Új hozzászólás Aktív témák

  • niof

    addikt

    válasz jozefgucci1 #22913 üzenetére

    Amit te és Create. írtok, az a két legzavaróbb a játékban, amit meg kellene oldaniuk már. Desync, és a betekintési szögek. Velem is sokszor volt, hogy én nem láttam az enemy-t, de a death-cam-et nézve ő telibe látott engem. Mondjuk egy ablak 2 oldalán, egymásnak ellentétes hegyesszögből nézve. Ezért van, hogy amennyire lehet, megpróbálom az ilyen szituációkat már egy ideje kerülni, de persze nem mindig lehetséges.
    Egyébként nekem még mikor az i5 7600 volt, azzal sem nagyon voltak drop-ok, most az i7-el meg szinte teljesen eltűntek. Mondjuk az i5 esetében az afterburner adatai alapján látszott, hogy folyamatos jelleggel várt a videókártya a procira. Az i7 ki tudja hajtani, így felállt az optimális egyensúly, egyik sem vár a másikra, ki tudja magát futni a kártya.

    Vikendi-t szerintem nagyon elkapkodták, és még konkrétan semmit nem optimalizáltak rajta. Az tényleg úgy szar, ahogy van. Mentünk rajta néhány kört, de inkább leave-eljük, mert még haverom gépén is beszakad 15-20-ra az FPS, pedig 6 vagy 8 magos i7-ese (pontosan nem tudom), 2080Ti, meg 32 GB RAM, és NVMe SSD-n van a játék.
    De a többi pályán nincs gond. Persze Yasnaya fölött ernyőzve beesik az FPS, de földetérés után stabilizálódik. Szerintem ott csak a rengeteg objektum betöltése miatt van probléma egyébként. De nem játszhatatlan!

    A BF4-et meg csak azért hoztam, hogy látsszon, a AAA kiadók is elengedik sokszor a nagyobb hibákat is. Konkrétan a reptéri küldetésben, mikor a collectibel-t a bárpult mögül ki kellett venni, nem lehetett kijönni a bárpultból - restart checkpoint 1. Ugyanez a helyszín, ha előbb lövöm le azt a 2 vagy 3 enemy-t, akik a bárban vannak, és ugrom be az ablakon, a társak konkrétan nem jönnek utánam, megáll az egész játékmenet - restart checkpoint 2. Ugyanezen map elején a teraszon lévő tankot csak bizonyos szögről lehet sebezni, hiába látsz rá, lövöd telibe, nem regisztrálja a hit-et. Arról ne is beszéljünk, hogy az előre megírt karaktermozgások miatt hányszor toltak ki a társak a fedezék mögül, vagy szorítottak bele pl a Sanghaii-i pályán a liftbe... Az, hogy single kampány, az most mellékes, bugos, és komolyan megakasztja a játékmenetet.

    Szóval, lehet a PUBG-t szidni, de komolyabb hibák mostanság nem igazán vannak. Fagyás nálam épp tegnap délután volt egy, hónapokkal ezelőtt volt ezt megelőzően. Pl. ezt a memória "feltelést" én nem is értem, nálam sosem megy 10-11 GB fölé.
    Ha a desync-et tudnák minimalizálni, én már teljesen elégedett lennék, a többi aprósággal simán együtt lehet élni. Ja! És optimalizáják Vikendi-t, hogy az is játszható legyen! Kb. ennyi...

    Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.

Új hozzászólás Aktív témák