a füstbombás figyelemelterelésig volt mindenféle. -
-NoVa-
őstag
válasz maximilian4 #738 üzenetére
BT? Az utolsó Play Storeos patch óta nálam is call módba rakja a BT füleseket a játék (mono 64kbit), vezetékest kell használni. A Bose QC35 szerencsére bedugható kábellel is, a SoundMagic nem. Ha megnyomom a hívásletevés gombot a fülesen, néha megjavul, de csak rövid időre.
-
-NoVa-
őstag
Kipróbáltam újra. Először be kell zárni minden más appot, a notification barról is, utána a játék főmenüben a BT fülesen hívásletevés gomb után jó maradt a hang. Egy 38 perces #2. helyezésig el sem romlott, úgyhogy kezelhető.
-
-NoVa-
őstag
Ma találkoztam egy profival, aki képes volt sérülés nélkül arccal hárítani 4 tárnyi M416 lövést, majd miután elmenekültünk, utánunk repült egy VW kisbusszal, leszállt, és a 3 tagú csapatot 3 lövéssel leszedte
-
-NoVa-
őstag
<<Láthatatlan falban mindenféle becsapódáseffekt nélkül elnyelődő lövések, látványosan nem véletlenszerű fizikai anomáliák>>, meg gyanúsan gyorsan kúszó játékosok akadnak bőven már, goldban még nem. Meglátjuk, az update után megmaradnak-e.
-
-NoVa-
őstag
<<Sivatagos, sértetlenségért járó Triple Chicken Supreme achievementért>> lefeküdtem a porba néha. Biztonsági játékot játszottam, nem mentem nagy fegyverekért, jobb lootért, simán elvoltam a Scar+M416 párosommal végig, türelmesen fülelve.
-
-NoVa-
őstag
Eddig kétszer esteledett rám, mindkettő single playerben. Mobilon TPP-ben végigheverésztem hallgatózva. Notebookon FPP-ben találtam éjjellátót, öröm úgy autózni a csöndes erdőben
Az M416 szorgalmasan dolgozott:
-
-NoVa-
őstag
válasz pethYeti #802 üzenetére
Úgyúgy. Meg persze viszonylag könnyű felmérni a játékos képességeit kontrollált, nem annyira támadó, és akkor sem fejre lövő ellenfelekkel. Ha jól megy, hamar kapsz értelmes játékosokat, és csökken a botok aránya, vagy csak akkor jelenik meg több (és nagyon kicsit aktívabban támadó darab), amikor holtidő van, és nem talál elég valódi játékost hamar.
-
-NoVa-
őstag
Bekapcsoltam az FPS countert emulátorban, és megnéztem alaposabban. Az emulátor beállításokban DirectX+, 720p, prefer dedicated GPU bepipálva, minden más defaulton, ingame settingsben smooth grafikán. Medium frame rate settingen 25-ben limitálja, és nem mozdul, ultrán 40FPS környékén van. Surface Pro 4 i5 8GB, az asztali változatot inkább nem próbálom rajta összehasonlításképp
Egy meccset letoltam így, random csapattal chicken dinner supreme lett. Egy szó nélkül működött az összhang, ilyenkor élmény játszani. Vector + SKS4x párossal óvatosabban mentem, 3 kill mindössze. 2 csapattársat gyógyítottam, engem nem ért lövés. Az elején akit leszedtem Vectorral, a többiek lőtték ki, a végjátékban az SKS headshotokat már nekem számolta, úgyhogy csapatszinten 18 kill, barátságos mészárlás. Gatka környékén volt a vége, hason kúszva szántóföldön 20 méteres körben. 3-an maradtunk a 4-ből. A 4. is az utolsó percben kapott lövést, sokkal jobb volt, mint az átlag random török csürhe.
-
-NoVa-
őstag
Ott még lehet, hogy csak iPadon játszik. Célzásban és észrevevésben sokat segít a nagy képernyő. Persze az aimbot is valid opció. 2 napja a napi Clan trainingen csodálkoztam, hogy én nyertem a longest kill distancet, 230 méter telefonról 4x távval azért nem olyan extrém. Lőttek már ki a duplájáról is.
-
-NoVa-
őstag
válasz DonDennis #852 üzenetére
Azt akkor hanyagolhatod is, semmit nem támogat. Igaz, ha tenné is, effektív rosszabb lenne célozni analóg karokkal, mint érintőképernyőn, csak ront a hatékonyságon. Ha nem akarod megszokni, akkor viszonylag gyengébb notebookon is elfut a hivatalos emulátor, és billentyűzet/egér párossal ellövöldözhetsz. Az egyben elkülönítő is, nem keveri az érintőképernyős játékosokat.
