-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt a falat már sokan megnézték, hogy mennyire masszív.
Morris Ha már ilyen szépen kérted. Egy sima köszönom is megteszi. Van olcsóbban is, csak a kép kedvéért linkeltem innen.
FET-MEN Na itt csinálj jó fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #75250 üzenetére
A visszafordítóst leszámítva 150-el végig lehet menni(szerintem az 1.2tesi kevés lesz ide), de lehet, tisztítani kell utána az üléseket az utasok alatt, némelyik kanyarban ekkora tempónál mind a 4 kerék sír.
Ha van utas, akkor inkább nem. Volt olyan ismerős, aki sírógörcsöt kapott. Amióta 100-al lekaptam egy 50 éves akácfát egy fábiával, azóta kétszer is meggondolom, hogy érdemes-e kockáztatni, de én is voltam fiatal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #75254 üzenetére
Erre kell a rendes köbcenti. Ide járunk logot készíteni, ha itt nem esik vészmódba, akkor nincs nagy baja.
10/7 szokott lenni az arány. 7 elveszi a naftát, mert kevés a turbó nyomás, vagy valahol ereszt a rendszer, vagy szorul a VGT, vagy csak megijedt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #75256 üzenetére
Ki szoktak húzódni. Ott hamar lezúzzák, hátulról azt, aki tötymörög a belsőben. Van néha hogy Bélabá bepróbálkozik a egykettőhátépével a kamion ellen, és az emelkedő közepére megközelíti a pótkocsi közepét, ilyenkor hagyunk neki helyet, hogy vissza soroljon a kamion mögé. Itt mindenki visszakapcsol, a turbósok lelépnek a szívók meg csak visszakapcsolnak és szívnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mondjuk innen fölfelé. Nincs 1 gödör se, szinte új.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #75348 üzenetére
Fantom tápot tettél az új rádiónak? Az antenna kábel közepében futó szálba kell 12V-ot vezetni, az táplálja az antenna erősítőjét. A gyári rádió eleve adja neki az áramot, de minden utólagos fejegységhez kell ez a táp. Ha a régivel sem volt jó a vétel, valszeg ez a táp ment el az eredeti rádióban is. Ezzel kezdeném, addig nem mókolnék utólagos antennával.
A hangszórókat nem cserélném, csak húznáék kábelt hozzá, vagy ami még egyszerűbb, simán bekötném a rádió erősítőnek fenntartott kimenetére a hátsókat. Milyen fejegységed van?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #75366 üzenetére
Elvileg kaptál hozzá egy sárga csatlakozót. Az az erősítőknek fenntartott kimenet, oda kell bekötni a két hátsó hangszóró erősjtőjét. A kábelek ott vannak a fejegységnél.
Nekem Blaupunkt Helsinki 220 bt-van. Ahhoz is járt a csatlakozó. a képeken ott vannak a tartozékok, az a sárga csatlakozó a te embered. A fantom tápot és is megvettem hozzá. Jól szól a rádió.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #75366 üzenetére
Megnéztem a 420-ast. Ott picit más a bekötés:
Neked eleve kilóg belőle az előerősítős kimenet, arra kell kötni a hátsókat, és azok is szólni fognak.
Az első képen lévő fantomtáp kell majd hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nemsokára kiderül, érzetre hol van a 10 éves Fruzsikához képest.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem foglak kínozni titeket a dumával. 07:00 és 07:17 között van a lényeg. Majd szóljatok, ha feltűnt valami a videóban.
-
Mágus2
Közösségépítő
No, megkergettem a tsi-t. szarfosdiesel foreva.
Gyenge, mint a harmat. Aki erre azt mondja, hogy jól megy, az valami htp-ből ült át.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #75473 üzenetére
Bővebben?
Nagy, kényelmes, könnyű, jó vezetni, hangos a futómű, halk a motor. 80-Nál kéri a 6-ost, de annyira már nem clever, hogy emelkedő is van a világon. Visszaváltásra nem figyelmeztet. Motorfék mintha nem is lenne. Tempomat hiper okos, de lejtőn nem képes tartani a sebességet a motorfék elrettentő gyengesége miatt. Mire vagy még kíváncsi?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #75486 üzenetére
Persze, de nem volt nagy látszatja. a hihetetlen 170 Nm már 1400-tól meg van, alatta meg fuldoklik, mint aki nem tud úszni. Emelkedőn bekérte a 6-ost 80-nál, de megbánta, csak ugye visszafelé nem szólt, akkor meg úgy kell neki. A rapidban virgonc lehet ez a motor. De itt kicsit más a leányzó fekvése. Használatra teljesen alkalmas, akár előzésre is, élményautónak nem ezt kell venni. Jók az anyagok, finom a kezelő szervek mozgása, jó a váltási érzet, jól szól a zene, TDI után, mintha nem lenne benne kuplung. Kicsit combosabbhoz vagyok szokva, KB. olyan, mintha egy elektromos pedál lenne a kuplung helyén(lehet nálam van a gond és a TDI-ben túl nehéz).
Ez a motor még nyers, majd vagy 20 000 km múlva ismét kipróbálom, nyilatkozok, hogy mennyit javult, vagy romlott a helyzet. Ha beülnek 5-en, az itteni terepviszonyok között néha a TDI is szégyenlős kicsit.
Jó viszont a váltó áttétele. Simán lehet 60-al 5.ben poroszkálni, keveset forog ilyenkor, ami egy ekkora motornál elég nagy szempont. Sík terepen lazán tartja a sebességet és megindul 1400 fordulatról, ha kell, csak félek attól, hogy ez a hengerűrtartalom csökkentés majd rányomja a bélyegét a tartósságra.
tresh Szinte folyamatosan ment a klíma, mert nem láttam ki az ablakon, annyira párásodik. Komolyan kezdtem keresni a légző készüléket, búvárkodáshoz jól jön. Ami engem zavart, de nagyon, az az ablak párásodása, nem csak belülről,hanem kívülről. Konkrétan a szélvédő alsó harmadát folyamatosan mostam, míg be nem melegedett a motor. Na most, mi a túrótól párásodik kívülről???
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #75490 üzenetére
Nem nekem szempont, hanem a motornak, mert ha kevesebbet forog, később kopik el. Ez az általánosan elfogadott nézet, bár nem vallom ezt a nézetet, mert 2000 fordulaton magasabb az olajnyomás és kisebb a terhelés, szerintem épp ellenkezőleg van, jobban árt neki az alacsony fordulat nagy terhelés, mint a magasabb fordulat kisebb terhelésen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Degradator #75520 üzenetére
Nem véletlenül lett kikötve, ha visszakötöd, fogja meríteni az akksit. Vegyél bele másik riasztót, azt kösd be.
-
Mágus2
Közösségépítő
Találós kérdés. Mit kell cserélni, ha búg valami kanyarban, vibrációt okoz egyenesben? Esetemben sajnos 2 különböző dolog okozta a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #75673 üzenetére
Annyira nem szoktál lassan menni. Aki betartja a sebességhatárokat, az lassú?
Szerintem a ténylegesen tötymörgőkre gondolt Munez. Nálatok elég gyakori a lakott területen kívül 50-el tekergő ignis, a gyári fogyasztási adatra hajtanak, mégha tolni is kell, akkor se egyen többet.
rvilike:a 30-assal nem kompatibilis a lábam, a többi betartható.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #75679 üzenetére
Tegnap mentünk a szülőkhöz 400kg csempével. Low rider módban. Szaláncon a faluban(12%-os lehtőn) gurulok 60-al melgítem a féket, erre bal oldalról egy udvarról kivágódik elém egy világos borsóződmetál fasztra, tuzing lámpa, 20 én körüli kiscsaj a kormány mögött. Lilára fékeztem az első tárcsát. Majd, mokor láttam, hogy erre kevés a gyári fék, menekülőre fogtam a szembe sávba. Erre rámhúzta a ribi. Lehet, hogy hangosan kiabáltam, mert megállt rögtön. De olyan arcot vágott, mintha nem is ő vezetne. 😳
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #75760 üzenetére
Mert nehezebb. A veszteség is több. 8 Gömbcsukló...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Energiaital topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kupon kunyeráló
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...