- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #109369 üzenetére
Erre? Az elővételes jegyek vajon még élnek?
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #109649 üzenetére
Ja hogy ja, így már világos, csalósdízel, ebből már értem. A kék műszerfalat amúgy nem tudtam megszokni.
(#109655) Qru: És a vagyoni kártérítésből mindannyian megyünk a Honda topikba?
(#109656) focvis: Az a link kevésbé konstruktív, mint a duct tape tipp felettem.
(#109660) focvis: Tehát ilyesmi megoldásra gondoltál?
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Firestormhun #109801 üzenetére
Lehet, hogy én hallom rosszul, de a videóból hallható motorhangot én is teljesen normálisnak tartom.
Milyen zörejekről van szó egyébként?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Firestormhun #109808 üzenetére
Okés, így már megvan mire gondolsz, a cégnél fél füllel hallgatva nem volt tiszta. Ez szerintem sem normális.
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #110051 üzenetére
Erre volt egy mérés a totalcaron, hogy "teszt" üzemmódban illetve normál utcai körülmények között mi a különbség. Csúcsteljesítményben volt minimális eltérés lefelé (még így is több volt a gyári értéknél), nyomatékban szintén, de a görbe kellemetlenebb karakterisztikájúvá vált. Na ha ezt hozzák perelhet a user kedvére, de a gyári adatokat hozza az autó, így kibújhatnak a felelősség alól (és ők fogják tovább bírni pénzzel és ügyvéddel). Ugyanis nem a nyomatékgörbét veszed.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
A _csúcsteljesítmény_ nem csökken, a gyári adatokat hozni fogja. Csak nem ott, és nem olyan széles tartományban, ahogy azt eddig tette. Nem jó a memóriás példa, de közelinek jó a processzor órajel. Garantálja a gyártó, hogy nyáron 30 fokban tudni fogja a gép teljes terhelésen a maximális órajelet? Nem, ő azt garantálja, hogy az általa megadott felhasználási feltételek mellett tudja a gép az adott órajelet. Itt a cikk.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #110531 üzenetére
De, szerintem igen. Legalábbis ezt magyarázzák a gyártók.
A Superbre: szép-szép, de nagyon drága ennyiért. És számomra már túlságosan ismerősek a formák.
(#110532) MunezXBK: Tovább tudsz gurulni üresben, mint motorfékezve, így már azonos üzemanyagfelhasználás mellett is spórolsz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Plague666 #110541 üzenetére
1.4 TSI: A nyárival nekem is hangosabb (Pirelli P7 Cinturato), de a télivel nagyon csendes (Conti TS830). Hasonlítani egy 2014-es dízel propelleres F10-hez és egy szintén dízel Q3-hoz tudom (mind újkora óta a családban van), de városban simán felveszi velük a versenyt a Golf, egyedül pályán 120-180 között lépnek érezhetően a prémiumok (meg az ablakfelhúzásnál, lehúzásnál ), de egy-kettővel magasabb kategóriában is játszanak.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
Ez csak szerintem néz ki nevetségesen? Főleg a mintának vett RS 130-hoz képest. Ezek mellett egészen mókás felárat kérnek az autóért, mert ez egy 1. generációs R8 az aktuális árának duplájáért.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #110715 üzenetére
Egyszerűbb kezelni, mint hogy belövöd a kívánt hőfokot és többet hozzá nem nyúlsz? Én a nyáron az amerikai úton bérelt Passatban szenvedtem rengeteget a manuálklímával (ők szeretik valamiért, de ott például a GTI-ket is kvázi fapadosan veszik, nagyon igénytelenek a belső térre a legtöbben) a sivatagban, egyszerűen nem tudtam kényelmesre beállítani, folyamatosan vagy hangos volt, vagy nem hűtött eléggé, vagy túlságosan. Ehhez képest a Golfon szerintem egy éve nem nyúltam hozzá, be van lőve 22 fokra és kész, néha bekapcsolom a hátaó ablakfűtést.
-
brumi1024
veterán
válasz Morris #110996 üzenetére
Nem bizony, változó a tartályméret. A Peugeot például szeret nagyobb tartályokat bepakolni, a BMW az aktuális 5-ösnél ha jól emlékszem 20 literes tartályt épített be. Ezzel nagyjából 19k km-t tudtunk elmenni, de ha szól az utántöltés miatt menni kell, mert amint 0-ra csökken a range el sem lehet indítani az autót.
