-
GAMEPOD.hu
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
allein
addikt
Üdv. mindenkinek. Adott egy Philips TV készülék. Softwaret szeretnék frissíteni rajta, nincs nálam éppen pendrive de megteszi gondolom egy külső hdd is. Erre hívja fel a figyelmet a gyártó: "After you have downloaded the new software, double click on the zip-file
and copy ALL the .upg file(s) to the root directory of the USB memory
device." Melyik pontosan a ROOT directory?http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Szevasztok. Mit érdemes venni, olyan típus érdekel ami ambilight funkciós
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Bizony, ambilight nélkül nem ugyanolyan az élet TV készülék vásárlás előtt állok, mit tudtok ajánlani? 3D annyira nem követelmény, de az újabb készülékek tudják már ezt a funkciót is. Ambilight funkció az legyen, olyan 150.000 - 250.000 közötti ára gondoltam. Méretben valahol 90-110 cm. között legyen a készülék
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz Coyote2000 #4861 üzenetére
Köszönöm szépen
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
ÜDv. mindenkinek. Ehhez kérnék szépen véleményt
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Üdvözlet. Van egy kis probléma a szeretett TV készülékemmel. Múlt hét vasárnap este ki lett kapcsolva. Másnap este amikor a kedvesem be akarta kapcsolni TV nem reagált semmit. Áramtalanítva lett. Ma bedugtam és megjelenik a kék képernyő Philips felírattal, utána sötétség. Azt is észrevettem, hogy a stand by piros színű led nem látható, normális körülmények között ez a stand by led látható amikor ki van kapcsolva a készülék. Mit javasoltok? Róla van szó Garancia nincs, itt vásároltam múlt év novemberében.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Se baj, jövő héten szerelő bácsi megvizsgálja. Ő lett az utód
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Milyen módon tudom kideríteni a készülék gyártási idejét? Illetve frissítést ajánl fel a TV készülék, miről érdemes elvégezni, internet vagy usb, vagy teljesen mindegy?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz alexhez #5192 üzenetére
Készülék asszonnyál van, holnap este tudom megnézni Próbáltam már frissíteni internetről de valami nincs rendben vagy valamit nem jól csinálok. Készülék jelzi, hogy van újabb software, kérdezi, hogy most frissítek vagy később, elfogadom a frissítést, jelez, hogy a frissítés során többször ki-bekapcsol. Az első ki és bekapcs után ugyanaz az üzenet fogad: új software érhető el, frissítem vagy nem, végig csináltam ezt a műveletet körülbelül 4 ki és bekapcs után. És még mindig jelzi, hogy új software érhető el. Ez normális így?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
-
allein
addikt
Azt nem tudja valaki, hogy miért nem tudom megjeleníteni a feliratot abban az esetben ha külső tárolóról angol nyelvű filmet magyar felirattal szeretném megnézni?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Azok szerint amit leírtál nem változott Szomorú vagyok mert én jobban szeretem eredeti nyelven nézni a filmeket és felirattal mint szinkronnal. Média player van, ezentúl ha TV-n akarok nézni felirattal filmet akkor ezt kell használnom
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz alexhez #5292 üzenetére
Teszek egy próbát újra a hétvégén. Átnevezem úgy, hogy nem írom oda .srt Philipses szakértő volt kint tegnap újra az új TV készülék miatt, próbált frissíteni pendrive-ról de valamiért nem sikerült. Felhívta egyik kollégáját, aztán pénteken jön újra
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Üdvözletem. Tegnap este újra telepítettem a csatornákat a TV készüléken. Infó gombot megnyomva a távirányítón ezt az üzenetet kapom: "Nincs elérhető információ az Elektronikus műsorfüzetben". Függetlneül attól, hogy a menüben, beállításon belül a "Műsorfüzet" a hálózatról vagy a műsorsugárzóról van beállítva. Valaki valami okosat tud mondani?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Sajnos nekem itt nem érhető el frissítés: nap megváltoztatása, keresés műfaj szerint, kedvenc csatornák. Érdekes módon HD csatornáknál egyáltalán nem érhető el a műsorújság, viszont van jó pár csatorna ami nem HD és elérhető, Rtl klub, Duna, Cool, Hír, M1, M2...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz Andrasxy #5340 üzenetére
Szia. Igaz, hogy nekem más típusú TV készülékem van mint neked nem ajánlom egyelőre a software frissítést. Nálam ugyanazok a jelenségek voltak mint nálad, elkezdtem, kikapcsolt utána bekapcsolt és ugyanonnan folytatta. Miután sikerült frissíteni a software-t problémák voltak filmnézés közben és youtube nézés közben is. FIlm nézés alatt értem, usb külső vinyó. Egy film alatt több alkalommal is kikapcsolt a TV pár mp. meg vissza. Nagyon bosszantó volt. Youtube nézés közben is ugyanez volt. Philips szerviznél jelentettem a hibát, kijött egy szakember, próbálta visszarakni az előző software-t pendrive-ról de nem sikerült neki. Visszajött 2 nap múlva, aztán sikerült neki visszarakni egy régebbi software-t. Múlt héten hétfőn elvitték szervizbe a készüléket, csütörtökön hívtam őket, azt mondták a telefonban, hogy remélik meg tudják javítani ezen a héten. Mindenesetre semmiképpen nem ajánlom a frissítést, ha van rá mód akkor ki kell kapcsolni. 3D filmekért keress priviben és tudok segíteni
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Most már egy kicsit dühös vagyok Múlt hétfő óta a TV készülékem a szervizben van, minden problémám a software frissítés miatt adódik. És még mindig nem tudják elhárítani a hibát, asszony reggel érdeklődött náluk, van ott egy férfi aki a telefonra válaszol, szegény olyan halkan beszél nem lehet érteni mit mond. Állítólag valamire várnak ami külföldről érkezik, nem értette a kedvesem pontosan. Se baj, ma bemegyek személyesen és panaszkodni fogok egy kicsit, még szerencse, hogy van egy másik Philips a házban Miért nem lehet tesztelni a software-t és nem elérhetővé tenni amíg nem tökéletes Nem olyan nagy kérés ez CSere készüléket csak akkor adnak ha 30 nap után nem tudják megjavítani
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
-
allein
addikt
Készülékem már két hete a szervizben van, nem sikerült megjavítani a software frissítés után megjelent hibákat, nem rég beszéltem velük telefonon, külföldi kollégáktól várják a megoldást
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz Andrasxy #5401 üzenetére
Örülök neked. Kettő nappal ezelőtt írtam emailt a magyar philipsnek, tegnap felhívtak. Beismerték, hogy fejlesztési hiba, sajnos nem tudnak rövid idő alatt kapcsolatba lépni a kinti kollégákkal, de szerencsére már levelezgetnek és lesz majd valami belőle. Nem tudták megmondani a telefonban, hogy mikorra kapom vissza a TV készüléket, sajnos nem csak az én készülékemnél jelentkeztek ezek a jellegű hibák. Budapesten nem tudják visszarakni azt a software-t amivel vásároltam a készüléke. Kettő lehetőségem volt: visszakapom a készüléket és amikor van software akkor házhoz jönnek és felrakják, vagy bent hagyom nálunk és ott felrakják. Azt mondtam, hogy inkább maradjon a szervizben, tegyék fel a software és teszteljék, hogy van újra hiba vagy nincs. Szóval, kicsit bosszant ez az egész frissítési kálvária
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Én készülékem még mindig a szervizben van, holnap lesz 4 hete
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Na igen, elfogyott a türelmem
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Voltam ma a szervìzben. Semmi újat nem tudtak mondani, èn meg mondtam, hogy köszönöm szépen nem is kèrem vissza. Közöltem, hogy vagy új kèszülèket vagy pènzt kèrem vissza
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
Ugyanaz a fèrfi volt a pultnàl aki korábban is fogadott. Ugyanabban a koszos ès pecsètes polóban volt, igènytelen. Nem tudom, hogy raknak ki egy embert a pulthoz olyan àllapotban, mègis csak a màrka szervìz. No, ez mellèkes azt mondta lehet, hogy a pènzt kapom vissza, bàr a cetlijère azt ìrta csere
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz Andrasxy #5440 üzenetére
Még sehol semmi, ma van egy hónapja, hogy elvitték Tegnap azért voltam a boltban ahol vásároltam, gondoltam teszek egy próbát Nem tudtak segíteni mivel a hiba 3 napon túl keletkezett. A Philipsnek is írtam hétfőn, elvileg 4 munkanapon belül válaszolnak. Várom a megoldást Egyik eladó a boltban mondja, hogy degradáljam a márkát, de elmondtam neki, hogy a márkával nincs bajom, hanem az eljárással.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein