-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz zsolt1129 #200774 üzenetére
Hiába "foltozod be" a váltó oldalát, aminek az égvilágon semmi köze nincsen a szivárgásodhoz, csak oda folyik le. Abszolút nem bántásból, de ha valaki ilyen szinten nem ért hozzá, jobb ha nem csinál semmit. Inkább kérdezni előtte, akár itt, vagy szakembert. Ez nem olyan szintű szivárgás, hogy lekéne tenni az autót. Ha meg már láthatóan fogy ott a desztillált víz ideiglenesen. Ahogy privátban is mondtam, vidd el szerelőhöz az autót, mielőtt még valami kárt teszel. Ezeken az 1.6-os benzineseken gyakrabban megy szét a vízhőfok jeladónál a 3-as csőcsatlakozó. Általában onnan szokott váltó felé menni a víz. De ez sem 100%, szakember majd kideríti pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz diegho #201375 üzenetére
Én semmiképpen nem tennék bele tisztító adalékot. Nekem is mikor eszegette, ment bele. Utána elkezdte zabálni mint az állat, jöhetett a generál. Ha pályázásnál eszi akkor az gyűrű lesz. Turbó, pcv rendben? Ennél a motornál azért nem jellemző ilyen hamar , komolyabb olajfogyi. Egyébként csak egy gyűrűzés nem biztos hogy mindig elég.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #201602 üzenetére
Efelett a lista felett már rég eljárt az idő, és nem is lehet így általánosítani. Össze vissza gyárt már mindenki mindenhol. A purflux levegőszűröm pl ebbe a típusba jobbnak tartom mint a mann-t. És még ezernyi példa lehet erre is, arra is.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #201604 üzenetére
Szerintem ezeket a komolyabb a gyártókat nem feltétlen kell rangsorolni, olyan nagyon egyikkel sem lehet mellé lőni. Inkább itt is az időben csere, és lehetőleg kerülni az agyon kitolt csere intervallumokat. Ha ez megvan, mindegy, hogy pl filtron vagy mann a levegőszűrő. Én személy szerint, olaj és üzemanyagszűrő amire kényes vagyok. Ha elérhető értelmes áron akkor csak gyári. Illetve pollenből mann fp. Annál jobban még semmi nem szűrte meg a szagokat. Pedig nem szivacsos a kerete. Viszont egyre gyakoribbak a kelet európában gyártott cuccok, amikre azért vannak panaszok. Pl mann, purflux.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz simonjoe #201643 üzenetére
Persze, hogy jó lesz, igaz ára is van. Nekem csak lemförder cuccok kerülnek be és jól bírják. Pedig igen szar utakon járok napi szinten. A made in china cuccaikra azért vannak panaszok. Abból én is fogtam ki tőlük, első lengőkar hátsó szilentet. Egy év után már kirepedezett.
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #201911 üzenetére
Klón vcds-el híbakódok olvasásán, meg pár alap dolgon kívül semmit nem csinálnék. Youtubeon, ross techen rengeteg anyag van.
-
Asbee
veterán
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202151 üzenetére
Hol veri el nyomatékban 1.4 plug in a 2.0 bitdi-t? Hoszabb távon hol fogyaszt jobban?
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202153 üzenetére
Nem veri el nyomatékban, kevered a dolgokat. Erőlteted itt folyamatosan magas lóról, mert neked az van, mintha valami csoda lenne 2022-ben és még senki nem ült vagy vezetett ilyet. Mutass egy fogyit 150 körül hoszabb pályázásról. Meg hibrid üzemet ilyen felhasználással. 🤣
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202545 üzenetére
"Indítja a klímakompresszort (ha nem volt előtte bekapcsolva),"
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202556 üzenetére
De van.
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202564 üzenetére
És szerinted az nem klímakompresszor? A butaság irritál, mellé a kacsintgatással. Megint csak leégetted magad….
Elárulok egy nagy titkot. Az is egy klímakompresszor. Csak elektromos a hajtása.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202568 üzenetére
Kerek perec leírtad, többször is, hogy nincs benne klímakompresszor. Ráadásul, szokásos, kacsintgatás, okoskodás kereteiben. Ne szépítsd utólag.... Butaságot beszéltél, amivel most szembesültél. Szó sincs arról, hogy rettentően okos lennék, de unalmas már, hogy azért jársz ide, hogy beböfögd napi szinten fellengzős stílusban, hogy gte, meg elektromos. Ez a topik nem erről szól.
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202576 üzenetére
Nem, nem erről van szó. De ha ostobaságot beszélsz, kileszel javítva. Szokj hozzà.
