-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DoxaM
aktív tag
válasz
bitpork #115069 üzenetére
Jaja, azokkal tisztában vagyok már, mármint, hogy hidegen nem pörgetünk, leálláskor pedig várunk
mostani szívómnál is ugyanígy van, hidegen azért nem üvegelem, ha meg egyébként "kicsit" taposom neki olykor, akkor várok leállításnál is-
bár azért biztam benne, hogy van valami automatikus olajkeringető rendszer beépítve már az 1P-be, de úgy tudom, hogy nincsgondolom 15-16 litert elkér...bár azért nyélgázon ritkán tolom városban 100km-en át...
-
Criton
veterán
válasz
bitpork #115099 üzenetére
Tisztában vagyok vele, alapból ha módosítani szeretnék majd, akkor előtte a gyári értékeket lementeni, egy esetleges gubanc esetében. De pont azért kérdezek itt, hátha tud valaki okosat mondani, hogy az ember annyira ne nyúljon mellé
Meg ártani remélem nem árt, ha az embernek van otthon vcds, és nem sok pénzért csináltatja valakivel.
(#115102) Piwi: ahogy nézem, a B6 pont kimarad
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz
bitpork #115103 üzenetére
Ezzel mind tisztában vagyok, ahogy minden más elektronikai cuccot is hazalehet vágni egy elgépelés miatt, ha az ember nem figyel oda. Nem a komplett rendszert akarom újraírni, hanem pld egy dsg alapbeállítás - amiért egyes helyen 4000-7000 forintot elkérnek, és kb ez egy 2 perces művelet, vagy még annyi sincs.... volt olyan szerviz, ahol arra hivatkoztak, hogy 1-2 dolgot tudnak megcsinálni, amit mutattak nekik, mert nem tudnak angolul és azt sem tudják hova klikkelnek...... angollal, némettel nincs problémám, se az informatikával, és ha van valami rendes oldal, vagy egyes esetekben valaki valamit , esetleg plusz dolgot aktivált egy b6-on, akkor remélem megosztja..... mert aki meg nagyon ért hozzá, az múltkor közölte, hogy van itt még egy-két olyan dolog, amit aktiválni lehet, persze plusz zsetonért.....
pld amik még érdekelnének a dsg-n kívül persze, tolatóradar érzékenységen lehet-e állítani, vagy az más tészta, mert attól kihull a hajam, hogy sípol a kocsi, hogy már nagyon rajta vagyok a mögöttem lévőn, de kívülről nézve még egy smart is beférne..... valamint ott van, hogy fény és hangjelzés kocsi bezárása esetén, ablakok fel, ha víz éri az érzékelőt stb.....
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz
bitpork #115105 üzenetére
Hát egy állófűtés és biztonsági öv visszajelzés kikapcsolásért (ott voltam, nem töltöttem a srác mellett több mint 5 percet) 10.000 ft nem sok? mert minden egyéb dolog aktiválásért/deaktiválásért 5000/db , ami nekem sok, persze több ha én csinálok valamit és elcseszek és vontatóval vihetem a kocsit haza vagy a márkaszervizbe..... egy éve szintén soknak tartottam egy dsg szoftverfrissítést 60 ezerért, és pld nem is tudom, hogy megcsinálták-e....
Bátornak nem mondom magam, inkább kérdezek mint ,hogy hülyeséget csinál az ember. De azt sosem bírtam, hogy mindenre ott a Google, de egyébként mindent elronthatsz dolog....... most ezt is egy kicsit olyannak érzem mint jó sok évvel ezelőtt mikor a linux rendszerrel ismerkedtem...... mindenre a válasz a Google, meg mit ronthatsz el, vagy úgy is elrontod mert nem értesz hozzá...... de építő dolgot nem kap az ember..... pár nappal ezelőtt valakinek többen írták a dsg alapbeállítását is, gondoltam b6-ra is megkérdezem, mielőtt bármit elrontok......
no mind1, most van akkor egy vcdsm hibakódolvasásra, aztán majd valahol megfigyelem a nagyokat, mit hogyan csinálnak.....
-
Kiskokó
veterán
válasz
bitpork #115177 üzenetére
Hát énis még csak olyat láttam meg tapasztaltam hogy Robotizált (automata) váltós autó fullad le... de az normális ... pl az Opeleknél.
Haverom beakart állni egy 20-30cm-es friss hóba nagy gázzal beállt és ahogy hirtelen elengedte a gázt paff le is fulladt ahogy megállta kerék.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz
bitpork #115207 üzenetére
most öszintén?!
én se vállalnék legalább 30e-t futott kitudja hogy szervizelt váltóra, kapu garanciát se!!
amugy meg a mostani melo helyen, ahol komoly autó építő mesterek is vannak.. él egy mondás, tuningra soha semmi garancia nincs."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Criton
veterán
-
DoxaM
aktív tag
-
lenko
aktív tag
-
Morris
veterán
válasz
bitpork #115244 üzenetére
Jaj állandóan fennakadsz ezen. Ha mindenki gyári kerékméreteket használna, akkor soha nem mennek tönkre a lengőkarok, nem kell görgőzni a felniket, nem kell futóműállításra vinni, nem fog többet fogyasztani az autó, nem állítódik el a futóműgeometria, nem lesz lomhább és nehezebb a vas!
Ejj fiacskám, állandóan ez a értékmegóvás és társai...
-
válasz
bitpork #115250 üzenetére
Nem kötekedni szeretnék, de most az enyémről mit állapít meg a rendőr?
Azt, hogy 125/70R18-as gumi kell rá?Szerk.: biztos nem gyári volt szegény Sonky autója; azt elég igazságtalannak érzem, hogy egy 185/60R14 - 195/50R15 swap miatt is büntették, ezek tökéletes váltóméretei egymásnak.
[ Szerkesztve ]
-
DoxaM
aktív tag
válasz
bitpork #115250 üzenetére
azért itt voltak bajok......nem csak a kerékméret volt tré, de ha jól tudom, ha a típust kihozták 15"-al is, akkor nincs baj, ha a váltóméret ugyanakkora nem gáz, ott még kidumálható (nekem még nem volt vele problémám), de az ilyen kék led..meg szenyon karácsonyfákat nem baj ha boxutcába küldik.
-
lenko
aktív tag
válasz
bitpork #115253 üzenetére
Amíg nem lóg ki a kocsi alól, és a váltóméret is rendben van, miért szólnának érte?
(Nekem anno G3-on volt 16" felni elől 7,5J 195/45 hátul 9J 215/40-el, igazoltattak vagy 2 alkalommal, nem szóltak, csak a vizsgán, hogy eltér a 2 gumi szélesség.)Viszont ha felteszel egy gyári 6,5J 205/55 r16 után egy 7,5J 225/40 R18 kereket, én még senkitől nem hallottam, hogy szóltak volna érte.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
bitpork #115313 üzenetére
Persze, nélkül nulla az áramfelvétel.
Mi kell a tanításhoz? A hibakód kiolvasó lát két üzenetet a rádiótól, az egyik az hogy még nincs Y közösítőnk a fakra antenna csatlakozókhoz, a rádióban külön van TMC antenna aljzat, a kocsiban meg csak egy antenna ajzat van, a közösítőt ma megrendeltem. A másik meg az, hogy a rádió AUX portjára nincs rákötve semmi, ami szintén megfelel a valóságnak.
Szóval valamilyen szinten tudja a rendszer, hogy milyen rádió van bent. Ezen felül kell még konfigurálni valamit?[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
-
zsolt19900
őstag
válasz
bitpork #115328 üzenetére
akkor mégis lesz összeröffenés? malacosan mondva
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
brumi1024
veterán
válasz
bitpork #115328 üzenetére
Ha lesz, és a gyíkok nem kelletlen vendégek, szívesen megyek, (bár ha így folytatják, lehet hogy én is autó nélkül
)
(#115356) bitpork: Nem komoly szerencsére, a papírozással minden rendben, csak most a pesti elosztó és a kereskedő közötti útvonalon tűnt el a wagen. Elvileg le lett szállítva, gyakorlatilag nem. Ha megtalálják még egy hét mire átvehető lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
bitpork #115319 üzenetére
Alkalmas kiolvasó híján maradt az egyszerű elektronikus megoldás, a gyújtáskapcsolóról egy relé bontja a can buszt a rádió és a kocsi között. Ha megy a motor a akkor működik a can a rádió és a kocsi között, ha nem akkor nem és így elmegy aludni az elektronika a kocsiban. Így most frankó.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-