-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabadi
tag
válasz zsolt19900 #172914 üzenetére
Mi raktunk 6-os váltóba [link] és jobb lett sőt, az elvártaknál többet hozott. Ismerősöm németbe jár és idegelte a búgas.Elmondasa alapján tünetmentes lett, hát azóta nem beszéltem vele. 120km/h körül búgott. Akkor nagyon tetszett neki.
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #172929 üzenetére
nos vásároltam egy
"Xado Fémkondícionáló Maximum 1 stage"-t amint alkalmam nyílik rá beletöltöm az autóba, aztán majd referálok, hogy mit tapasztaltamFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
simonjoe
őstag
válasz zsolt19900 #172951 üzenetére
Kíváncsi leszek a tapasztalataidra. Én kora tavasszal nyomtam bele a CC-be, de semmi konkrétumot nem tudok írni róla.
Előnyei:
Felújítja az alkatrészek felületét és védi a folyamatos kopás ellen.
-Erről nem tudok nyilatkozni.
Kiegyenlíti és megnöveli a kompressziót a hengerekben.
-Erről nem készült a kezelés előtt mérés, így szintén nincs tapasztalat
Az olajrendszer nyomását a névlegesre visszaállítja.
-Szintén nem volt mérés ez irányban sem
Védi az alkatrészeket a túlterhelés okozta túlmelegedés ellen.
-?????
Javítja a motorolaj kenési tulajdonságait, és a motor szerkezeti egységeinek súrlódási paramétereit.
-?????
Csökkentheti az üzemanyag fogyasztást.
-Csökkentheti, de nem tette.
Növeli a motor teljesítményét és a gyorsulást.
-Lóf@...szt növelt, nem teljesítményt (bár ezt sem mértem előtte) és gyorsulást!
Csökkenti a motorzajt és a vibrációt.
-Ez szintén Lóf......
Megnöveli a motor élettartamát.
-No, erről majd 10 év múlva!
Szóval nálam ezek a tapasztalatok.Joe
-
papg79
tag
válasz zsolt19900 #172955 üzenetére
Szia! Köszönom a választ. Majd akkor belehallgatok abba is. Ami most nekem nagyon zavaró, hogy mikor bejön ez a hidegebb idő, az alapjárat időnként beremeg, alig észrevehető, igazából csak az ülésen érzem. Amint bemelegszik el is múlik ez a remegés, és például nyáron nem is éreztem. Fogalmam sincs, hogy ez mitől lehet. Az autóban egyébként 320 ezer km van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #173875 üzenetére
Az a kérdes, hogy a furatban lóg a csavar, vagy csak a szilent lóg a csavaron. Nem mindegy, mert első esetben csak meg kell húzni a csavart, második esetben kuka a szilent.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #173877 üzenetére
Lelazulhat. Húzd meg rendesen, a csavar ott nem mozoghat.
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #173879 üzenetére
Az ha megvan huzva nem szabad mozognia, max a szilent tud erdekes dolgokat muvelni, ha pl a fem perselybe a gumi mozog(lattam mar olyat, hogy csuszkalt jobbra-balra) stb. Sot nekem az elozo autoban a csonkallvanyban levo fem perselyeket is szetverte egy pek es forgott az allvanyba.Tehat hiaba megvolt huzva a lengokar gombfejenek a csavarja,amikor alaszedtem a kormanyt mindig kattant egyet.Az anyat raadasul szepen letekerte es kiesett a lengokar.A felni fogta meg, hogy ne az uton huzzam
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #173922 üzenetére
A másik oldal is ilyen? Ki kell venni a lengőkart ha szakadt a szilent, akkor cserés. Szerintem szakadt lesz.
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #173970 üzenetére
akkor ott elment valami megint.bolcso csavarjait asszem 120nm koruli ertekkel kell meghuzni.ha annyival volt kb annak nem szabad elmenni.lengokar csavarokat is 100korulivel.majd kesobb belinkelem a tablazatot.