-
Asbee
veterán
válasz nVIPER #202603 üzenetére
Ha nem sajnálod rá, főleg ha van külön beszerzési forrás, mindig megéri a gyári, legyen bármilyen utángyártott. Egyik általad említett sem rossz, én Lemförder, Meyle HD párti vagyok. Amióta belefutottunk pár nem a legjobb made in china lemförderbe , inkább meyle hd.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz diegho #202786 üzenetére
A vízszintet nem, az olajszintet igen. Én melegen szoktam nézni 5-10 perc állás után, gépkönyv is így mondja, így egy picit mindig magasabb mint hidegen. Én megcsináltatnám, viszont, szétszerelés után derül ki, elég-e a gyűrűzés. Ugye lehet érdemes hengerfejben is cserélni dolgokat. Gondolom a gyűrűzésben benne a csapágyazás, csavarok, tömítések, síkolás stb.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #203285 üzenetére
Vezérlésből gyárit elég jó áron meglehet kapni. Kaufferen szerzik be azt hiszem legolcsóbban, érdemes azt. Hűtőfolyadék sima g12. Simán leengedve rátöltve, nem fog belemenni a 6 liter. Gyertya NGK BKUR6ET-10 legjobb bele. Főtengely szimmering, ha nem engedi az olajat, felesleges addig levenni a váltót. Szabadonfutó, generátor, egy jó szerelő megmondja kell-e vele foglalkozni. Fojtószelepre érdemes ránézni, de ha nincs semmi anomália azzal sem kell sos foglalkozni. Termosztátot látod majd hogy nem melegszik rendesen a vized. nem áll pontosan mutató szerint 90 fokon. Akkor kell cserélni. Én a gyárit nem bolygatnám amíg nem döglik be, mert rengeteg utángyártott szar, és heteket bírnak csak. Wahlerrel jó a tapasztalat, nekem is az van benne 2 éve lassan és bírja, vagy a gyárit megkell venni.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #203296 üzenetére
Ugyanez a motor csak bse, mindig sima g12 volt benne. Motorfelújításnál mikor szétvolt bombázva semmi jele nem volt, hogy gond lenne vele. Ment is ugyanúgy újra az. Olyan vezérlést választanék amiben a vízpumpa rotor része fém, vagy úgy válogatnám össze, ha nem gyári. NGK-val semmi baj nincs. Ez a motor azt a 3 polusú gyertyát szereti a legjobban, gyárilag is olyannal jött. Felesleges ilyen olyan hiperszuper bele. Ha az ngk-t nem akarod, van alternatíva, de ez a 3 pólusú legyen.
Amivel nincs baj minek cserélni? Igazából a fél autót kicserélheted, mert 18 éves, de van értelme? Ha már nem jó a termosztát, úgyis látni fogod, hogy nem áll be a vízhőd rendesen. Baja nem lesz tőle semminek ha úgy használod míg 10 perc alatt nem cserélik. -
Asbee
veterán
válasz Zwodkassy #203498 üzenetére
Ezek nem csak ötletek. Tedd a kívánt hőmérsékletre, auto benyom, bal “állásban” mindig kicsit alacsonyabb, jobbon mindig kicsit magasabb fokozaton fúj. Mellé a rear-t nyomd be. AC is menjen, nem hűteni fog, de mostani párás időkben nagyon is hasznos. Ennek így rendesen működnie kell , elöl és hátul is.
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #203542 üzenetére
Nem úgy volt nincs klimakompresszor az elektromosban? 🤣
-
Asbee
veterán
válasz rasotamas #203835 üzenetére
Én amúgy automata klímánál, ami rendesen működik, nem értem ezt a klíma nyűglődést. ( nem rád értem). Évek óta 21 fok és Auto móddal használom. Nyáron hűvös van mindenhol, télen meleg van mindenhol aztán ennyi. Sokan ide oda állítgatják, ki be kapcsolgatják össze vissza. Még a fullos ablakrafújást sem nagyon használom, hidegben úgyis oda fújja a meleg egy részét auto-n.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #203908 üzenetére
Újra tölti ám fel a videókat régi csatornáról.
-
-
Asbee
veterán
válasz simonjoe #205649 üzenetére
Jó a Mahle, én sokszor vettem. Igaz náluk is akadnak közben dolgok , meg gyártanak sok mindent Kínában is, de már minden nagyobb márka gyárt mindenhol, nem csak az anyaországban. Sajnos ez van, mindenki a legolcsóbban akar kijönni. Mahle, Mann, Knecht, Purflux szerintem kb egyre megy, mindegy melyik.
-
Asbee
veterán
válasz F_Zolee #205678 üzenetére
DSG-nél, amikor teljesen lelépek a fékről, de nem adok gáz, olyankor is csúsztat vagy egy picit emelt fordulaton (1000 rpm) gurul? Sima sík út, nem emelkedő. Nem találtam erről pontos infót. Amikor fékkel kénytelen vagyok játszani, szűk parkolás pl, akkor oké, hogy igen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux felhasználók OFF topikja
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Robotporszívók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Politika
- EA Sports WRC '23
- SkyShowtime
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen