Új hozzászólás Aktív témák

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz nyalifali #15989 üzenetére

    Hívott support miutan angolokkal chateltem és facebookon is csesztettem őket (pár napja, tegnap délben ramirtak messengeren hogy adjak számot :) ), nem indiából hanem Varsóból, a furcsa kiejtes azert volt mert egy magyarul is beszélő lengyel kollegával társalogtál....

    Kérdezte mikor vásároltam, többször sajnálkozását fejezte ki, elmondta az általunk is tapasztalt hibákat illetve azt hogy egyelőre valóban sajnos szoftverprobléma van, tehat tudnak mindenről és azt hogy az uj szoftver tesztelés alatt van, eddig minden ugy tunik hogy javitva lett benne (fagyások csatornaváltás/hangerő, smart rész fehérképernyő, etc) és pár napon belül letölthető lesz a weboldalukról amennyiben a TV-n direktbe nem lehetne (fehérképernyős problémánál az internetelérés nem mukodik, én ezt akkor vettem eszre ha wifis csatlakozas mellett a LAN kábelt is bedugtam). Ha nem boldogulnék vele (frissites) akkor a pesti szakszervízt kell hivni, ők küldenek majd embert mivel garanciaidőn belül csak ők jogosultak bütykölni.

    [ Szerkesztve ]

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

Új hozzászólás Aktív témák