Kormanyosszekoto is tud vicceskedni.Pont 1-2 hete volt nalam is meg Atos forumtarsnal is anomalia vele
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #173978 üzenetére
nekem esett mar ki a gumi a femperselybol a hatso nagyszilentnel...volt amikor maga a szilentet hagyta el a lengokar erdemes a jominoseget megvenni, mert tud bosszusagot csinalni a gyengebb
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #173970 üzenetére
jó az a hart szett ha nem mozdulsz ki a garázsból... Szerencsés vagy nekem nem ment el 1 évet...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #173994 üzenetére
Eddig 4x vettem ebay-rol 35ezer kornyeken lengyelbol lengokar keszletet.A legelsot 3 eve es koszoni szepen azota is megy a kolleganak.Felenk sotet szabolcsba eleg tragya utak voltak.Iden sikerult valamennyit javitani a szinten.Szoval felenk a boltba is azt mondjak, hogy ide jo a 45ezer forintos "keiko japan" mert nem fog tobbet birni, mint barmelyik dragabb
Meg amivel nem szivtam az a master-sport lengokarok.regi audimba olyan lett rakva es semmi panasz nem volt ra 50ezer km alatt.Regen carmixrol betudtam szerezni....mar maga a szilentek is joval vastagabbak,bikabbak voltak mint az erdetiek.ra volt irva 80.000km vagy 2 ev garancia
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #173996 üzenetére
mennyi km-et birt a hart? megmondom oszinten en meg nem talalkoztam ilyen szettel. a gombfej resze lenne ezeknek a fontos, hogyan van megoldva.szilentet lehet cserelni
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #173994 üzenetére
Anno full új első futóművel vettem az A4-et, ~70.000-et raktam bele és hibátlanul teljesített. Pedig sportfutómű + full ültetés + 17-es kerekek voltak alatta.
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #174015 üzenetére
sajnos ez ilyen.bele lehet futni eleg osszetettre sikerult ez a futomu.
kk831228: Nekem is sachs volt gyarilag az a6ban meg ebben az a4ben.az a4 b5 boge.Azert belegondolok, nem egyszer 20eves autobol meg en vettem ki a gyari cuccokkat nem kis teljesitmeny.Tiedbe is ha meg valoban gyari a hatso az se gyenge
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #174581 üzenetére
A testkábel alatt csiszold meg a karosszériát.
-
gzbotii
veterán
válasz zsolt19900 #174581 üzenetére
"Mi lehet a hiba ill. a megoldás, ha az autóban elinduláskor (amikor tart az izzítás és utóizzítás kb. addig)"
Nekem a műszerfalon villogott minden + össze vissza gyultak. Gyújtáskapcsoló volt a ludas. Korábbi hsz-emiben linkeltem videót is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz zsolt19900 #174595 üzenetére
Tudtommal az izzítás addig nem kapcsol le, amíg a motor be nem melgszik - ergó, attól, hogy nincs ott a műszerfalon az ikon, még izzít.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #174694 üzenetére
Egyszerűen lekormolták. Nemhasználják magas fordulaton. Csak a dugattyúk tetején van korom, nem érdemes vele foglalkozni. Meg kell hajtani heti rendszerességgel, attól magához tér. Nem csak rövidtávokon, de el kell vinni kicsit messzebre is, hogy rendesen bemelegedjen, utána lehet neki adni egy kis szelet.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #174699 üzenetére
Szerintem tankold tele valami rendes benyával, melegítsd be rendesen, aztán hadd menjen.
Ha jól emlékszem te ráadásul Pécs környéki vagy, 2-3x megkergeted felfele úgy ahogy illik, aztán neked is jó lesz meg az autónak is...Azért csak ésszel, főleg ha nyálkás az út! Van ott elég fekete tábla...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #175042 üzenetére
-
buci30
addikt
válasz zsolt19900 #175042 üzenetére
Köszi ezt a hosszú választ 😊
Nem dőlt el az 1,6 őszintén most kacsingatok 1998 Audi A4 B5 2.4 benzines felé.
Jó állapotba van az abs néha kikapcsol és vissza rúg a fék de ezt most ünnepek után viszi szervizbe és jó lesz.
"1998 Audi A4 · Sedan · Kilométeróra állása: 184 000 kilométer (ez szerintem nem valós de ezt beszéltük hogy nem foglalkozom vele)
Műszakilag fel lett ujítva motorikusan hibátlan állapotban van esztétikailag vab pár hibája. Ezek pár karc holnap kapok képet róla. Digitális klima elektromos ablakok elöl. 2,4-es motor 165 L "iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #175166 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #175166 üzenetére
Ez kereszt motorosokra van, azoknak a másik oldalon van az IC. Szerintem nem fog passzolni. ;) Vegyél egy Hella vagy valeo újat, motorkód alapján, az már túléli a motort. :)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #175174 üzenetére
RS4-hez valót nem lenne egyszerűbb berakni? Elvégre B5 az is. Mondjuk jó kérdés, hogy mennyi plusz hely van ott a lökös mögött.
[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
válasz zsolt19900 #175924 üzenetére
Ötös golfban már nem volt adagolós dízel, csak pd.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz zsolt19900 #175945 üzenetére
Gondoltam, hogy a 90 lovas miatt írtad, de az már nem a régi adagolós, hallgasd csak meg ezt [link] , vagy itt van akár bul07, igaz hogy neki nem golfban, de szintén 90 lovas pd-je van.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #175945 üzenetére
Euro 4 már mind PD
-
bul07
nagyúr
válasz zsolt19900 #176469 üzenetére
Köszönöm megjött
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
PC4200
tag
-
bftsroli
csendes tag
válasz zsolt19900 #178014 üzenetére
Szia!
Uhh nem hangzik valami jó!
Köszi a tippet, mindenképp utánanézek! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #178618 üzenetére
G 052911A2 stimmel. Feltölteni kb 2,3 liter kell. + litert vegyél, bár lehet annyi nem fog bele menni, ha nem jön ki mind.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #178734 üzenetére
Ha van esp benne, akkor lehet értelme, de nem feltétlenül szükséges
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #178736 üzenetére
tehetsz bele dot5.1-et.visszafele kompatibilis
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #179040 üzenetére
egy idosebb szekeren mar en is igy allok a feknek.gumi fekcsovek + komplett munkahenger felujitas.sajatomon mar szivattyuztam a fekkel, megtanultam.....
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #179100 üzenetére
még egy másik ötlet jutott eszembe egy videóból: a csávó légtelenítéskor nem az alapbeállításokba lép bele, hanem az output test részen "dolgoztatja" meg az abs tömböt
az még járható út lenne, hogy pedál felpumpál, kimeneti tesztként abs megmozgat és ezt eljátszani a kerekek sorrendjében és persze töltögetni folyamatosan a fékfolyadéktartályt?
persze, ha van megoldás arra, hogy ne az error üzenet fogadjon, akkor szívesen megcsináljuk az "alap" módszer szerintFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
1stVikman
senior tag
válasz zsolt19900 #179101 üzenetére
Output teszt jó lesz, máshogy nem tudod megjáratni az abs-t.
-
bul07
nagyúr
válasz zsolt19900 #179124 üzenetére
Az oké ha fellevegősödik
De ha ahogy elmondta a szerelő hogy ő hogy csinálná akkor is kell VCDS
Tartály leszív, majd felönt teljesen, hátsó kerék kezd, felpumpálni nyomva tartva majd légtelenítő csavar megnyit majd zár megint felpumpál és így tovább, folyamatosan figyelve hogy a tartály felénél se örüljön le jobban, és így minden kereketTehát fő kérdés az hogy VCDS nélkül is ki lehet e cserélni úgy hogy még az ABS kocka minden porcikájába kicserélődjön az olaj?
Ja és persze ez egy 2005-ös kocsi
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #179124 üzenetére
Hm, akkor lehet ezert erzem gyengebbnek a fekemet, mint amilyen regen volt...
-
Gyula84
veterán
válasz zsolt19900 #179271 üzenetére
ez csak egy kód, én a kábelt nézném végig mert zárlatot ír, de majd mágus megmondja a tutit biztos tud valamit
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #179457 üzenetére
a flennor benzincsovel mar volt dolgom.meterre aruljak es eleg jo minoseg
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179457 üzenetére
Volt még a csomagtartóban a múltkori csőből szerencsére. Ez is olyan amin van szövet kívülről.
Ma átnéztem a csöveket. Egy helyen volt kissé gyanús, mégpedig a turbó labdánál. Azt megcsináltam. Valamelyik nap csinálok megint logot aztán kiderül javult e.
Mágus
Okozhat ilyen hibát a tandempumpa is? A pöcsét néztem, az nincs kilazulva. Cooler csöveket is átnéztem, nem fúj ki sehol szemmel láthatóan. Maf-ot is megtisztítottam... ha meg mindig szar lesz, felgyújtom./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
i-sti
senior tag
válasz zsolt19900 #179549 üzenetére
Pontosan.
De úgyis kinyitottam.
Így vagyok mérés videóval is, tudom hogy az van a link mögött de úgyis megnézem, mindig feldobja hangulatomatNovum Forum Siculorum
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
Próbáld ki, hogy a fék szervó vákuum csövet ledugózod
-
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
Hangja nem volt amikor elment?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
Fék nem puha?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
rob210
nagyúr
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
A devanderen van egy cső, vákumcső, azt biztos nem cserélted és valószínű, hogy az ereszt vagy lukas, vagy kirepedt, vagy csak nincs a helyén a csatlakozója.
Nemrég szívtam egy ilyen hibával.
Ráadásul csak a csövet kellett visszarakni a helyére.A fékmunkahenger alatti lukba megy az a cső amire én gyanakszom.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #179955 üzenetére
Beindítás után mozdul a geo kar?
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179983 üzenetére
Annak biza. Jó rozsdás ott minden. Mérj vákuumot a labdánál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179985 üzenetére
Melyik volt a rossz?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen