Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #166900 üzenetére
Nálunk is az asszony szokott sírni, hogy lassabban, de csendben volt, ami azt jelenti, hogy az ingerküszöbe alatt mentünk. Ha a saját autóm lett volna és tényleg a határait kerestem volna, akkor egy hétig nem aludtatok volna.
Ha nincs tábla, 90 meg van engedve, akkor is, ha félnek az emberek.
Egyébként elmarad a rally azon a szakaszon, mert lassító keresztcsíkokat festettek fel a kanyarok előtt, amik olyan magasra sikerültek, hogy a szervezők veszélyesnek ítélték a rally rendezését. Azon a szakaszon minden év májusaában volt a rally. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #166922 üzenetére
A nyomatek es a teljesitmeny nagyon szoros kapcsolatban van, ugyanis P=M*w, azaz a teljesitmeny a nyomatek es a fordulatszam szorzata. Lehet szamolni mind a kettovel, csak a nyomatekkal szopas, mert az a motor nyomateka, a motor fordulatszam alapjan visszaszamolva. Tehat a kocsi gyorsulasahoz elobb az atteteleken es vesztesegeken keresztul ki kell szamolni a kerek tengelyen levo nyomatekot, majd a kerek atmerojevel a kerek keruleten levo erot, majd ebbol levonni a nehezsegi erot es a kozegellenallas altal keltett erot, majd leosztani a tomeggel, hogy megkapd a gyorsulast.
Ehhez kepest a teljesitmenyt megszorzod a hajtaslanc hatasfokaval, amivel megkapod a kerekre eso teljesitmenyt vagy leolvasod a dyno szerinti kerekre juto teljesitmenyt, levonod a kozegellenallas teljesitmenyet es a helyzeti energia teljesitmenyet es a tobbi mar a sebesseg novelesere forditodik.
Az a baj a nyomatekkal szamolassal, hogy az attetel nagyban fugg a sebessegfokozattol, mig a hajtaslanc vesztesege sokkal kevesbe es nincsen megjelolve az egyes fokozatok valamint a vegattetel az alap adatok kozott, tehat enelkul hasznalhatatlan parameter a motor nyomateka.
Arrol nem is szolva, hogy a benzines es dizel motorok nyomateka nagyon elter, de az attetelek hianyaban szinten nem osszehasonlithato adat. Viszont a teljesitmeny az univerzalis, fuggetlen a sebessegfokozattol.
Tehat, mit is kene pontosan atgondolni?
UI: 500LE az P=500le*735W/le=367.5kW. Ha itt 1NM a nyomatek az azt jelenti, hogy 367500 a motor fordulatszama(hajtaslanci vesztesegek nelkul). Ez lehetseges?
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz bitpork #167326 üzenetére
A működésében sem vagyok biztos. Azt sejtem, hogy a folyadék nyomás hatására jön elő, és akkor valóban egy rugó húzza vissza, amit kicserélek és jó idő? Vagy nem annyira egyszerű, mint amennyire én ezt képzelem.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
válasz bitpork #167401 üzenetére
Ok megtaláltam az okot. Mindenki szeretne ennyi nyomatékot
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
VIBO
őstag
válasz bitpork #167401 üzenetére
Igen pont olyan mint focvis-é
Csak ez fekete és még van rá gariElég mindenre, csak hát bennem van a bugi, hogy ha kicsit még jobban menne, esetleg kicsit összébb lenne hangolva és kevesebbet enne az se lenne baj.
Nem feltétlenül ragaszkodok hozzá, csak gondolkodom, hogy lehetne-e valamit optimalizálni még jobban és esetleg ha jobban menne az se lenne baj
Szétbaszni se akarom a verdát persze
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #167453 üzenetére
Hmm.. és mitől indulnak ezek ilyen “nehezen”? Az enyém 1 fél tekerésre már pöfög.
A kolléga amúgy hanyagolja a szekeret. Nem volt meg az a plusz, ami miatt kellene neki. Azt mondta olyan volt, mintha az én Superb-ben ült volna.
gzbotii
Nem tudom, hogy minek a jele. De szemèly szerint nem hiszem, hogy egészséges az ilyen hang.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #167470 üzenetére
Persze jogos. Én csak a sokat futott PD-mből indulok ki, hogy az szinte kulcs elfordításra már égeti a gázolajat. Ennek az A6nak meg kellett azért pár tekerés.
Én meg csak egy hozzánemértő amatőr vagyok, ezt meg is kaptam ma a fejemnek.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #167470 üzenetére
Ezt a részét én se tudom pontosan ennél a konszernnél.
De az offtopiknál, a pördületi érték miatt van.
Azaz a nagynyomásúnak fel kell venni a fordulatot és az érzékelőknek is életre kell kelni.
Ez meg csak meghatározott fordulat után lehetséges.
De a hangján hallatszik mi az egészséges indulás és mi a nyűglődős.Renault power
-
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #159254 üzenetére
Ahogy itt megtudtam thermo top tt-v kiegészítő fűtés van a kocsiba
Létezik hogy így 13 fok környékén is bekapcsol?
Mert most reggel is első indítás után alapjáraton kiállok, és utána még ketyeg egy két percet mielőtt elindulok és mintha hallanám hogy beindul
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #168655 üzenetére
2 napot állt.
Még két furcsa dolog.
Ha ráadom a gyújtást, picit megmozdulnak a törlők, anélkül, hogy be lenne kapcsolva.
Ablaktörlés közben ha kiveszem kulcsot és vissza teszem, csak egy kis idő után kezd el törölni, nem egyből.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kés topik
- Rise of the Ronin (PS5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Magisk
- Rendszergazda topic
- Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen