-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz
bitpork #135109 üzenetére
Ja, ezek szerint gázzal sem kéne ezt dobnia. Amúgy ez egy eladó autó, ha megvenném kidobatnám belőle az LPG-t, de kicsit félek tőle. Nem tudom mit vágtak/fúrtak szét a beszereléskor és hogy a motor milyen állapotban van a gázosítás miatt. Tudom, elméletileg nem fáj neki, de mégis bennem van a félsz.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
crok
nagyúr
válasz
bitpork #135211 üzenetére
Ha jól tudom akkor..
az a működési teória, hogy az EGR azért vezeti vissza a kipufogógázt, hogy csökkentse az égés hőmérsékletét azáltal, hogy mesterségesen "dúsítja" a keveréket (azért az idézőjel mert természetesen nem benzin bejuttatásával hanem oxigénmegvonással teszi ezt) így csökkenti a NOx kialakulását az égés során.
Ha az EGR mondjuk rossz lenne és alapvetően "áteresztene" akkor egység dugattyú lefelé húzásra kevesebb oxigén jutna a hengertérbe mert beszivárog a kipufogógáz és "kiszorítja" a levegőt - hiszen az űrtartalom az adott.. ekkor a keverék nem lesz pontosan az amire a vezérlő számít, "dúsabbnak" fogja látni mivel kevesebb oxigén van egységnyi benzinhez így a vezérlő elvesz majd a befecskendezősi időből hogy kiegyenlítse az általa jónak vélt mérések alapján a keveréket. Ezért van az, hogy a koszos és fennakadt EGR egyenetlen alapjáratot eredményez - a MAP (és ha van akkor a MAF) valamint a felső szonda jele alapján egyszer visszadúsítja aztán visszaszegényíti a keveréket, ezért jár a motor fordulatszáma fel-le. Viszoint emiatt a katalizátor is felfelé túl sok benzint kap ami miatt lerakódások keletkeznek, aztán lefelé túl szegény volt a keverék és magas a hőmérséklet, ami meg a szerkezetének összeolvasádhoz vezethet ha annyira rossz lenne a helyzet (persze egy égéskimaradásos szituáció sokkal gázabb (pont, mint a katalizátoros autó behúzásos indítása..), de azt villogó MIL-el jutalmazza a vezérlő átlalában mert a katalizátor tönkremeneteléhez vezet és valahogy a sofőrben tudatosítani kell hogy nagy cink van).
Ha nem jól tudom javísatok ki.
-
crok
nagyúr
válasz
bitpork #135217 üzenetére
Nekem ilyenem nem is lehet mert amíg nem tanul fel az EGR addig nem is használja - valamint a szelep zárócsap magasságának értéke a vezérlő szerint és vizuálisan is teljesen zárt állapotot mutat, de mindegy mert nem használja. Neked meg el van/volt záródva az EGR szelep vagy az elvezető cső/csövek szerintem.
-
crok
nagyúr
válasz
bitpork #135221 üzenetére
Nem használja amíg nem tanul fel. Nem is teszteli, VCDS szerint még
a visszajelző potméterének feszét se méri/nézi/figyeli.Ja, most nincs kéznél VCDS (melózom) hogy a kódot pontosan írjam,
de egyébként ez a kód:
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ONA felső szonda volt cserélve NTK-ra (típusazonos), az alsó még nem.
Aftermarket csak a katalizátor van (univerzális).A távtartón én is gondolkodom.. csak nem tudom hogy mit vegyek ami
ki is bírná a meleget és nem olvad a szondára - a felsőt nem is emelném
ki mert az AFR szonda és a legkisebb jelét se látom hogy baja lenne..
de az alsó szonda.. van egy keveset futott bontottam.. valamint mennyire
legális a kiemelés? Mert szerintem semennyire.. Csak mégis tudni akarom
hogy hogy kellene ezt jól csinálni és mi a pontos gond.. alkatrészt locsolni
a motortérbe bárki tud(na), érted hogy hogy mondom ( :Leömlőtől lefelé hangot nem hallok hogy kifújna, pláne nem látom sehol,
pedig végignéztem. Van valami bevett szokás hogy hogy lehet egyszerűen
megvizsgálni? Spricceljem végig egy szappanosvizes spray-el a leömlőtől
a kipufogórendszer csöveit és ahol buborékol ott cink van..? -
-
#89874944
törölt tag
válasz
bitpork #135272 üzenetére
kéne egy generátor felújítás?
Az akksi fesz indításkor 9,5 V-ra esik. Ez se a legjobb.
Elvileg az enyémben is van kályha, a webasto matrica ott van a motorháztetőn. Azt írták fórumban külön nem kapcsolható, 4 fok alatt magától fűt. Vmi gsm modult kéne hozzá szerezni, tudjam időzítve is használni.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
-
sirszevenap
addikt
válasz
bitpork #135280 üzenetére
4 új rugó,
4 új lengés
újszerű fékek /170 előtt kapott új tárcsát és betétet szóval azt nem cseréltem, a hátsó tárcsák is újszerűek voltak de oda tettem betétet, mert az kb 70 % os volt./
2 új talpas gömbfej
2 új axiál
2 új kormánygömbfej
vezérlés
váltóolajcsere + gyári szűrő
nos ezek voltak elvégezve 170 nél.Most van benne 193. Nem tudom. Óvakodjak tőle mindenképpen? Ha költeni kell rá oké. Ha 300 ezreket, akkor nem oké. Ilyen szinten nézzük a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
freaghill
őstag
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #135315 üzenetére
Hát igen ... ez az amit sajnálok, hogy nem dönthetőek ezek az ülések. De hát nem erre lett tervezve ez a kocsi.
(#135321) kk831228
És fogyasztásban mennyi a különbség? Egy kolléga szerint a 17-essel kb 1l-el magasabb a fogyi mint a 16-ossal.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
#89874944
törölt tag
válasz
bitpork #135305 üzenetére
ez nekem? még nincs renccámom
A parkolóban 40 litert ír
Más: a változatosság kedvéért most 1 perc járatás után, tök hidegen is újraindult, miután átálltam egy másik helyre... kezd egyre gyanúsabb lenni az akksi... délután mentem vele elég sokat, meg járt vagy 5 órát, az akksi amennyire lehet feltöltött. És most semmi baja
Létezik olyan, hogy az akksi ha nem képes indítani, és áll egy órát akkor meg igen?
Más 2: többször felfigyeltem rá, hogy amikor gyújtásra rakom, elkezd kattogni vmi a műszarfalról. Nem megy se fűtés, se semmi. Először hangos, ütemes kattogás, aztán egyre halkabb lesz, és fél perc alatt megszűnik. Ez normális? Esetleg a pumpa próbálna vmi nyomást csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz
bitpork #135585 üzenetére
A C7 pont olyan széles, de cserébe 15 centivel hosszabb, mint a Touareg. A BMW-vel az összes nagyobb parkolóban (Auchanok/Tescok, plázák, stb.) kilógok hosszában a helyekről.
(#135588) bitpork: Én meg az F10-es tapasztalataim osztottam meg, az pedig C7 konkurens.
Szerk.: 1874-1936mm közti változatok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bitpork #135582 üzenetére
Észszerűen csak 1 db autóban gondolkozom a parkolás, közterhek, biztosítás, szerviz, stb. kapcsán. Annak olyannak kell lennie, amivel bárhova nyugodtan elindulok ÉS jól esik visszanézni rá a parkolóban. Nem szeretném, hogy bárki arczoskodásnak vegye, de 40+ évesen már nem óhajtok 15 éves autóba ülni.
@Qru: legalább ne mondd!
@brumi1024: sejtem
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz
bitpork #135630 üzenetére
hátuljaaa?? egy csomó képet lőttem a seggéről
nah de UPDATE:
Két napja elvittem CR-szervízbe. Ott egyből mondták, hogy ez nem injektor, se nem pumpa gond.
Miután elmentem, már nem tudták beindítani. Nézegették néhány órát, majd méregették és azt mondták ECU. Most fog menni ecu doktorhoz, 30-40 ezret mondtak rá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Nők, nőügyek (18+)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen autót vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!