(#110993) Khaosz55: Otthon is elvégezhető, sőt inkább ott ajánlott, kerüld el a horrorisztikus márkaszervizes árakat. Ha elsőre kapsz egy töltőflakont akkor azt tartsd meg és használd később is, így utána vehetsz nagyobb tartályokat sokkal olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #111007 üzenetére
A legjobb, ha valamelyik szalonban kipróbálod őket. Én magamnak nagyobbat venném, de a 150 lovas is kényelmesen viszi az autót, könnyű a kategóriájában, ezzel a motorral sem megy sokkal rosszabbul, mint a 180 lovas Mondeo. Ne az AdBlu döntsön, nem akkora macera/pluszköltség.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #111015 üzenetére
A mostani Tuareget szerintem nagyon elárazták. Az "alapmodell" a 204 lovas TDI-vel (itthon a legkisebb most), szövetüléssel, navival és Xenonnal 16 millió (és konkrétan semmi más nincs benne). Annyiért már azért lehet nézegetni kényelmesen az A6/5/E osztály 3 literesei környékén is, sokkal modernebb platformon. Azért ennyiért lassan 2016-ban én elvárnám, hogy ne a sokéves RNS navit adják, legyen opció egy rendes adaptív LED fényszóró, amikor az "egyszerű" Golfban sokkal modernebb technika van, és meg merem kockáztatni az MQB csendesebb is. De egy Passat tuti. Ebben a betegségben szenved jelenleg a Q5 is.
(#111017) bitpork: Persze, de ha nem szempont a terepezés, akkor felesleges kiadás. Mondjuk én igazán terepre egyiket sem vinném, arra egy Jimny, aminek az ára kijön az első kisebb sérülés megúszásából.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Kell a nyavajának a turbó, valami jó kis 4.2/5/6 literes szívó. Van nyomaték, megy ha rálépek a gázra, és rendes hangja van. Ja és nem problémázom, sőt egyenesen örülök nemi ha városban kilencet eszik.
Footy: ~60k km alatt eddig kétszer kellett utántölteni a BMW-ben, mindkétszer otthon csináltuk (pedig van service inclusive, talán erre is vonatkozik). Mondjuk a tanksapka mellett van a nyílás, de rá kell csavarni a flakont, így nehéz mellétölteni.
Mágus2: Nem Golf IV-et írt?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Még egy TSI G6-tal gyarapodott a Hahu kínálata. /
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #111171 üzenetére
Azaz. Hölgy van a forgalmiban, vezette is sokat, és utalás arra, hogy nem (nagyon ) volt boyracerkedve hajtva.
Helyette első körben újban gondolkodom, körbenéztem hétfőn Seat-Skoda-VW-
Mazda, utóbbi egyértelműen kilőve. Leon-Octi-G7 voltak esélyesek, csináltunk pár konfigot és akkor a Leon 150 lovas TSI-vel volt a legszimpatikusabb (FR csomag, LED lámpa, navi, 18"-as felni, sávtartó, stb.). A Golf ehhez képest jelentősen drágább, de egyelőre a legesélyesebbnek egy offtopik autó tűnik, egy 118i/120i. Mert meglepően nem sok az árkülönbség a Golfhoz képest és vezettem egyet tavaly, eléggé bejött.(#111170) Mágus2: 5 éve nálam(/unk) van, valami újra vágyom.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #111182 üzenetére
Az egyesnél az akciók szoktak jelentősen nagyobbak lenni, meglepően jó árakat tudnak adni a második, harmadik találkozásra. Amúgy a három hengerességet honnan vetted? Mert a BMW magyar honlapján a 118i 4 hengeres (a facelift előtti 116i-vel egyezik a motor), a németen viszont már az új 1.5-ös van.
(#111188) footy: Hangra, zajcsillapításra milyen volt a Leon?
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #111383 üzenetére
Alapvetően újat nézegetek (/vagy szalon, de azokkal mindig az a baj, hogy pont az a filléres extra nincs benne, amit utólag berakni nagy szívás, például LED lámpás Leonoknál az automata ablaktörlő+lámpakapcsoló), de a kvázi bejáratott használtak is jók, csak ott sokszor az árral is probléma van.
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #111385 üzenetére
Nem feltétlen, néztem mindent a kategóriában. Egyelőre az MQB a nyerő, abból Octi, Leon, Golf, A3 megnézve, de kíváncsiságból néztem Mazda 3-at, Focust is, illetve korábban próbáltam 1-es bajort. Talán még egy Mini megnézendő, de az Astra sem rossz (bár az élőben kevésbé jön be, mint képeken). A franciák maradtak ki igazán, de az nem az én világom. Az offos jelöltek nagy részével egyébként az a baj, hogy magasra tette a lécet a G6, nehezen fogadok el olyat, hogy fogható részeken kopogós, gyengébb minőségű műanyagot használtak (pl Focus a kilincsnél belül).
(#111386) focvis: Most, hogy mondod, az elég közel van, és mindig is érdekelt a Duster.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Boldog új évet minden kedves TSI-snek és mindenki másnak (=leendő TSI-snek) is!
-
brumi1024
veterán
Tegnap este focvisnak hála (köszi még egyszer ) kipróbáltam az ecoGTI-t. A próbakör után már annyira nem volt eco, de legalább a 2 számjegyű tartományban maradt a rövid út fogyasztása. Hát mit mondjak, 4 emberrel is kényelmesen húz az autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Marvel Snap
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest