-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz adidas4death #52543 üzenetére
A benzinesek (legelterjedtebb az 1.6) 6L alatt nem igazán esznek, az 1.4-es sem, ebből kifolyólag utóbbi kerülendő mert e mellé még gyenge is ekkora kasztnihoz. Lehetőleg 2000 utáni autókat nézetek, azoknak magasabb az alapfelszereltsége. Jó dízelt ennyiért nem kaptok szal azok kiesnek. Az utángyártott alkatrészek nem drágák amúgy.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz adidas4death #54038 üzenetére
Pomk árul egyet, kicsit drágán, de most költött rá.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz adidas4death #54038 üzenetére
A bézs belső nagyon szép.
Az én golfomban ilyen motor van:
A kartergáz visszavezető csövét mindenképpen nézzétek meg, hogy ad-e ki valamilyen színes gőz.
Ennek a motornak "szériahibája", hogy a dugattyúszoknya elkopik és elkezdni zabálni az olajat.
Érdemes kifaggatni, hogy miért adják el, és a többi szokásos dolgot.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz adidas4death #54038 üzenetére
volt kevés km-s ilyenünk valószínű tekert
amugy jó kis autók én szerettem, 1,4 16V lusta, PD-vel teljesen jó, esetleg vagy tán volt ebből is 100HP-s 1,4-es..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz adidas4death #54411 üzenetére
Ez a sztroboszkóp szerintem a nem gyári központi vagy riasztó. A gyári ilyet nem csinál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz adidas4death #54417 üzenetére
Emelje fel a kezét, akinek megvan az immo kódja.
Ki lehet olvasni az immoból, de amíg minden OK, fölöslegesen fizetnél érte.
-
aphra2
aktív tag
válasz adidas4death #56328 üzenetére
"Néha előfordul, hogy tök random módon nem nyilik ki az anyós ülés ajtaja (hol belülről nyilik csak hol csak kivülről hol pedig egyáltalán nem) Ugyan ezt játsza a mögötte levő ajtóval is és nem tudjuk miért."
Nemrég volt szó itt a topikban a zárakról, mindkét ajtónál majd csak a csere hoz végleges megoldást , a tünetek tipikusak, (a zárak nem olcsóak)....gyári diag progi tudja ellenőrizni-tesztelni a zárakat.
Lehetőség szerint ne zárjátok két gombnyomásra (safe mód) mert jelentős szívástól kímélitek majd meg a javító/cserélő embert adott esetben.
OFF: Egyébként hihetetlen , hogy minden VW küzd ezekkel a zár gondokkal tipustól függetlenül, más autóknál tized ennyi zár gond sincs.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
#89874944
törölt tag
válasz adidas4death #80015 üzenetére
Hali. 7 körül eszik, de majd Munez megmondja. Alkatrész van bőven és bontóból fillérekért. Utángyártott is dögivel, szintén jó áron. Ajtó 6 ezerért, lökhárító 10k, komplett 12 részes új futómű 40k, gyári minőségű teljes fék szett 55k.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz adidas4death #80015 üzenetére
2.5 TDI vagy 1.8T a terv? A címben az előbbi, képen az utóbbi szerepel.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz adidas4death #80026 üzenetére
Vezérlés horror, a többihez képest. Cserébe 120.000km-es csere van.
De jól nézd át, elég olcsónak tűnik. Sok a lerúgott f@schtalicska. A jókat nem nagyon adják el.
Év elején árultam az enyém, de inkább megtartottam. ( Pedig itt sokan megmondták, hogy shitkupac, mer kettőfélvéhat nem lehet más. )
Lenyíló menüt sasold meg.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz adidas4death #80028 üzenetére
Városban 10, alatta semmiképp. Pályán 7 alá is be lehet menni, vegyesben nem tudom. Nem szoktam méregetni, ha elfogy, kell bele azt jóvan.
Lenyíló menü/1.hsz., de szerintem megtaláltad.
-
Ck.
addikt
válasz adidas4death #80030 üzenetére
Én Anglia - Mo távot 7.2-vel jártam meg klímázva, automata A6-al.
Ebben volt 60-as útépítés, dugózás, tartós 140-150 és rövidebb 180-as szakasz is.
Amit Munez is ír, a vezerles csere az nem olcsó, illetve a motorban elég sok minden mélyen el van dugva, pl egy karter gáz szűrő vagy egy termosztát csere nem szokott a szerelők álma lenni. Ettől függetlenül én imádom.[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz adidas4death #99537 üzenetére
Tomcsi, mire gondolsz?
-
válasz adidas4death #99537 üzenetére
Tényleg rabolj mellé bankot. Amit eladnak annak általában nincs megbízható előélete. Nem rossz gép, átlag nyóc körül elmén ha nem nyomod ki a szömit. Sokkal törődés igényesebb, csak olyan szerelő nyúljon hozzá aki ismeri, vagy Te legyél benne biztos hogy mit kell megcsinálni.
Ettől eltekintve élvezetes gép.MOD A téma összefoglalóban is le van írva a motor nyűgje. Ha már 2.5 tdi akkor a 163, 180 Le-seket keresd.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
válasz adidas4death #99537 üzenetére
Összefoglaló mit mond?
Az 1.9 TDI jó, csak nem biztos hogy "elég" az A6-ba.
Give them hell Ukraine!