-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129775 üzenetére
G5 platform és fiatalabb, sokkal inkább eldobható műanyag szemét, G4 még csak csak....
Me7.5?
motorvezérlő fajtájaUtólag biztos nem tennék rá túrbót, azzal szopjon az aki nagyon akar turbót.
pedig a vr6-ok csak úgy bulikákMi az ami miatt drágább a 2.8-as?
pl hogy mindenből +2 +drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót, magasabb fajlagos fogyasztás
a segéd berendezésia pont ugyan azok mint a tibiknek (maf, pl drágább hozzá, csak egy tipik alkatrész ami a 85% szar már mind két tipusnál), dmf pipa, pcv-pcr rendszer pipa, 2,8 4db lambda szonda van 2 szélessávúval (90e darabja, teli áron, de ha a 4-ből 3-at kell cserélned és van kedvesség úgy is 100+)és chipel egy 150le-s AUM motorkodos mitom én G4 gti röhögve körbe autózza fajlagosan alacsonyabb fogyival.
jó pofa dolog az a 2,8, de szvsz gyáriba nincs létjogosúltsága.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129775 üzenetére
"egy G4 szerű is lassan veri a 20-ast."
Azért kell 2003-as évjáratot venni, az még elég távol van a 20tól, enyém is aug.-ban lesz 14éves.
(#129777) VR6-Fan
"+drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót"
Ellenben 1x kell kicserélni, aztán soha többet. 200k-ból megúszható.
Olcsóbb fenntartani az 1.8T-t, csippel picit jobban is megy talán, a röhögve körbeautózást szerintem nem gondoltad komolyan, a lényeg, hogy mindenkinek az van, minek járjon az ember olyannal mint bárki más?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen