-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ma sem lustálkodtam. A szomszéd octija, meghalt a kettőstömegű, meg a kulung is szénné volt kopva.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119359 üzenetére
Nem rohad, műanyag, a régiben elszakadt a membrán.
Joltee Kerékcsapágy lesz az. Nem csak a jobb, a bal is lehet. írtam már itt régebben az ellenőrzés módját. Keresd vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119398 üzenetére
Nem olyan, mint az új, de most már jobban megy és nem fog vészmódba kapcsolni. Meg kell nézni az összes nyomás csövet, valahol még ereszteni fog. Főleg az IC csöveit érdemes nézni, meg van egy műanyag toldat a jobb oldali nyúlvány alatt, ott lesz olajos a bajonet cső. Lassan épül fel a nyomás(4mp). Gyorsabban fel kellene fújnia a csöveket. Ha ezt megcsinálják, jó lesz.
A jobb oldali oszlop az elvárt abszolút nyomás, mellette meg amit a turbó tol. Padlón az elvárt nyomás majdnem 1bar. ugye itt milibarban és abszolút nyomás van, ebből le kell vonni a légkörit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119400 üzenetére
A reguláció most fasza, már csak a szivárgást kell megszüntetni. Remélem nem tettek a regulácba alátétet, hogy ne kormolódjon le, mert akkor alulról ilyen lusta lesz, ha nem állítottak rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119402 üzenetére
Átdobod manuális módba és leforgatod a 4.-et
-
Mágus2
Közösségépítő
A szomszéd octavia-ja kész lett. Szépen megy. A kuplung olyan, mint a vaj. Pontos, határozott, nem csúszik, nem ráz. Eredetileg LUK készlet volt benne, most SACHS ment bele. Kíváncsi leszek, meddig fogja bírni.
Kapott a váltó új olajat, meg lett kenve a váltó huzal és mechanika. Mikor elment kipróbálni, széles vigyorral tért vissza, hogy ilyen jó sose volt. Sokkot kapott.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119429 üzenetére
Telóról vagyok. Majd holnap megnézem gépen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #119451 üzenetére
Miért pont B5? Az 5.5 sokkal jobb. 130 lovas PD.
Geli. Ezen csak az látszik, hogy dzsuvás az egész. Amíg megy a klíma, nincs nagy baj, de én keresnék egy kompresszort.
atos19881101 Magas fordulaton nem képes csökkenteni a nyomást= végállás előtt szorul a regulácó, vagy rosszul van beállítva a turbón a vákuum dob.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119429 üzenetére
3000 fordulat alatt pontos, fölötte vannak gondok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #119459 üzenetére
Hmm,
Ez még bármi is lehet. Olajat cserélt már mióta megvan? Akkor a szűrőt miért nem?. Amúgy eltömődött szűrő ilyet nem csinál. Ha szerencséje van, csak a T szelep szórakozik vele az üzemanyagszűrőben, de nem lesz ilyen szerencséje. Vegyen mindegyik PD elemre új tömítéskészletet, azt cseréltesse ki, meg az összes üzemanyag csövet a motortérben ami nem száraz...(a tandempumpa környékén fogadjunk, hogy talál párat)
HA szeretne PD elemeket is cseréltetni, akkor már nem kell sokáig meghagynia a régi szűrőt, lassan, de biztosan...
atos19881101 Nem jó ötlet meghajtani, mert nem fogja tudni lejjebb vinni a nyomást. Ha már akad a végállás előtt, csak a pucolás segít. Az hiba, hogy nem pörgeted 3000 fölé, azért ragadt be. Melegen néha meg kell hajtani, nem kell sajnálni, persze csak ha minden OK. Most már nem erőltetném a hajtást.
Úgy működik a reguláció, hogy amíg áll a motor, ebben a végállásban tartja a vákuum labda rugója. Szóval, ha nem megy a motor folyamatosan támaszkodik a végálláson, beindítás után meg a vákuum legyőzi a rugó erejét és a másik végállásba húzza. Ha keveset jársz vele magas fordulaton, akkor üzem melegen soha nincs menet közben a másik végállás közelében. Ahogy növekszik a nyomás a rendszerben, az ECU elvesz a vákuumból és a rugó nyitja a VGT lapátokat, hogy ne forgassa az összes kipufogó gáz a turbó tengelyét. Egyáltalán nem árt neki melegen a magas fordulat, sőt ha nem forgatják, berakódik. Aki azt hiszi, hogy a magas fordulat kerülésével kíméli, az pont az ellenkezőjét csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119461 üzenetére
Ki kell menni legalább egy héten egyszer a városból és jól megkergetni.
Szerencsém van, mert Kassa egy katlanban terül el, bármerre indulok el, hegyi szerpentin van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119464 üzenetére
Ha bejut a víz, akkor belül elrohad. Maga a labda is tud szorulni, nem biztos, hogy a VGT szorul. De rá kell nézni mindenképp.
