- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #137059 üzenetére
Nem, az olajos tartósabb mint a száraz. Cserébe a száraz könnyebb és kisebb a hajtási vesztesége.
Mivel a DSG nem automata váltó ezért van benne DMF szóval ha leállításnál csattan akkor engedd el. Ha ránt váltáskor hidegen/meleg akkor szintén ráköltős lesz mert akkor már megvan égetve a kuplungtárcsa.
Kormiban most cca 230k km van óra szerint (nem újkorától van nálunk szóval kitudja mennyire van előretekerve az óra) a DMF még oké de már 1-esben van, hogy ránt...
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #137137 üzenetére
2,5 hónap nem olyan gáz, külföldön dolgozó ismerős autója simán áll ennyit sokszor. Csapágyak meg a gumi nem szereti a sok helyben állást de ezt még lábon is kibírja simán. Ha jó az akksid akkor riasztót se lőném le, a gyáriak kevés áramot vesznek fel nagyon (kivéve ha riaszt). Főleg, hogy nem egy lapos elem van benne hanem egy bikább telep.
Esetleg utazás előtt/után rátenném egy okos töltőre és akkor be vagy biztosítva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #137141 üzenetére
Akkor az utólagos lesz ha pin pados. Ha van töltőd akkor azért utazás előtt tölts rá, nehogy önkisüléses legyen az akksi (vagy elég ha mész vele egy nagyobb karikát a lényeg, hogy tartósan járjon közepes rpm tartományban, ott már tölt a generátor rendesen).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137912 üzenetére
Visszavált de addig is kapja a henger a
törődéstterhelést. Én áthúzom S-be inkább előzés előtt és akkor visszakapcsol, úgy már fordulatról indul meg a gép. Meg engem zavar az a kis lag amíg eldönti,hogy mennyit váltson vissza. Kb 1 sec de akkor is zavar így meg nincs lag.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137916 üzenetére
Az előzője manuális volt.
Jah ne is mondd... kb nekem fáj mikor reggel pl be kell férni két autó közé a másik sávba és elforog 3,5k-ig miközben még az ülés sem melegedett meg alattam, nem hogy a motorban az olaj...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137924 üzenetére
Ha előbb kinyírod az csak nekik jó, előbb veszel új autót.
mod:
Salmi: Nem hangzik túl jól... Jó esetben megúszod egy DPF és EGR pucolással, rosszabb esetben cserés mind a kettő.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #137986 üzenetére
Az Kormiban is kattog folyamat, nagyon idegesítő. Bár a car dízel hangja miatt úgyis állandóan bömböltetni kell a rádiót, hogy ne legyen hányingerem.
mod:
Morris: Most, hogy Munezt töröltem az összefoglalóból te kerültél az első helyre.
Munez: Az Opel topikba betegyelek az összefoglalóba?
mario1012: Kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kk831228 #138491 üzenetére
Ha pontszerűen (nem) hűl, akkor is vetemedhet. Pl fékezel egy nagyot és továbbra is állsz a féken (főleg automatákat érint ahol nincs autohold) akkor a betét alatt sokkal-sokkal lassabb hűl vissza a tárcsa mint ahol a betét nem ér hozzá és máris megvetemedik a tárcsa.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az normális, hogy üzemmelegen az alapjárat 900 rpm (EA189)?
Nem megy se rádió, se klíma, se a világítás se semmi fogyasztó (direkt lekapcsoltam mindent), a motor teljesen üzemmeleg.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #138547 üzenetére
Azért volt fura, mert a Wagon elketyeg 650 körül is melegen. És eddig nem volt ilyen magas a melegjárati alapfordulat. Jó most megkapta a nemcsaló szoftot de attól még nem kéne 900-on tekernie... AMúgy pont pályázás után vettem észre, hogy 900-on teker. Lehet nem tudta befejezni?
i-sti: Akksi 3 éves 72Ah-s Exide az még elvileg oké kéne, hogy legyen. Hétvégén mentem vele pályán tartósan pályatempót szóval elvileg regen se kéne még neki... a dpf is kb 1 éve vt cserélve meg az egr is.
De hát ennél a kocsinál sose lehet tudni...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen