-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Igazság szerint az a mutató mindig 90 fokon áll ha a valós vízhőmérséklet kb 75 és 105 között van. Nagyon csalós az a mutató.
Egy passatos srác csinált erről egy baromi jó leírást:
"A műszerfalon a hűtőfolyadék hőmérséklet sajnos nem teljesen a valós értékeket mutatja. Az 50°C és a 130°C pontos érték, 75-107°C között a mutató függőlegesen áll, mintha végig 90°C lenne. Ez azért megtévesztő, mert 74°C-os hűtőfolyadék esetén már majdnem 90°C-ot látunk, valamint csak 108°C-nál mozdul tovább a mutató." [kép]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Speeedfire
nagyúr
Sasem vagy, biztos munkahelyi (moderátor) ártalom.
Én van, hogy unalmas időkben bele-bele lapozook. Pedig nem mai darab a gép.
Nem ér meglepetés mondjuk, hogy ha gyújtáson van a kocsi, akkor nem tudod kinyitni a tanksapkát.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Németeknél olvasgatva úgy látom, cserélgetik az olajat az Aisin TR-80SD-ben is rendesen, "maintenance-free" ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
-
-
-
-
VR6-Fan
veterán
nem megbántásból de kicsit zavart érzek az erőteredben
eleve maradjunk annyiban, hogy olyan olaj ami bele fér a 0W-s hideg viszkozitási osztályba, jobban ken (és könnyebben szivatyúzható) mint egy 5w/10w stb.
és mi az, hogy utcai körülmények közt nem ken rendesen?!
ez a fullos vw szabványnak megfelelő olaj, ez se 10centistoke 100fokon ha jól látommeg, hogy egy adott sikló csapágyazásnak mi az ideális viszkozítása, így kijelenteni, hogy 10centistoke, oltári baromság szerintem!
Miért is? mert mondjuk amikor a csap és az ágy így is mondjuk 0 fokos, jóval nagyobb a hézag mint mondjuk 150 fokon (meghasaltam, kb egy üzemi hőfokot) és a "giga" méretű hézagon a nagyon folyós (alacsony viszkozítási olaj), inkább elszalad kínyomodik stb, aztán jön a vegyes súrlódás pillangós kopás stb.
a hideg kopás amire Te gondolsz még nem azért alakul ki mert az olaj nem ken mert túl vastag (közvetve de!!), hanem azért mert van olyan üzem állapot az indítás során mikor vegyes vagy száraz súrlódás van, mert egyszerűen a nyomás alatt lévő olaj nem ért még oda ahova kell, (ezt pl az un. "nanananananana" indítással elég jól kivédhető), viszont az adott csapágyazás már felvesz a termikus terhelésből adódó erőket."A 0W30-asának is 100 fokon 11,5 ami szintén túl sűrű az ideális 10-es értékhez képest."
Tehát akkor szerinted kb 0w20as olaj kellene a motorba, hol ott a gyártó pl 5w40et ír elő ?jelen pillanatba ezt az olajat használom, és ezt szerettem volna erre a hidegen (0w50) és melegen is hígabbra cserélni, ami viszont a gyártó szerint sokkal jobb a nyírási stabilítása , stb...
szóval várom, hogy meg magyarázd, miért nem jó a gyártó álltal ajánlott 5w40 vagy a nagyobb hőterhelésű felhasználásra az 5w50, esetleg 0w50es viszkozítás.
(u.i.: én is abban látom az utcai felhasználással kapcsolatba a problémát, amit Feri és Tomcsi is pedzegetett, hogy nincs benne vagy minimális a korrózió és a hamu képződést gátló adalék, amugy eleve oltári faszság lenne egy hidegen sűrő olajat tenni race autóba amit simán nyélen használnak már fél melegen vagy akár szinte hidegen is, ha a rajt épp úgy kívánja, aki meg azt hiszi, hogy egy pilóta ha a helyzet úgy kívánja nem nyomja ki a vas szemét hidegen, az menjen ki pár verseny napra :-) )
Mágus2:azt hiszem pont Focivis-nél néztük hogy simán elment a gti éjszaka 20-25fokon 135fokos olajig, és mondjuk nem a Pilisbe vagy valami rendes hegyen voltunk, csak lámpától lámpáig bohockodás, úgy hogy az utolsó 100m-ken motor fékkel gurultunk 2000 rpm felett....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
Minden Audiban Torsen a quattro hajtás egészen nagyjából 2012-13-ig onnantól a hülyék átálltak az elektromos difire...mint a fostos X-Drive.
(kivéve a kisebb Audik A3-ból a quattro például nem Torsen)Ja fentebb kihagytam.
A vezérlés csere ára nagyjából 450ezer Ft gyári alkatrésszel munkadíjjal.
Lehet keverni az alkatrészeket Febi szett + pár gyári akkor 50-100ezerrel olcsóbb[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
zsolt19900
őstag
pont most találtam rá erre és itt azt írja hogy a vezető az aszfér és az anyós a sík
miért érdemes a színes? Lupomban színezett volt és az annyira nem volt patika sötétben, hogy kék volt a tükörlap színe, de meghallgatlak kíváncsi lennék rá, hogy miben lenne jobb a színezett
jobb ill. balt is színessel vennéd? vagy csak a balt? mert nekem csak a bal volt színes a Luponban azt hiszem
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
És ez micsoda amit a képen a kezében tart a valaki. Amúgy azt én innen megtudom állapítani valahogy, hogy a kocsimon megcsinálták-e már ezt a módosító szoft izét? Azt tudom, hogy ez a CFFB 2.0 CRTDI is bele esett a szórásba.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Speeedfire
nagyúr
Ezek szerint akkor a 2 szálas laser minden tekintetben jobb. Viszont az 1 szálasnál meg az unlimited a jobb.
Gondolom autónként változik, hogy mennyi szál van benne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs