-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kk831228 #74518 üzenetére
Teljesen lényegtelen, hogy hol fúj ki.
Az automata váltós kivitelen van vízhűtése az EGR előtti csőnek. Viszont a PD euro3-as, szóval teljes csövet kell venned azzal a tartállyal. Az a baj, hogy egy bizonyos nyomással számol ott a vezérlő, ha kinyitja az EGR szelepet akkor a turbó nyomás is szökik ott, amit a turbó képes befújni, de ennek emelt turbó tengely fordulat az eredménye, ami miatt hamarabb lefekszik, mintha nem lenne ott lyuk. Nekem mindegy, nem az én turbóm.
(#74408) kk831228 PD-t vennék belőle. B5.5-öt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
aphra2 #74529 üzenetére
Az üzemanyag nyomás rendben.
Vagy tömítetlenség a szívósoron, vagy a hőgomba szórakozik veletek, vagy a szívócső nyomás érzékelő járatja a bolondját a kollégáddal. A két utóbbi csatlakozóját ki lehet húzni egyenként és tenni egy kört, ahol megszűnik, a hiba, ott kell keresni a gondot. A lambda is szórakozhat, de azt is ki lehet húzni és kipróbálni.
A tömítetlenséget keresni kell, arra nincs jobb módszer, mint alapjáraton fújni féktisztítóval a cuccot, ha változik az alapjárat, akkor bingó.
Sajnos ezeket végig kell próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Graphics #74574 üzenetére
Már említettem, az izzító lámpa villogása 7 féle hibát jelenthet. Ez a féklámpa kapcsoló meghibásodásától a zárlatos adagolóig bármi lehet, ki kell olvasni, hogy mire panaszkodik.
KaiotEch 10 celzius fölött nem izzít a TDI, szóval szvsz nem itt lesz a gond.
Duliee Szerintem nem fogod tudni kiolvasni. Írtam már régebben, hogy hogyan lehet bekötni OBD1-et OBD2 VAG-COm diaghoz, keresd vissza. Képek is voltak a csatlakozóról.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FET-MEN #74640 üzenetére
A hűtővetillátor alatt van. Pollenszűrő ki, klíma fűtésre be, motor leállít(ekkor nyitva lesz a keverő) Ledugod a csövet, befújod, 10 percig járatod a klímát full hűtésen. Utána max fél órát klíma nélkül(nem egy helyben, legjobb elmenni valahová, hogy nehogy túlmelegedjen.)
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Most lehet kitör itt a 3. VH., de akkor is megemlítem. A valeo önindítós TDI-nek nincs meleg indítási problémája(a bosch-nál elég gyakori), legyen az PD vagy adagolós. Persze a valeo csalt kicsit mert 2 foggal többet rakott az önindító tengely fogaskerekére.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Morris #75209 üzenetére
Az konkrétan azt jelenti, amit a neve sugall. Nem 1 membrán van a fékrásegítőben, hanem kettő. Két külön kamrája van, egy első és egy hátsó, a vastagsága a dobnak is 2x akkora.
Más:
Kolléga most vett új octavia III-at. 1.2Tsi 77kw. Már ültem benne, de még nem vezettem. Majd csak csütörtökön lesz egy kis időm, akkor megmustrálom tüzetesebben, ha érdekel valakit, írok egy összehasonlító tesztet az első generációval.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
varsam #75213 üzenetére
Mindkettőnél beázik, ha áll a víz az akksi körül.
FET-MEN Erősebb és nyomatékosabb, mint a szívó 1.6...ja, és 6 sebességes kézi.
tudom, tudom, kellene rá a 18-as kerék, meg le kell ültetni...na persze.
Az árok meg üres...
Eddig 6 litert fogyaszt 100-on de nyers a motor és nincs kínozva, csak normál használat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez valami ambition+ felszereltség. Van színes, érintőképernyős, kékfogas rádió, kormányról lehet hívást indítani, és működik is minden mókolás nélkül, bőr csomag a kormány, váltó, kézifék hármason. Van klma, tempomat, corner, LED hátsó fényszórók, 16-os könnyűfém felnik, teljes értékű pótkerék lemez felnin. Sok lufi, meg sok 3 betűs rövidítés. 15500 ojró a kedvezményes ára. Lista ár 18500 volt.
Hátul fejedelmi a helykínálat, a csomagtartóba meg be lehet parkolni a kispolszkival.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Én is kíváncsi leszek, főleg így, hogy tdi-ből ülök át. Nehéz dolga lesz, ha meg akar győzni arról, hogy megy.
Ami nagyon fura, hogy mekkora kívülről, de pl. a motorházfedelet felnyitva látszik, hogy csak a sárvédő szélesít rajta, a komolyabb váz olyan keskeny, mint az octi-1ben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincsenek nagy elvárásaim ettől a motortól, papíron is gyengébb, a szekrény is nagyobb. Akkor csalódnék, ha jobban menne, mint az enyém.
Erre nincs esély, mert az illető egy pont olyan octavia-ról váltott, mint az enyém, csak abban már döglött volt a turbó. És állítása szerint a döglött turbóval is jobban ment a régi.
Cheesy Már kérdezted, nincs. Teljes elsa van, abból bármit kimásolok neked ami hirtelen kell, csak ne akard az egészet. Lehet még magyarul is akad pár dolog, az angol full.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt néztem is rajta, hogy akkora benne a turbó, mint az enyémben a vákuum szivattyú. Rettentően picike. átmérőre egy 2 decis pohárra emlékeztet. De ennek is van előnye, hamar felpörög.
Morris szerintem csak a teljes középrésszel lehet kapni, amihez meg kellene néznem a cikkszámát, de ma lusta vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Morris #75244 üzenetére
Legyen, mert Petőfi akarja:
tresh A kedvenc szerpentines emelkedőmre viszem. Innen kezdődik a tánc, ha van kedved végigmenni rajta a stretview segítségével, akkor meglátod, hogy érdekes szakaszok vannak. A komolyabb emelkedőkön fölfelé 2 sáv van, szóval nincs kifogás, hogy Józsibácsi ment előttem, ha bírja a motor, lehet előzni.
[ Szerkesztve ]