- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cross56 #195325 üzenetére
A LUK nem utángyártott, hanem gyári beszállító, abból tennék újat és meg fog szűnni a gond. Ha mégsem, akkor valami görbe az autón. Pont azon a fordulaton van a legnagyobb nyomaték. CSeréltem már néhány lendkereket, ha a gyári beszállítóktól rendel az ember, az pontosan megegyezik azzal, amit kivesz az autóból. Nem kell a VW től lendkereket rendelni, mert köztudottan LUK van benne, némely manuális váltósban SACHS, volt már, hogy felcseréltem a két márkét és akkor sem remegett. A lényeg, teljes szettet kell cserélni: lendkerék, kinyomó tárcsa, kuplung tárcsa, kinyomó csapágy. DSG-nél csak lendkerék és a tűgörgős csapágy.
[ Szerkesztve ]