-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
válasz molnarpeter #150228 üzenetére
Tud, de ott is 11,2k/liter volt. (Mondjuk akkor még unixba 9,8k volt)
-
Brumi˘
addikt
válasz 05Steve #150342 üzenetére
Szia,
Én is ráfutottam erre. Sógornak 2005-ös leonja van ő is megrendelte a kulcsot, de sehogy nem tudjuk feltanítani. Immo simán megy azzal a kristállyal ami benne volt, de a távirányító nem. Kipróbáltunk minden módszert amit youtube dobott + VCDS, de se a Leon se az én Passatom nem ette azt a kulcsot. Azért próbára rendeltem cikkszám szerint asszony beetlejéhez is (az gyárilag bicska kulcsos) azzal nincs probléma.
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #151784 üzenetére
Annál jobb csak a Recaro lesz, a sima "highline" ülés szerintem nem olyan kényelmes mint a seat féle top sport. Ültem eleget mindbe.
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #151788 üzenetére
G4-be tudtommal ezek vannak (meg persze akad még ezek kombója is):
-alap deszka
-a kagylósabb deréktámasz nélkül "highline"
-a deréktámaszos "highline"
-előbbivel kb egyforma a kis recaro csak keményebb a tömése és van benne recaro hímzés (erre és az előttire gondoltam, hogy nem jobb szerintem mint a topsport)
-aztán vannak a nagy recarok de az másik liga, kb mint a cupra leon ülés. -
Brumi˘
addikt
válasz Reggie0 #151984 üzenetére
Első körben nézd meg a jenlegi és a nagyobb tárcsa vastagságát, ha eggyezik akkor lehet tovább nézelődni. Következőnek a betéteket nézném, hogy azonos méretű kell e mindkét fékhez. Ha ez is stimmel akkor lehet jó, de nem mondanám 100%-ra így sem.
@VR6: a 2esbe megy ez a fej? Csak kéne vigyél egy kört ha kész lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
Mágus úr vagy valaki aki vágja a fék témát. Asszony Beetle-jén ('02 ALH) bal hátsó fék befogott, a kézifék karját meg se lehetett mozdítani, levettem a nyerget (mert nem akartam a merev fékcsövet szétcseszni) átmozgattam, összeraktam, lelégtelenítettem. Most a kézifék jónak tűnik, de az üzemi fék kb 2-3 centivel lejjebb fog. Gyengének nem gyengébb, nem tűnik ruganyosnak, csak a pedálút első pár centijén nem történik semmi. Mi a megoldás? Összes nyeregnél légtelenítés VCDS-sel? Köszi előre is.
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #153117 üzenetére
Váltóban lévő sebesség jeladó a probléma.
-
Brumi˘
addikt
Továbbra is tartom, hogy a problémát megszüntetni kéne, mert a hibakód törölgetés nem fogja megoldani. (EPC hibát se láttam még nem érintkező index izzó miatt, de nem vagyok autó szerelő) A két említett hibát, ha amiatt van amit gondolsz / leírtál, akkor tudod törölni vele, de ugye ezzel csak időszakosan elfeded...
-
-
Brumi˘
addikt
válasz grizlisandor #165104 üzenetére
Febit szoktam venni, eddig nem volt baj vele. (25db-ot vettem kb 8-10 féle konszern autóba)
-
Brumi˘
addikt
válasz Csabadi #165499 üzenetére
Én se láttam 820-nál magasabbat (avf, awx, avb), de mágus szavára adok, ha azt mondja 903 kell legyen, akkor annyi. Enyém is meg volt emlve, mert azt hittem azért ring alapjaraton, de kiderült, hogy a vesztengely okozta. Mikor cserélve lett visszaállítottam 820ra. Megemelem majd ha lesz időm, mert a kevesebb vibráció biztos nem árt semminek.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167231 üzenetére
Melett középrészt szoktunk rendelni ebayről, ha a turbó többi része rendben van. Eddig nem volt vele gond VA-ba. (pedig van ami kapja)
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167236 üzenetére
Nekünk bejött, 55 körül van a középrész ebay-ről. Szerintem a szerelés se igényel doktorit. A turbó ki-be még ha elsőre is csinálod megvan 1 nap alatt kényelmesen. Persze ha nem töröd el a felső olajzót. Olajcsere alap ilyenkor szerintem, olajzócsövet nem feltétlen cserélném, de nem vagyok autószerelő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest