-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz bitpork #191300 üzenetére
És ez most Q hanyas? Nem vagyok otthon annyira a suv-okban.
Asszonynak a nagy mániája hogy minélújabb meg minélsuvabb autó kell.
Előzőleg vettünk neki egy 2000-res Honda HR-V-t mert hogy magas, aztán a következő autójánál kiderült hogy a Prius 3 még kényelmesebb és még könnyebb beszállni, hiába nem suv.
Nekem meg ez az emelt Alltrack Passat épp eléggé suv, ennél suvabb nekem már fölösleges.
Persze szépek, meg tetszenek de ha már ekkora légellenállása van akkor egy egyterűbe azért mégis több mindent lehet beSUVasztani, több a fejtér, majdnem fel lehet állni. Nemhiába sofőrös limuzin helyett a Multivant preferálják adiktátorokvezetők.
Természetesen suvnak ejtem, nem eszjúvínek.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #191317 üzenetére
Aha biztos....
Ez, hogy jött most ide?
Ki mondott ilyet, vagy mi van?Nem rossz verda, de nekem nem akkora durranás külsőre mint annó az előző Q7. Ennyi.
(plusz az érthetetlen gyártási dolgok, hogy a Facelift modellel, miért nem kaphatta volna már meg az új teljes érintős belsőt, azt sem értem. Majd 2026-ban elég rosszul fog kinézni, hogy 10+ milliót kérnek egy 10+ éves belsőteres autóért)Mi volt az oka amúgy a cserének ? Vagy csak szimplán, legyen újabb alapon ?
Minden jót, hibamentességet hozzá![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #191319 üzenetére
Jaa oké.
Már megijedtem. Semmi rossz szándékom nem volt a mondandómmal. Szerintem ennyire már ismerhettek talán.Hát amúgy is drágulás van a használt autó piacon amblokk.
ui:
Jut eszembe.
Mégis csak eladom az A6-ot. Van aki megfizeti a múltját, így nincs szívem tovább otthon állni hagyni A héten el is viszi ha minden igaz.
Szegényke. 10 évig velem volt, lehet megfogom bánni később[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #191417 üzenetére
Persze hogy öli, ha állandóan 5-10 literrel jársz. Egyértelmű.- De nem az, hogy negyeden van a tank, pláne nem az hogy, látsz egy videón egyetlen egy alkalmat.
Ezért nem értettem miért releváns a kérdés. Most se értem de mind1.
Nem szoktam vérre menően fórumozni , attól még, hogy megmondom az én nézőpontom az egészről és az picit nyers,nem jelent semmit (egyetlen egy dolog ahova írok csak is a PH, se face se más fórum se csoport se semmi)Felőlem béke van meg minden
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Yahoo
aktív tag
válasz bitpork #191356 üzenetére
Sikerült a végére járnom a dolognak, hátha másnak jól jön, leírom.
VCDS-t rádugtam, a külső hőmérséklet jeladó hiba nem jött vissza, a climatronic self test sem dobott semmit. Lebontottam újra a kormány alatti burkolatot, és jobban szétnézve, jól elrejtve a relék alatt van két biztosíték. Egy 40A és egy 50A, a narancs színű 40A-s volt a ludas, azt kicserélve rögtön beindult a venti. Most már csak azt remélem, hogy nem valami kontakt / zárlat hiba miatt ment ki. -
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #191566 üzenetére
"elektronika halálozott el , uh cserélni kellett a csiguszt."
Minek?
Nálam is meghalt az A6-on annó, a gyári új pedig hibás volt,nem lehetett feltanítani. Egy bontott gyári került rá vészmegoldásnak,azóta is tökéletes.
Lehet külön cserélni.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #191568 üzenetére
Össze kell tanítani az oké. (a bontott gyárit is rákellet tanítani) A fojtószelepet is vagy a szívósort is fel kell tanítani.
Nem értem miért volt indokolt a komplett turbó csere, Na de mind1 csak érdeklődtemKúúhétyye jóóó? Mit fogyaszt vegyesbe stb ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
laabom
tag
válasz bitpork #191572 üzenetére
A műszerfalat biztos nem szereltetem ki még gariban sem szétszedetni, mert attól nem hinném, hogy jobb lesz mint volt, sőt talán rosszabb is. De igazából a középső pohártartó / kézifék körül jön a hang, ha onnan hozzá lehet férni esetleg tudnak valamit csinálni. Augusztusban megyek szabira addigra akkor szólok nekik, hogy nézzék meg aztán vagy tudnak vele csinálni valamit vagy nem..Csak tudod zavaró kissé. Ha gariban megcsinálják oké, ha nem akkor így marad...Fizetni nem fogok érte az biztos..
Köszi azért a tippeket
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #191606 üzenetére
Jóóó reggelt!!
Két céget néztem ki, és ajánlották is mindkettőt.
Ez az egyik:
[link]
Itt mint olvasod, nem kell várni, ha a leszereltet viszed, kassza 30eHUF.
A másik:
[link]
Itt egy ismerős csináltatta, (2015-ös Tuareg) 40eHUF.
Valszeg az első lesz, kevésbé tartom macerásak, és nem az ár miatt! Jobban össze is tudom így hangolni a munkát a szerelővel. Amint este átviszem hozzá, leveszi meg a turbót is, és míg tisztítják addig visszaviszem a bontott turbót. Majd a szerelőhöz vissza a tiszta szűrővel. Másnap meg viszem futóműveshez beállíttatni, mert állítólag a leszerelés miatt azt is meg kell bontani, visszaállítani nem tudja, ezért azt is intéznem kell.Joe
-
-
iceQ!
addikt
válasz bitpork #191656 üzenetére
Így meg rettentő gusztustalan.
Lehet jobban járok egy motorháztető cserével vagy inkább újra fényezés?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #191726 üzenetére
A családban, ideértve feleségem családját is, még nem volt nem kurblis üléssel szerelt verda és ez pillanatnyilag is bő tucatnyi autót jelent, köztük 3 db 3 évnél fiatalabb.
Némelyikben klíma sincs, semmilyen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #191731 üzenetére
Állati nagy a különbség a kényelmes és a majdnem kényelmes ülés között. Ez viszont embertől, testalkattól függ.
Személy szerint hosszabb utakon 2-2,5 óránként megállok pár percre, legalább körbejárom a kocsit, mozgok egy kicsit, felfrissülök. Nem mindegy, hogy ezeket a megállókat várom-e.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szika87
aktív tag
válasz bitpork #191795 üzenetére
Persze mindent cserélek rajta ha a baja van. De azt se szeretném hogy mi van ha tényleg semmibaja magának az érzékelőnek és feleslegesen rendelem be őket, mert egyébként lehet csak a kábel van szakadva valahol, vagy ahogy a rbalint88 fórum tag is írta lehet csak a csatlakozót kell kitakarítani. A jelenségre voltam kíváncsi h mi köze lehet a hideg/meleg ingadozásnak. Pédának okáért tegnap egésznap működött, ma hidegebb van, mindjárt nem jó. De ha délutánra melegszik az idő a nyakamat teszem rá hogy megint jó lesz. Erre lennék kíváncsi h kábelköteget kell-e cserélni vagy érzékelőt, vagy a csatit kell megtisztítani.
We are here for a good time, not a long time.
-
Tin
veterán
válasz bitpork #191843 üzenetére
Ez egy kib.szott VW Golf, ember, nem egy Audi Q7 vagy egy Mercedes! Egy Skoda/VW markaszervizbe vittem a kocsit!
A legdragabb ar, amit netes forumokon talaltam, 300€ volt, de azert mindent csereltek a csavonak, meg fekfolyadekot is. El se merem kepzelni, arra hany orat szamoltak volna el.
A szerelesi idovel meg pontosan tisztaban vagyok, mivel csinaltam mar. Egyebkent vannak ilyen olajcsere-kozpontok (nyilvan nem garis autokhoz), egy ilyen olajcsere szurovel es olajjal meg persze munkadijjal egyutt 100-120€ korul van. Ez nem mas a VW szerviz reszerol, mint egy arcatlan lehuzas, es akarmennyire is probalod vedeni a munder becsuletet, ezzel csak felgyorsitjak az elkerulhetetlen folyamatokat, mert ezek utan ki megy oda? Szerinted itt miert csak 2 evente kell olajat cserelni, es miert 30e km a ciklus? pontosan azert, mert a vasarlok sem hulyek.
-
Tin
veterán
válasz bitpork #191863 üzenetére
Ezt most ugy mondod, mintha nem a gyartok talalnak ki, hogy ez ilyen legyen, nem a gyartok szabnak meg az eszkozok arait, amivel az autokat javitani kellene, es nem a gyartok irnak elo a szukseges vizsgalatokat. Olajcsererol beszelunk egy sz.ros Golfnal, nem motorgeneralrol...
Remelem a dugokulcs ara nem ment fel az olajleereszto csavar kicsavarasahoz, ahogy a kezi ero sem, amivel lecsavarja a fenti olajbetoltot sapkat. Esetleg kicsit dragabb lett, hogy megboritja az olajos flakont? Vagy szerinted atvizsgalas cimen szetkapjak az autot es ujra osszerakjak, nem csak ragudjak a diagot?
Nem szerelesi arakrol beszeltunk, hanem sima karbantartasrol. A Q7-be meg nem 4.3 liter olaj megy, gondolom, es az elejen nem egy csumpi VW logo van.
-
Tin
veterán
válasz bitpork #191922 üzenetére
Sajnos nem, a lényegi dolgai a listának tényleg nevetségesek. Gyakorlatilag egy műhelyPRN alap átvizsgálást jelent, ami mennyi is, 20e Ft? Ehhez a technológiára hivatkozni felesleges. Ahogy az olaj vagy szűrő cseréhez is.
Ha visszaolvasol, a többség szerint is lehúzás az egész, ahogy szerintem is. Pofátlan lehúzás, mert ha nem kopasztanák a kötelező szervizeseket, nem tudna működni a bolt. Ezek biztosítják az állandó bevételt.
Bemész a Mekibe pisálni, de rendelj hozzá minimum ezerért kategória. De valószínű az összes márkaszerviz ezt csinálja.
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #191922 üzenetére
Jézusom, ez nagyon beteg aki erre weboldalt készített
Igazatok van mindkettőtöknek amúgy, csak te (meg énis) elfogadjuk és túltesszük rajta magunk, mint sem idegeskedjünk.
De TIN-nek full igaza van, rohadt lehúzás az egész 400%-osan!! A legjobb ha ezért cserébe a falu széli , sufnituning hozzáértésével rendelkeznek a Márkaszervizben is.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
_NCT
őstag
válasz bitpork #191984 üzenetére
Pont amit írtál, Big Man-el ( akár hab, de inkább a spray) az elpárologtatót kicsit letisztítani, de csak azt, a szellőzőjáratok fertőtlenítéséhez inkább bomba. A klíma bekapcsolás esetén nem büdös, csak a kikapcsolás után van poshadt szag (ezt másik topikban leírtam, csak ez specifikusabb a szerelés része miatt). Több oldalon is azt írták ez a kikapcsolás utáni szag az elpárologtatóra, vagyis az ott megtelepedő gombák és baktériumokra vezethető vissza.
Attól félek, ha elviszem klímáshoz, az sem fogja rendesen megcsinálni, csak telefújják habbal vagy beindítja az ózongenerátort és jónapot. 1 hónapja volt ózonos tisztításon ahogy megvettem, illetve pár hétre rá bedobtam egy prevent bombát, de a szag maradt ha kikapcsolom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Projektor topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!