Hmm, akkor nem jól állították be az octavian, ha cserélték, azért olyan lusta alul. A tengelynek feszíteni kell végállásban a VGT karját. 1mm-el hosszabbnak kell lennie a tengelynek, mint a labda és a kar végállása közötti távolság. A tengely ennyit nyomódjon be a labdába. Csak akkor megy jól alulról és tudja szabályozni pontosan a nyomást a teljes tartományban. Csinálok egy videót a helyes beállításról a héten, van egy bontott turbóm.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #119491 üzenetére
Nem fokban van megadva. Hanem valami más egységben. A VAG-COM számolja valami hülye egységben, mert az üzemanyag hőmérsékletétől nagyban függ és a fordulat emelkedéssel csökken. Azért fontos hogy pontosan legyen belőve, hogy magas fordulaton se fogyjon el a szufla. Bár az csak a túl alacsony értéknél fordul elő, nálad meg túl magas.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #119493 üzenetére
Nem tudom, mert nem fokban mér, emiatt fokban nem is lehet pontosan beállítani. 1mm jobbra vagy balra a tárcsán valami 30 egység a VAG-ban. 50-55 egység az ideális érték. Basic settings 000 csoport és a jobb alsó sarokban TDI graph.
Nálad 80 fölött van, mert csak egy függőleges vonal van a grafikonon, de ugye a mesterek azt mondták, hogy az biztos jó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vargalex #119540 üzenetére
530mm-ert ír az ETKa mindkét oldalra, de a gyári számuk különbözik, mivel az egyiknek nem a közepén van a felfogatási pont. Ezt szokták ellensúlyozni az aszimmetrikus párossal.
3A1955425 a sofőr oldal, és 3A1955425A az utas oldal vagy 3u0998002 a készlet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
No, vezérlés szett megrendelve, a találkozóig remélem érkezni fogom felrakni.
7600 GS Litens (CANADA) a VW gyári beszállítója a feszítő görgőkben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -secret- #119684 üzenetére
Ha van gyerek vagy akár csak tervben, akkor én a passatR-line variantot venném.
A régebbi cc csak négy személyes, úgy látom ez már öt.
A csomagtartó jól pakolható, de a variant az variant.
Ha nincs garázsban a cc, télen minden ajtó nyitás csontig hatoló fájdalmas csattanással fog megtörténni, mivel mindegyik ablakot picit lehúzza miután a távikapcson megnyomtad a nyitó gombot. Amikor odafagynak az ablakok, szép hangot ad, márpedig odafagynak.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stoky #119733 üzenetére
Az izzító relé(109) ad áramot a motorvezérlőnek is meg a leállító szelepnek is az adagolóban. Ha az nem kap áramot, akkor nem indul a gép és hibakódot sem tárol el az áramellátás hiánya miatt... Erre kötik az összes riasztó immoáját. Az autó saját immo-ja másképp működik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stoky #119735 üzenetére
Akkor nem az izzító relét nézted, vagy nem jó az egyik ága. Ha kiveszed a 109 relét nem villan fel az izzítás és nem indul a verda, ha mégis, akkor nem tudok segíteni, mert beletúrt valami kábelbohóc.
Próbáld meg kicserélni a relét, hátha csak az szórakozik veled, de próbáld meg kivenni is, most már kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stoky #119738 üzenetére
Mindkettő kell az izzításhoz, viszont szerintem nem jó irányba indultál el. Szerintem a relékkel nincs baj, úgy működnek ahogy kell. 109 a fő relé 103 kapcsolja az áramot az izzító gyertyákhoz, viszont a 103-nak motorvezérlő adja neki a jelet, a 109-nek a kulcs kapcsoló . A motorvezérlő 5 fok felett nem ad jelet izzításra, mert nem kell. Egy rendesen beállított adagoló -5 fokig simán indítja a motort izzítás nélkül. Kimérheted nyugodtan, miután beindítod, akkor kapcsol az után izzítás, hogy hamarabb melegedjen és hidegen is teljesítse a kibocsájtási normát. 1-2 percig megy csak az után izzítás és 2500 fordulat felett lekapcsol, hallani, ahogy kattan a relé, miután visszaesik a fordulat, visszakapcsol.
Ha nyáron nem indul jól hidegen, akkor az adagolón kell ellenőrizni az előbefecskendezés értékét. TDI graph(VAG com vagy VCDS, motorvezérlő, basic settings, TDI graph, ). Egy grafikonon megmutatja az adott hőmérséklethez tartozó előtöltés értékét(50 és 55 között ideális). Ott lesz alacsony az érték, azért indul szarul. Ha ez rendben lenne, akkor egyszerűen levegősödik az üzemanyag kör. T szelep tömítései okoznak ilyet az üzemanyag szűrőben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stoky #119740 üzenetére
Vannak bubik a csövekben? A szűrő és az adagoló között gyárilag az egyik cső átlátszó, ott látni ha szaladnak a bubik az adagoló felé. Az adagolót nem kell megbontani a beállításhoz, az ellenőrzéshez meg csak diag kell. Az adagoló szíjtárcsáját állítva lehet változtatni az előbefecskendezési értéket. Ha szerzel diagot, megjrom, hogy mit kell csinálni vele. Fél órás meló, de megéri rendbe tenni.
A szűrőbe be van dugva egy műanag T szelep, egy hajlított mickey mouse fülre emlékeztető acéldrót tartja csak a helyén, azt kihúzva fölfelé kijön a szelep, csöveit nem kell levenni. Elvileg egy kék és egy fekete tömítésnek kell rajta lennie, azokat előtte vedd meg, mert minden szétszedésnél cserélni kellene, meg minden szűrő cserénél is. Minden 3. szűrő cserénél az egész szelepet is cserélni kellene, de ezt sokan hanyagolják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #119774 üzenetére
Nem tudja a superb, csak az újabb vezérlővel szerelt octavia2. Igen, lekapcsolja indítózásnál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!