Illetve nagyon mazochistáknak van tapadókorongos touchscreen gamepad, semmi értelme.
-
-NoVa-
őstag
Miramaron szerintem sokat segít, az utóbbi időben konkrétan 4 playeres játékot nem tudtam elindítani, 2 perc várakozással sem. Single playerben megy, de ott is a kétharmadát botokkal pótolja ki. A másik két térképen nem volt ilyen "gond".
FPP-ben, emulatorral, ez tovább szűkíti extrémen a játékosbázist, telefonon meg inkább Sanhok-ra szoktam menni gyorsabb körökre.
-
-NoVa-
őstag
Megjött az emulátorhoz is az update. Első benyomásra rengeteg animáción és animációs átkötésen javítottak, meg a teljesítményen. Sokkal folyamatosabbnak tűnik az egész.
-
-NoVa-
őstag
Hivatalosan nem. Persze még mindig akadhat eset, amikor valaki jobban meglát, jobban helyezkedik, hamarabb lő, vagy épp "csak" sokkal jobb, és úgy érzed, hogy képtelenség.
Az sem mindegy, hogy kis telefonon, vagy tableten, régebbi eszközön, vagy csúcskategóriáson játszik, de azért még az S7-emen sem ment anno rosszul a játék low detailen:
[link]Sokkal többet számított, hogy fáradtan, vagy kipihenten játszom, mint az, hogy 5, vagy 10" kijelzőn nézem. Mostanában S9-en jól futna, de amikor van időm játszani, akkor van helyem is elővenni az emulátorost notebookon, inkább azon aprítok sokat.
-
-NoVa-
őstag
Zombi mód kinek hogy megy? A csapattal csak akkor megyek, ha hajlandóak nyílt terepen éjszakázni, és nem egymás nyakán tűzvonalba ugrálva, ritka. Egyedül pont jó, keresek egy nyílt rétet, akármilyen szar fegyverrel ér az első este, reggelre úgyis SLR lesz nálam rengeteg lőszerrel. A 2. éjjel rohangálósabb, aztán már csak nyerni kell
-
-NoVa-
őstag
Csak csapatban megy a zombis, csak általában kihalnak hamar.
Ma mentem egy jót. A csapattagok az iskola melletti lakótelepen éjszakáztak, én előtte a nyílt területen, a következő este hasonlóképp bementek valahová, de túlélték ők is. Egy csapattagot a zónahatár nyírt ki a vége felé, a többiekkel chicken dinnerig vittük. Reggelente meglepődtek, hogy élek, én meg rajtuk :)
-
-NoVa-
őstag
-
-NoVa-
őstag
Azért hasznos, kis sunnyogó sherpák összehordanak lőszert meg kiegészítőt.
Mostanában kb csak az első 1-2 épületbe megyek be, aztán szabadtéri vadászat. Ha már egy UMP vagy Vector a kezembe került, csak estig kell várni, és lesz SLR vagy Kar98 meg AKM. Onnantól sima ügy.
-
-NoVa-
őstag
A 2. éjjel csak annyival más az elsőtől, hogy hátrafelé körözve futás közben sűrűn forgásirányt kell váltani, mert a sárga szeműek gyorsabbak, de támadásnál nem változtatnak irányt . Legjobban az AKM vált be itt csípőből tüzelve, a riot shieldes nagyzombihoz sem kell egy tár fejre.
-
-NoVa-
őstag
válasz Csokishurka #993 üzenetére
"de azért mert bénáztam a kar98+8 scoppal amit szerintem többet nem fogok használni"
Anno én is így gondoltam. Aztán jött egy szint, amikor újra előkerült, és fontos eszközzé vált. Amikor 1-1 pillanatra kinézve 1-1 pillanatra felbukkanó távoli fejekre kell célozni, akik hasonlóképp próbálnak visszalőni, újra nagyon hasznos lesz. Ugyanez az M24/AWM, jól tudnak jönni.
Kevésbé kiélezett helyzetben persze valami gyorsabb céleszköz a nyerő, MK14, SLR, SKS, Mini14.Kivéve, ha találsz P18C-t. Akkor bizony ki kell élvezni azt a ritka alkalmat, és szaladgálva John Wicket játszani full Auto módban extended tárral és hangtompítóval.
-
-NoVa-
őstag
válasz Csokishurka #996 üzenetére
Már azzal, hogy fogást kell váltanod, romlik a teljesítményed. Később meg ha megszokod azt, anélkül leszel béna. Egyszerűen bele kell tenni az időt a gyakorlásba simán érintőképernyőn, és kész. Nem 2 hét, de addig is fejlődsz napról napra.